![]() |
iets speciaals voor een feest...
heey ik heb van school een feest, en nu wil ik iets aparts aan... ut thema is black & white.. en nu wil ik iets anders dan dat! maar ik weet nics.. iemand een idee??
|
verkleed je als een hoer en laat ook iedereen duidelijk merken dat je je als hoer verkleed hebt. Altijd orgineel :p
owja, dit verzin ik niet ofzo, dit heb ik al gezien bij vriendinnen enzo |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik weet zelf ook niet waar die opmerking op slaat. :] |
Citaat:
Natuurlijk mag je van de norm afweiken. Als wij een hawai feest hebben dan komt minstens de halve school in iets dat niets meer hawai te maken heeft. |
ga zwart wit gestreept :)
|
Huur een Zware Jongens - pak
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou wel heel grappig zijn om met zo'n thema helemaal in het felgroen te komen ofzo :D Bij ons kom je het gebouw niet eens binnen als je de verkeerde kleren aan hebt :/ |
leuk ska pakje aan
|
black & white.. mag je dan ook kiezen voor een van de twee? :o
|
ja je mag ook 1 van de 2 doen, maar je mag natuurlijk ook afwijken van het thema.. en ik wil echt lekker opvallen... ik dacht aan un hele felle kleur, of heel veel felle kleuren...[B][B] Sain.. I luf U!
|
Smink je wit..
of ga in een sinterklaaspak ofzo.. Nee ff serieus, wat mij leuk lijkt is gewoon in het zwart wit komen maar dan met regenboogschoenen en kettinkje en make-up en sierraden.. ofzo... |
naakt..
wedden dat je opvalt |
Ga in het wereldberoemde jurkje dat gebaseerd is op de raket waar kuifje mee naar de maan ging. :D
|
zwart wit gothic, lijkt me wel mooi en heel apart................
|
wel black&white --> skawijfie
niet black&white --> ga totaal in het roze (had ik lekker ook gedaan toen wij black&white schoolfeest hadden) |
Citaat:
Leuk voor de organisatie... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |