Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Temptation Island (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=216048)

MissyMe 13-09-2002 17:42

Temptation Island

Ik neem aan dat iedereen dat programma wel kent.
Zou jou relatie al die verleidingen overleven??

StefanLovertje 13-09-2002 18:43

makkelijk :) wij zijn nogal eenkennig (geerft van me pa :) )

Gothic 13-09-2002 19:12

Als beide partijen het willen, lukt dat...

saffie 13-09-2002 19:27

ik zou meegaan als verleidster...... :D :cool:

nare man 13-09-2002 19:33

Mijn relatie zou dat niet overleven...maar niet omdat één van beide partners vreemd zou gaan, maar omdat ik het dan uitmaak. Met iemand die aan zo'n dom programma mee wil doen kan ik geen relatie hebben :D

moenbase 13-09-2002 19:37

Ik zou er ook niet aan mee kunnen doen met m'n vriendin. Daar ben ik veel te jaloers voor. Het zou me compleet gestoord maken...

20marianne12 13-09-2002 19:40

Citaat:

nare man schreef:
Met iemand die aan zo'n dom programma mee wil doen kan ik geen relatie hebben :D
(y) Nee inderdaad... en ik zou zelf ook nooit meedoen aan dat programma...

spacegirl 13-09-2002 19:52

zeker weten!

ik kijk niet eens naar andere jongens, alleen in de gewone vriend vorm,niet meer niet minder.
En daarbij als ik hem een tijdje niet zie wordt ik gek van t missen.

En voor hem geld dit ook :D

luckyleo 13-09-2002 20:43

ik heb geen relatie, maar zou daar best als vrijgezel wel ff wat van die meiden willen playen :)

Gothic 13-09-2002 20:54

Citaat:

nare man schreef:
Mijn relatie zou dat niet overleven...maar niet omdat één van beide partners vreemd zou gaan, maar omdat ik het dan uitmaak. Met iemand die aan zo'n dom programma mee wil doen kan ik geen relatie hebben :D
Je komt dan wel op tv ;)...

Roos 13-09-2002 20:55

Pff daar zou ik echt nooit aan mee doen.
Je kunt dan beter met z'n tweetjes naar een zonnig oord gaan, veel leuker :)

Esmée 13-09-2002 21:10

Daaraan meedoen garandeert bijna een breuk in je relatie, daar draait het hele programma gewoon om, om vreemdgaan. Ik vind het ook altijd heel naar om te zien somehow, dat zulke 'hechte' stelletjes zich dan toch zo gedragen als de 1 ff weg is.. word je helemaal paranoide van (n)

Alet 13-09-2002 21:21

Citaat:

moenbase schreef:
Ik zou er ook niet aan mee kunnen doen met m'n vriendin. Daar ben ik veel te jaloers voor. Het zou me compleet gestoord maken...
Precies, ik vertrouw mijn vriend voor 100%, toch zou ik compleet gedeprimeerd raken van het idee dat hij daar met die 'verleidende' vrouwen zit.
Naast angst voor zijn daden, zou ik zelfs bang zijn voor zijn gedachtes..

Ok, misschien een beetje overdreven, maar mijn huidige vriendje is gewoon echt een 'blijvertje' voor me :D

zeekoe 13-09-2002 22:18

Ik denk dat je dat niet kan voorspellen..
Heb de eerste serie hiervan gevolgd en het ging goed tot de laatste n8.. Ik denk dat als je echt van iemand houd je relatie het hoe dan ook overleefd afgezien van wat je dus doet... Het is een uitdaging.. en als je jong bent is het verleidelijk en de verleiding is moeilijk te weerstaan.. Maar waarom zou je je relatie door zo'n programma laten verknallen?

Squall 14-09-2002 00:06

Citaat:

nare man schreef:
Als dat programma zo dom zou zijn waarom kijken er dan zoveel mensen naar. Als er bijna geen mens naar zou kijken dan zou het allang van de buis afgehaald zijn. Dus hou voortaan je domme meningen voor je nareman want misschien vinden andere het programma namelijk wel leuk.

Nomen-nescio 14-09-2002 00:38

Ja ik denk het wel.. allebei wel redelijk verstandig..

nare man 14-09-2002 01:32

Citaat:

Squall schreef:
Als dat programma zo dom zou zijn waarom kijken er dan zoveel mensen naar. Als er bijna geen mens naar zou kijken dan zou het allang van de buis afgehaald zijn. Dus hou voortaan je domme meningen voor je nareman want misschien vinden andere het programma namelijk wel leuk.
Jij bent ook dom he ;) NATUURLIJK is het een dom programma, maar 80% van Nederland bestaat uit dom plebs. Dus is het niet zo raar dat er veel mensen naar kijken. Maar het is natuurlijk gewoon infantiel vermaak, dat moet je met me eens zijn. Of niet natuurlijk, maar dan ben je zelf ook dom. Maar goed dat wisten we natuurlijk al. Die sig van je bijvoorbeeld: heb jij geen Nederlands gehad ofzo? Niet opgelet op de basisschool? Of spijbelde je altijd om met je kansloze vrienden sigarettepeuken van de grond op te rapen en proberen overnieuw aan te steken?

Squall 14-09-2002 09:45

Citaat:

nare man schreef:

Jij bent ook dom he ;) NATUURLIJK is het een dom programma, maar 80% van Nederland bestaat uit dom plebs. Dus is het niet zo raar dat er veel mensen naar kijken. Maar het is natuurlijk gewoon infantiel vermaak, dat moet je met me eens zijn. Of niet natuurlijk, maar dan ben je zelf ook dom. Maar goed dat wisten we natuurlijk al. Die sig van je bijvoorbeeld: heb jij geen Nederlands gehad ofzo? Niet opgelet op de basisschool? Of spijbelde je altijd om met je kansloze vrienden sigarettepeuken van de grond op te rapen en proberen overnieuw aan te steken?

Ten eerste wie ben jij om mij dom te noemen? heb je jezelf wel is in de spiegel gezien? Alleen al die domme foto´s die je van je zelf post zijn te erg om aan te zien. Maargoed terug naar het onderwerp waar het om gaat. Natuurlijk is het programma vermaak maar dan hoeft het nog niet dom te zijn. Je kan er zelfs dingen uit leren over relaties. En aangezien jij nog nooit een relatie hebt gehad kan je er je oordeel niet over geven. Want zeg nou zelf mensen welke meid wil er nou met zo´n circus clown zoals jou gaan. En iedere keer dat jij iets doms op een topic zegt ben ik de gene die het in de kiem zal gaan smoren reken daar maar op. Mzll squall

Dusjcrib 14-09-2002 10:04

sja, ik kijk et ook.. ik geef altijd maar als smoes dat ik al die leerstof overdag op school, al die 'intelligente dingen' toch even moet compenseren met iets hersenloos :D

Maar ik heb zoiets van als je daar vreemdgaat dan kun je het elkaar gewoon al niet kwalijk nemen. Het is helemaal niet de natuur van de mens om monogaam te zijn, dat is een keuze die je maakt en waar je dan met mentale kracht je aan probeert te houden. Maar wanneer je gescheiden van je vriend/vriendin op een prachtig eiland zit met mooie vrijgezellen om je heen, wetende dat je vriend/vriendin die ook om zich heen heeft, en daarmee allerlei dingen onderneemt dan vind ik het heel knap als je niet toegeeft. Ik denk niet dat mijn relatie het zou overleven maar meedoen zou ik nooit, dat is gewoon een conflicht je relatie in uitnodigen..

Vond het trouwens bij de Nederlandse serie.. kweet niet of iemand die gezien heeft.. heel wonderbaarlijk hoe het stel waarvan je van te voren dacht oh bij hen gaat het goed, zij overleven het, en die het hardst riepen ik ga niet vreemd.. die relatie is stukgelopen.. Alle anderen hebben het overleefd.

miss_virus 14-09-2002 11:00

http://images.cu2.nl/cu2.nl/968/169/pics/0.jpg

nare man sukkel je moet jezelf eens zien man je kijkt zo stoned als een garnaal en zit waarschijnelijk nu bezopen en stoned wat te typen achter je computer dit forum zal wel alles voor je zijn of niet? lijkt wel of het je leven is

StefanLovertje 14-09-2002 11:06

Citaat:

miss_virus schreef:

nare man sukkel

doos

rabecca 14-09-2002 11:46

Citaat:

miss_virus schreef:

nare man sukkel

mmmm zo laat je wel weer zien hoe zwak je bent....

stout! 14-09-2002 12:30

Citaat:

Squall schreef:

Ten eerste wie ben jij om mij dom te noemen? heb je jezelf wel is in de spiegel gezien?

:rolleyes: Dit is bijna te dom om op te reageren (bijna dan, want ik kan het toch niet laten :D)
Hoe kun je in godsnaam zulke domme dingen opschrijven, misschien nog een keer over lezen wat je geschreven hebt en dan denken; ja, daar staat iets zinnigs?! Dat vraag ik me nou echt af.

Ik twijfel er niet aan dat nare man zichzelf wel eens in de spiegel heeft gezien. Toch lijkt me wat hij in de spiegel ziet of überhaupt hoe hij er uit ziet helemaal niet relevant. Zijn uiterlijk heeft namelijk niets te maken met jouw mongloïde antwoorden.

Opvallend dat je dom en lelijk door elkaar haalt. Misschien dat het in jouw geval niets uitmaakt maar we zijn het niet allemaal allebei.

Hukkie 14-09-2002 12:46

*is stout! en nare man-fan*

(y)

Hukkie 14-09-2002 12:49

Citaat:

miss_virus schreef:

nare man sukkel je moet jezelf eens zien man je kijkt zo stoned als een garnaal en zit waarschijnelijk nu bezopen en stoned wat te typen achter je computer dit forum zal wel alles voor je zijn of niet? lijkt wel of het je leven is

Spit jij nou eerst maar eens je Nederlandsboeken door voordat je probeert relevante argumenten te spuien. Dit slaat werkelijk als een tang op een varken.

G-Lo 14-09-2002 13:07

*sluit zich bij Hukkie aan*

(y)

En jezus, wat een ongelooflijk trieste, onorginele en bijzonder slecht uitgevoerde fotosoep.

G-Lo 14-09-2002 13:16

Het programma opzich: ik weiger dat soort dingen te kijken. Dat mensen daar serieus aan mee doen snap ik absoluut niet.
Je hoeft toch sowieso niet te gaan bewijzen dat je trouw aan elkaar bent.... als je dat wel moet is d'r denk ik iets goed mis in je relatie...

Maar dat zal wel aan mij liggen ofzo.

miss_virus 14-09-2002 13:23

Citaat:

stout! schreef:

Opvallend dat je dom en lelijk door elkaar haalt.

okay dan zeg ik er nu eff bij dat ik nare man een lelijke gast vind ( dat is dan nog zacht uigedrukt)

you're happy now? ;)

miss_virus 14-09-2002 13:24

Citaat:

Glow schreef:
*sluit zich bij Hukkie aan*

(y)

En jezus, wat een ongelooflijk trieste, onorginele en bijzonder slecht uitgevoerde fotosoep.

ik gebruik by the way geen photosoap ik haat die zooi

G-Lo 14-09-2002 13:24

Citaat:

miss_virus schreef:

okay dan zeg ik er nu eff bij dat ik nare man een lelijke gast vind ( dat is dan nog zacht uigedrukt)

you're happy now? ;)

Je snapt het niet he?

En ik zou nog een paar opmerkingen over spelling e.d. kunnen gaan maken maar die hou ik maar achterwege.

Dusjcrib 14-09-2002 13:25

Citaat:

Glow schreef:
Het programma opzich: ik weiger dat soort dingen te kijken. Dat mensen daar serieus aan mee doen snap ik absoluut niet.
Je hoeft toch sowieso niet te gaan bewijzen dat je trouw aan elkaar bent.... als je dat wel moet is d'r denk ik iets goed mis in je relatie...

Maar dat zal wel aan mij liggen ofzo.

heb je helemaal gelijk in hoor.. dus ligt niet aan jou..

Mja.. ik kijk dan toch omdat.. euh.. omdat... het leuk is je te verbazen over mensen.. Mja, het is met dat soort dingen dat ik al die programma's kijk. Zoals met die Nederlandse serie afleveringen vind ik het dan heel interessant dat juist degene van wie je het het laatst verwacht het hardst de fout in gaat en dergelijke. En daar ga ik dan over nadenken..

miss_virus 14-09-2002 13:28

Citaat:

Glow schreef:

Je snapt het niet he?

En ik zou nog een paar opmerkingen over spelling e.d. kunnen gaan maken maar die hou ik maar achterwege.

rot op ga maar carfield strips lezen ofzo of pokemon kijken maar hou dat geslijm met nare man maar voor je want je weet toch dat hij geen relatie wil met iemand die veel jonger is en minderjarig dat heeft ie gepost tijdje geleden dus shut up plz

Dusjcrib 14-09-2002 13:30

Citaat:

miss_virus schreef:

rot op ga maar carfield strips lezen ofzo of pokemon kijken maar hou dat geslijm met nare man maar voor je want je weet toch dat hij geen relatie wil met iemand die veel jonger is en minderjarig dat heeft ie gepost tijdje geleden dus shut up plz

pfz.. miss_virus en squall zijn weer terug hoor. De gezelligheid op het forum steigt a la minute!

G-Lo 14-09-2002 13:32

Citaat:

miss_virus schreef:

Voor zover ik weet is Nare Man geen homo. En ik trouwens ook niet.

Garfield is het trouwens.

raaah 14-09-2002 13:44

ik zou sowieso niet mee willen doen aan een programma dat zo ontzettend getuigt van een gebrek aan smaak en normen & waarden, maar zou zo'n situatie in het gewone leven voorkomen, dan overleeft mijn relatie dat wel.

miss_virus en squall: hoe stom kun je zijn? :rolleyes:

miss_virus 14-09-2002 13:52

Citaat:

Glow schreef:

Voor zover ik weet is Nare Man geen homo. En ik trouwens ook niet.

Garfield is het trouwens.

voor zover je weet moehwhahahah

miss_virus 14-09-2002 13:54

Citaat:

raaah schreef:
ik zou sowieso niet mee willen doen aan een programma dat zo ontzettend getuigt van een gebrek aan smaak en normen & waarden, maar zou zo'n situatie in het gewone leven voorkomen, dan overleeft mijn relatie dat wel.

miss_virus en squall: hoe stom kun je zijn? :rolleyes:

hoe stom kunnen jullie zijn is het dan wel ;)

en nee we zijn niet stom we zijn van de N.M.B.

NARE
MANNEN
BESTRIJDING

spacegirl 14-09-2002 13:59

Citaat:

miss_virus schreef:

hoe stom kunnen jullie zijn is het dan wel ;)

en nee we zijn niet stom we zijn van de N.M.B.

NARE
MANNEN
BESTRIJDING

doe je mond dicht en ga ergens anders denken dat je stoer doet :rolleyes:

G-Lo 14-09-2002 14:02

Citaat:

miss_virus schreef:

voor zover je weet moehwhahahah

Ik weet niet precies wat Nare Man's sexuele geaardheid is, sommige mensen weten gewoon bijna niks...

Squall 14-09-2002 14:08

Citaat:

Glow schreef:

Ik weet niet precies wat Nare Man's sexuele geaardheid is, sommige mensen weten gewoon bijna niks...

Sommige weten inderdaad niks dus shut your mouth glow.
En over dat spelfouten gezeur, wat boeit mensen het nou dat er soms spelfouten in zitten zolang iedereen het maar snapt

miss_virus 14-09-2002 14:12

Citaat:

Squall schreef:

En over dat spelfouten gezeur, wat boeit mensen het nou dat er soms spelfouten in zitten zolang iedereen het maar snapt

precies

G-Lo 14-09-2002 14:13

Citaat:

Squall schreef:

Oei, nou heb je me uitgeluld... :p

Ik hou me verder maar buiten deze discussie.

Veel plezier verder.

miss_virus 14-09-2002 14:14

http://greatsaiyaman.cartoonhit.com/naremanzwakste.jpg

http://greatsaiyaman.cartoonhit.com/osamabinnareman.jpg

Maboq 14-09-2002 14:40

haha ok dan, ik ben voor miss_virus en dat vage mannetje, zodat de partijen een beetje gelijk zijn :)
*IK GENIET*

Krummeltje 14-09-2002 15:07

Citaat:

miss_virus schreef:
*blaat*
Ik krijg het sterke vermoeden dat er hier nu wel een aantal mensen zullen zijn die zowel aan het IQ van miss_virus als die van Squall twijfelen - ik doe dat wel. nare man is een gerespecteerde forumbezoeker die naar mijn mening vrijwel altijd antwoorden geeft die ergens op slaan en beleefd zijn. Dat ik dat van jullie niet kan zeggen blijkt wel uit jullie compleet hersenloze antwoorden.

Dus.

Krummeltje

Krummeltje 14-09-2002 15:08

Bovendien is het volkomen respectloos om zo met andermans foto's om te gaan. En bovendien is het forum niet bedoeld voor dit soort dingen.

nare man 14-09-2002 15:09

'Ik ben(c) voor Miss_virus en dat vage mannetje'?

Hoezo? Is er een gevecht dan? Ik zie niets anders dan twee mensen die heel erg hun best doen om op te vallen. Het is wel grappig dat mij verweten wordt dat ík geen leven heb, terwijl hier Squall en Miss_virus blijkbaar heel veel tijd opofferen om te proberen mij de grond in te boren.

Ik vind het wel amusant, dus ik denk dat ik nog ff wacht met het topic op Feedback wat ervoor zorgt dat ze wéér geband gaan worden :)

Krummeltje 14-09-2002 15:11

Citaat:

nare man schreef:
'Ik ben(c) voor Miss_virus en dat vage mannetje'?

Hoezo? Is er een gevecht dan? Ik zie niets anders dan twee mensen die heel erg hun best doen om op te vallen. Het is wel grappig dat mij verweten wordt dat ík geen leven heb, terwijl hier Squall en Miss_virus blijkbaar heel veel tijd opofferen om te proberen mij de grond in te boren.

Ik vind het wel amusant, dus ik denk dat ik nog ff wacht met het topic op Feedback wat ervoor zorgt dat ze wéér geband gaan worden :)

Gevecht of niet, ik sta aan jou kant. :D

Zijn ze trouwens al eens eerder gebanned dan? Ik stond op het punt om een FB of Feedback in te schakelen, maar dat moet je dan zelf maar doen.

Tofke_H 14-09-2002 15:15

:mad:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.