![]() |
ik ben alleen mijn eigen tranen waard
een beetje vaag misschien qua opbouw, maar de boodschap lijkt me duidelijk...
Het ging zo z'n gangetje na een kleine depressie tranen als regen met af en toe een zonnetje kwam in mijn hoofd de lente door bloempjes en bijtjes al werd de zoete honing bittere troep ik bleef er in steken hoe hard ik ook probeerde ik kwam er niet uit niemand die me holp me steunde met n hand om me dr uit te trekken dus trok ik zelf zo super hard en kwam eruit met moeite.. dagen liep ik over water trots als een pauw maar zoals te verwachten er verschool zich een wak in het stevige ijs en ik gleed eronder van verdriet kon ik niet ademen al probeerde ik uit alle macht Het verbergen ging een tijdje maar ik kan niet ontkennen dat ik blijf wie ik ben en degene die ik ben zal nooit meer waard zijn dan alleen mijn eigen tranen |
Daz een heel sad gedichjuh..
Het begin vinnik niet mooi. Naarmate je naar het einde toegaat, wordt het steeds beter. van verdriet kon ik niet ademen al probeerde ik uit alle macht (...) en degene die ik ben zal nooit meer waard zijn dan alleen mijn eigen tranen Deze stukjes vind ik heel erg goed. |
'k vind het gedichtje niet heel geweldig, 't loopt niet zo, vind ik. Maar 'k vind de titel en de laatste strofe wel heel mooi. 'k hoop dat het snel beter met je gaat. En je bent meer waard.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |