Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe moet ik m'n wijveken verwennen met bv het vingeren? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=216171)

Byss 13-09-2002 19:38

Hoe moet ik m'n wijveken verwennen met bv het vingeren?

Wat verwen tips z'n welkome (y)

Marlieske 13-09-2002 19:44

gewoon vingeren. kan je toch?
heel snel vinger in en uit en ff draaien enzo. is toch niet moeilijk? weet je mss zelf enkele verwentips. ik wil m'n ventje es verwennen!!!!

Byss 13-09-2002 20:02

Bijna alle mannen hebben graag dat ge ze aftrekt! En Pjjpe vinde ze ook leuk, doe maar gerust goe pijpe en aftrekke!! Des de boodschap

Candle04 13-09-2002 20:07

Citaat:

Byss schreef:
Bijna alle mannen hebben graag dat ge ze aftrekt! En Pjjpe vinde ze ook leuk, doe maar gerust goe pijpe en aftrekke!! Des de boodschap
:rolleyes:

owja, neuken vinden ze ook leuk

vertel ook es wat nieuws ofzow

uhmz, bijt es plagerig tijdes et pijpe ? :-)

miss_virus 13-09-2002 20:20

Citaat:

Byss schreef:
hehe en jij bent zeker een belgske? en wat gebruiken jullie in belgie nou ? zeker frietzakskes als condoom
kijk voordat je begint ook goed of je wel in het goede gat zit, als er snot uitkomt weet je dat het waarschijnlijk een neusgat is ;)

Candle04 13-09-2002 20:21

Citaat:

miss_virus schreef:

hehe en jij bent zeker een belgske? en wat gebruiken jullie in belgie nou ? zeker frietzakskes als condoom
kijk voordat je begint ook goed of je wel in het goede gat zit, als er snot uitkomt weet je dat het waarschijnlijk een neusgat is ;)

:D (y)

ik moet zowaar aan tofke_h denken opeens... ;-)

Squall 13-09-2002 20:23

Citaat:

Candle04 schreef:

En waarom moet je ineens aan Tofke denken dan?

Marlieske 13-09-2002 20:23

Citaat:

miss_virus schreef:

Hou je beizg met een ander te kloten, klojo!!!!!!!

miss_virus 13-09-2002 20:24

Citaat:

Candle04 schreef:

komt die uit belgie?

Candle04 13-09-2002 20:25

Citaat:

miss_virus schreef:

komt die uit belgie?

ja :D

over dit topic gesproken: http://forum.scholieren.com/showthre...ight=verwennen

Squall 13-09-2002 20:25

Citaat:

Marlieske schreef:

Hou je beizg met een ander te kloten, klojo!!!!!!!

Zeg jij marlieske who in the blue hell are you waar bemoei jij je mee?

Freyja 13-09-2002 20:30

Citaat:

Marlieske schreef:
heel snel vinger in en uit en ff draaien enzo. is toch niet moeilijk? weet je mss zelf enkele verwentips. ik wil m'n ventje es verwennen!!!!

Niet dat dit een bijzonder serieus topic is maar goed:

CLI-TO-RIS (yay, ze kan spellen!).

Marlieske 13-09-2002 20:33

Citaat:

Squall schreef:

Zeg jij marlieske who in the blue hell are you waar bemoei jij je mee?

Ik antwoord mss op een verwijt dat die klojo naar mn kop slingert!!! Losers allemaal. Antwoord nu es serieus op wat de mensen vragen en doe daar es niet zo stom over. De forumbaas zal wel beslissen waar er een slotje op moet en waar niet. Als je niet serieus kan antwoorden op een topic hou dan gewoon je kop en blijf van het toetsenbord!!!!

Signy 13-09-2002 20:50

Citaat:

Morgan schreef:

Ze is 14. Rustig joh. ;)

miss_virus 13-09-2002 21:13

Citaat:

Signy schreef:
Ze is 14. Rustig joh. ;)

Squall 13-09-2002 21:16

een meisje van 14 die zichzelf wil laten vingeren? wat preuts zeg ik had toch minimaal een multi dildo verwacht maarja je hebt preutse mensen :p

DarkRaven 13-09-2002 21:43

:d

Freyja 13-09-2002 22:42

Citaat:

Signy schreef:
Ze is 14. Rustig joh. ;)
:p

Als je veertien bent kun je dat toch weten?

Ik wist het...

Koen 13-09-2002 22:48

Citaat:

Squall schreef:
een meisje van 14 die zichzelf wil laten vingeren? wat preuts zeg ik had toch minimaal een multi dildo verwacht maarja je hebt preutse mensen :p
Als jij en miss_virus een beetje zouden gedragen, zouden dit soort topics tenminste niet telkens in het honderd lopen. Dat soort kinderachtige reacties zijn hier echt niet gewenst. Hou dat dus gewoon voor je aub.

Squall 14-09-2002 00:02

mijn excuses maar ik weet niet zo goed wat ik precies verkeerd heb gedaan koeneman??? Ik geef alleen maar op mijn manier mijn mening.

anonieme_teddybeer 14-09-2002 01:44

Citaat:

Byss schreef:
gewoon proberen niet hier om advies komen vragen als je het nog nooit gedaan hebt, kom hier maar trug als je het gedaan heb en je deed alles verkeerd (wat praktisch onmogelijk is want je vrouwtje zal je echt wel aanwijzingen geven)

)Vampje( 14-09-2002 08:28

Citaat:

Marlieske schreef:

Meisje, alsjeblieft zeg!! 'Heel snel vinger in en uit en ff draaien enzo'.. :rolleyes: Als je je vriendin wilt laten komen, dan komt daar wel meer bij kijken hoor! Dat wat jij noemt is maar een klein onderdeel.

Signy 14-09-2002 08:36

Citaat:

Morgan schreef:
Als je veertien bent kun je dat toch weten?

Idd, ik zeg ook niet dat 14jarigen dat niet weten. Maar als je zo oud bent, weet je vaak wel minder... ;)

Marlieske 14-09-2002 11:38

Citaat:

Squall schreef:
Dit topic is niet eens het mijne en BYSS is helemaal mijn vriend niet. Dus hou je bek!!! Je zit helemaal verkeerd! Ik heb een totaal ander topic geopend!!!! Mwoehahahahaaaa!!!!!!

Marlieske 14-09-2002 11:41

Citaat:

Signy schreef:
Idd, ik zeg ook niet dat 14jarigen dat niet weten. Maar als je zo oud bent, weet je vaak wel minder... ;)
Zet jij maar es ff lekker op papier hoe je graag gevingerd wordt, handig is het niet, dus iedereen moet zen bek houden over wat ik zei. Kloot ff andere mensen. Ik weet meer dan je denkt!!!!!!

Freyja 14-09-2002 11:57

Citaat:

Marlieske schreef:

Zet jij maar es ff lekker op papier hoe je graag gevingerd wordt, handig is het niet, dus iedereen moet zen bek houden over wat ik zei. Kloot ff andere mensen. Ik weet meer dan je denkt!!!!!!

Waarom geef je dan slechte tips? :p

Schmokey 14-09-2002 12:36

Pak een barba papa knuffel steek die erin, draai 3 maal rond. 'huup huup..... BARBA TRUUC !!!' en ze is klaar.

perseus 14-09-2002 13:37

Citaat:

Schmokey schreef:
Pak een barba papa knuffel steek die erin, draai 3 maal rond. 'huup huup..... BARBA TRUUC !!!' en ze is klaar.
:D (y) Whahaha! :D

Gebruik ook eens de search, er worden zooooveel van dit soort topics geopend...

Droyd 14-09-2002 14:18

Citaat:

Schmokey schreef:
'huup huup..... BARBA TRUUC !!!' en ze is klaar.
Wahahaha lol :D

SuperS 14-09-2002 15:24

dat byss ventje heeft al 20 topics geopend ofzo over 't zelfde

ech 'n raar ventje, en dat wuufje van 'm ook al

Kirk22 14-09-2002 15:34

Byss, als je je 'wijveken' niet kan verwennen, blijf er dan van af.

mathfreak 14-09-2002 17:08

Citaat:

Squall schreef:
Ik geef alleen maar op mijn manier mijn mening.
Dat is het hem juist. De manier waarop jij jouw mening geeft kan op sommige mensen wel eens kwetsend overkomen, dus misschien is het een idee om je mening op een andere manier te geven zodat anderen zich niet gekwetst hoeven te voelen.

DarkRaven 14-09-2002 17:13

Citaat:

Kirk22 schreef:
Byss, als je je 'wijveken' niet kan verwennen, blijf er dan van af.
(y)

Choke 14-09-2002 17:30

Citaat:

miss_virus schreef:

ha-ha

Rabbi Daniel 14-09-2002 19:39

Citaat:

Morgan schreef:

VA-GI-NA
VUL-VA
G-SPOT

(over alle 4 kan ik wel wat interessante dingen vertellen, en over wat andere (vrouwelijke) lichaamsdelen die je heel goed kan gebruiken ook nog wel... :o )

Mindfields 14-09-2002 19:48

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

VA-GI-NA
VUL-VA
G-SPOT

(over alle 4 kan ik wel wat interessante dingen vertellen, en over wat andere (vrouwelijke) lichaamsdelen die je heel goed kan gebruiken ook nog wel... :o )

hoor hem, de kenner :p

Tsu 18-09-2002 12:21

Citaat:

Byss schreef:
Je kan haar ook een stevige beurt geven :D

'I'he Prophet 18-09-2002 16:42

Citaat:

Parallel schreef:
hoor hem, de kenner :p
*SNORT* *GIGGLE* *SNORT* :D (y)

*'I'he Prophet, die even bij moet komen :D*

The Crash Bash 16-10-2002 18:01

Citaat:

Marlieske schreef:
Dit topic is niet eens het mijne en BYSS is helemaal mijn vriend niet. Dus hou je bek!!! Je zit helemaal verkeerd! Ik heb een totaal ander topic geopend!!!! Mwoehahahahaaaa!!!!!!
Ja je bent duidelijk 14. :rolleyes:
Ga jij maar wat met je barbie poppetjes spelen inplaats van op een seksualiteit forum te zitten en een grote bek op te zetten. :rolleyes:

a new noise 16-10-2002 20:57

met je VINGERS

Wim Wok 16-10-2002 22:58

je zou kunnen beginnen met haar niet wijveke te noemen...

DJ Incompetent 17-10-2002 01:57

kampvuur op de kamer en dan honkbalknuppels etc.

GRRR 17-10-2002 02:01

steek je hoofd in er in. gegarandeerd succes. en als ze vraagt wat je aan het doen bent, zeg dan dat je haar inwendig gaat likken.

Vinzz 17-10-2002 11:01

Citaat:

Marlieske schreef:
Ik weet meer dan je denkt!!!!!!
nou laat maar es zien dan want je kom behoorlijk ontwetend over :p

jij denkt dat vingeren even: "vinger er snel in en uit" is en dat noem jij verwennen heheh

Vinzz 17-10-2002 11:02

Citaat:

DJ FLEM schreef:
kampvuur op de kamer en dan honkbalknuppels etc.
uhm..flem :o

DJ Incompetent 17-10-2002 11:49

Citaat:

Alkahol!K schreef:
uhm..flem :o
lijkt jou ook wel wat he :]

Methuselah 17-10-2002 14:25

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
*SNORT* *GIGGLE* *SNORT* :D (y)

*'I'he Prophet, die even bij moet komen :D*

Methuselah... die in 't zelfde geval verkeert

Belle 17-10-2002 19:23

Citaat:

Methuselah schreef:
Methuselah... die in 't zelfde geval verkeert
jessiej die ook even bij moet komen

$@nd€r $@l@m@nd€r 17-10-2002 20:13

Lol dit is echt lachen!! Laat misschien nog maar even open, kunnen we er nog wat plezier aan beleven :D.

Marlieske 19-10-2002 10:32

Vraag gewoon wat zij leuk vin. Ze zal zichzelf ooit wel al eens gevingerd hebben. Zoniet, dan probeer je het samen met haar uit en kan zij je richtlijnen geven. Wat zij leuk vin kan je dan doen.
Veel plezier.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.