![]() |
Hoe moet ik m'n wijveken verwennen met bv het vingeren?
Wat verwen tips z'n welkome (y)
|
gewoon vingeren. kan je toch?
heel snel vinger in en uit en ff draaien enzo. is toch niet moeilijk? weet je mss zelf enkele verwentips. ik wil m'n ventje es verwennen!!!! |
Bijna alle mannen hebben graag dat ge ze aftrekt! En Pjjpe vinde ze ook leuk, doe maar gerust goe pijpe en aftrekke!! Des de boodschap
|
Citaat:
owja, neuken vinden ze ook leuk vertel ook es wat nieuws ofzow uhmz, bijt es plagerig tijdes et pijpe ? :-) |
Citaat:
kijk voordat je begint ook goed of je wel in het goede gat zit, als er snot uitkomt weet je dat het waarschijnlijk een neusgat is ;) |
Citaat:
ik moet zowaar aan tofke_h denken opeens... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
over dit topic gesproken: http://forum.scholieren.com/showthre...ight=verwennen |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat dit een bijzonder serieus topic is maar goed: CLI-TO-RIS (yay, ze kan spellen!). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een meisje van 14 die zichzelf wil laten vingeren? wat preuts zeg ik had toch minimaal een multi dildo verwacht maarja je hebt preutse mensen :p
|
:d
|
Citaat:
Als je veertien bent kun je dat toch weten? Ik wist het... |
Citaat:
|
mijn excuses maar ik weet niet zo goed wat ik precies verkeerd heb gedaan koeneman??? Ik geef alleen maar op mijn manier mijn mening.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pak een barba papa knuffel steek die erin, draai 3 maal rond. 'huup huup..... BARBA TRUUC !!!' en ze is klaar.
|
Citaat:
Gebruik ook eens de search, er worden zooooveel van dit soort topics geopend... |
Citaat:
|
dat byss ventje heeft al 20 topics geopend ofzo over 't zelfde
ech 'n raar ventje, en dat wuufje van 'm ook al |
Byss, als je je 'wijveken' niet kan verwennen, blijf er dan van af.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
VUL-VA G-SPOT (over alle 4 kan ik wel wat interessante dingen vertellen, en over wat andere (vrouwelijke) lichaamsdelen die je heel goed kan gebruiken ook nog wel... :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*'I'he Prophet, die even bij moet komen :D* |
Citaat:
Ga jij maar wat met je barbie poppetjes spelen inplaats van op een seksualiteit forum te zitten en een grote bek op te zetten. :rolleyes: |
met je VINGERS
|
je zou kunnen beginnen met haar niet wijveke te noemen...
|
kampvuur op de kamer en dan honkbalknuppels etc.
|
steek je hoofd in er in. gegarandeerd succes. en als ze vraagt wat je aan het doen bent, zeg dan dat je haar inwendig gaat likken.
|
Citaat:
jij denkt dat vingeren even: "vinger er snel in en uit" is en dat noem jij verwennen heheh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol dit is echt lachen!! Laat misschien nog maar even open, kunnen we er nog wat plezier aan beleven :D.
|
Vraag gewoon wat zij leuk vin. Ze zal zichzelf ooit wel al eens gevingerd hebben. Zoniet, dan probeer je het samen met haar uit en kan zij je richtlijnen geven. Wat zij leuk vin kan je dan doen.
Veel plezier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |