Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   iets speciaals voor een feest... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=215986)

suikertante 13-09-2002 16:40

iets speciaals voor een feest...

heey ik heb van school een feest, en nu wil ik iets aparts aan... ut thema is black & white.. en nu wil ik iets anders dan dat! maar ik weet nics.. iemand een idee??

EvilSmiley 13-09-2002 16:41

verkleed je als een hoer en laat ook iedereen duidelijk merken dat je je als hoer verkleed hebt. Altijd orgineel :p

owja, dit verzin ik niet ofzo, dit heb ik al gezien bij vriendinnen enzo

Paranoide 13-09-2002 16:41

Citaat:

suikertante schreef:
heey ik heb van school een feest, en nu wil ik iets aparts aan... ut thema is black & white.. en nu wil ik iets anders dan dat! maar ik weet nics.. iemand een idee??
Als het thema 'black & white' is dan heb je helemaal niet het recht om iets anders dan dat aan te willen.

Paranoide 13-09-2002 16:43

Citaat:

EvilSmiley schreef:
verkleed je als een hoer en laat ook iedereen duidelijk merken dat je je als hoer verkleed hebt. Altijd orgineel :p
Dan vind ik verkleed gaan als spermacel veel leuker :D

Nee, ik weet zelf ook niet waar die opmerking op slaat. :]

EvilSmiley 13-09-2002 16:45

Citaat:

Paranoide schreef:

Als het thema 'black & white' is dan heb je helemaal niet het recht om iets anders dan dat aan te willen.

ROFL :D
Natuurlijk mag je van de norm afweiken. Als wij een hawai feest hebben dan komt minstens de halve school in iets dat niets meer hawai te maken heeft.

AnTaRTiCa 13-09-2002 16:47

ga zwart wit gestreept :)

Roos 13-09-2002 16:50

Huur een Zware Jongens - pak

Paulaah 13-09-2002 16:50

Citaat:

AnTaRTiCa schreef:
ga zwart wit gestreept :)
Als een zebra: )

Paranoide 13-09-2002 16:50

Citaat:

EvilSmiley schreef:

ROFL :D
Natuurlijk mag je van de norm afweiken. Als wij een hawai feest hebben dan komt minstens de halve school in iets dat niets meer hawai te maken heeft.

Ooooh, wat gemeen! bij ons is het altijd verplicht :( *denkt terug aan de tijd toen ze schoolfeesten nog leuk vond en een keer geheel gehuld in babyblauw+pastelroze naar school moest komen* (en dat waren juist de kleuren die ik nooit droeg, waardoor ik in een een lelijke geleende rok+het truitje van mams liep. Mja. Trauma's zijn de wereld nog niet uit :/)

Het zou wel heel grappig zijn om met zo'n thema helemaal in het felgroen te komen ofzo :D

Bij ons kom je het gebouw niet eens binnen als je de verkeerde kleren aan hebt :/

the exploding boy 13-09-2002 16:53

leuk ska pakje aan

]{ing 13-09-2002 17:03

black & white.. mag je dan ook kiezen voor een van de twee? :o

suikertante 13-09-2002 18:44

ja je mag ook 1 van de 2 doen, maar je mag natuurlijk ook afwijken van het thema.. en ik wil echt lekker opvallen... ik dacht aan un hele felle kleur, of heel veel felle kleuren...[B][B] Sain.. I luf U!

Sjied No Clue 13-09-2002 20:01

Smink je wit..

of ga in een sinterklaaspak ofzo..

Nee ff serieus, wat mij leuk lijkt is gewoon in het zwart wit komen maar dan met regenboogschoenen en kettinkje en make-up en sierraden..

ofzo...

je$u$ crust 13-09-2002 20:04

naakt..

wedden dat je opvalt

Aurelia AutumnRain 13-09-2002 20:13

Ga in het wereldberoemde jurkje dat gebaseerd is op de raket waar kuifje mee naar de maan ging. :D

kleine wicca 13-09-2002 21:05

zwart wit gothic, lijkt me wel mooi en heel apart................

Ninnoc 13-09-2002 21:24

wel black&white --> skawijfie
niet black&white --> ga totaal in het roze (had ik lekker ook gedaan toen wij black&white schoolfeest hadden)

Roos 14-09-2002 12:51

Citaat:

suikertante schreef:
[B]ja je mag ook 1 van de 2 doen, maar je mag natuurlijk ook afwijken van het thema.. en ik wil echt lekker opvallen... ik dacht aan un hele felle kleur, of heel veel felle kleuren...
Mja, zodra meer dan 20 mensen dat doen, is het hele effect van Black & White weg.
Leuk voor de organisatie...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.