![]() |
Seks op je veertiende???
Hallo,
Ik ben veertien en ik heb een heel lieve vriend. We zouden graag vingeren en aftrekken. Pijpen en beffen. Maar zijn we te jong? Mijn vriend is even oud? Wanneer was jullie eerste keer dat je deze dingen deed? Heb je ook nog tips om m'n vriend te verwennen? Marlies |
|
Citaat:
Als je niet antwoord, moet er toch geen slotje op. Geef dan enkele tips he!!! |
Citaat:
|
je bent te jong als je er nog neit klaar voor bent wij kunnen dit vanachter onze computer natuurlijk niet beoordelen dus is het het beste om het jezelf af te vragen "wil ik het,wil ik het met hem"
etc etc... ik was trouwens 15 toen ik met dergenlijke dingen begon.. |
Citaat:
Dus alle verwentips enzo zijn ook welkom!!!! Het is toch normaal dat ik men vriend es wil verwennen???? of niet soms???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het probleem om op je 14de te gaan w00liewhoopen als je er maar zeker van bent dat je er klaar voor bent. Gewoon je pikkie achterna netzoals een stokpaardje. Follow The leader. Of in jullie geval volg jullie zintuigjes :rolleyes: |
waarom niet? :rolleyes:
|
beter kome hier ff een forumbaas die hier slotjes op pleure.. ik erger me nogal... en volgens mij zijn er daar meer van...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe vaak zou dat gevraagd zijn hier...? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vind jij dit dan gewoon??? drie topics openen over 1 ond.?? |
Citaat:
maar daarom hoef je nog niet zo te schelde |
Citaat:
|
Citaat:
dit is toch SEKSUALITEIT!! seks doe je in je uppie of met twee of drie of weet ik veel... en ik doe dat dus met STEFAN! dus ik praat over STEFAN want daar heb ik seks mee.. waar het om gaat in dit forum |
Citaat:
Inderdaad we weten nu INDERDAAD wel dat je die gozer wel mag wat the hell doe jehier nog als je hem zo leuk vind jaag je ouders het huis uit en ga met hem liggen honkebonke op het bed |
Seg, stefanloverken, moek mij op mijn blote kniekes zetten en u smeken dajje nu eindelijk es uwen bek hou! Ik scheld alleen omda gij begonnen zijt met zeiken op al mijn topics. Als ge niks serieus te zeggen hebt, waarom houdt ge dan gewoon uwen bek ni. Kloot de mensen toch niet met uw gezaag. Iedereen die een topic opent, doet dat ni om op uw gezaag te zien, ma om iet bij te leren of weet ik veel wa! Dus als ge niks serieus te zeggen hebt ga dan gewoon weg!!! OKE!!!!!!!
|
Citaat:
Het feit is dat we niet steeds hoeven aan te horen hoe fijn je het hebt met stefan. Ga lekker een dagboek over stefan houden hebben wij er geen last meer van en heb jij genoeg notities over hem. Everyone happy again. |
Citaat:
|
Citaat:
nee :) |
Citaat:
|
Is iedereen nu weer happy en vriendjes!!! Goed zo, ben ik blij om. Iedereen gelukkig en ben ik af van al dat gezeik op mijn topic!!! Peace!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En voor u is het topicstartSTer!!
|
Citaat:
ja doen we... kijk maar in me info |
Oef, het is eindelijk weer rustig op men topic!
|
tijd om dat te veranderen... :p
|
HALLO?!
Als je de vraag stelt of je te jong bent, ben je te jong ja. Wanneer je inziet dat je er klaar voor bent, wanneer je je er klaar voor VOELT, dán ben je niet meer te jong. Snap? :rolleyes: |
stel je voor dat je 15 bent en moeder
en dus 29 en oma :eek: (tjek A&N) |
deapthroaten.
|
Erg zielige topic.... :rolleyes:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/search.php?s= en je komt een heel eind |
Citaat:
Ik was 15, eigenlijk ook te jong, ik had achteraf gezien liever nog twee jaartjes gewacht. Vraag gewoon aan je vriend wat hij lekker vindt en wat zijn verwachtingen zijn, dan komt het wel goed. |
Citaat:
wacht hoop vol op een lange mail |
Teveel cechat.. en vraag is beantwoord; dicht
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |