![]() |
[win xp temporary internet files]
Hey!
De map tamporary internetfiles bevat op mijn pc voor meer dan 600 mb aan bestanden; nadat ik alle zichtbare bestanden heb verwijderd. De instelling 'verborgen bestanden en mappen weergeven' staat aan. Ik zie geen mappen en bestanden in toch zit er voor 600mb in... weird... denk ik... temporaryfiles kan je toch zonder nadenken weggooien? Waarom zie ik ze niet en hoe krijg ik ze weg? bvd Toeter! |
Verwijder ze via Internet Explorer -> Tools -> Internet Options -> Temporary Internet Files -> Delete Files...
|
Ga naar DOS-modus (indien aanwezig) C:\Windows\ en doe ff deltree tempor~1...
|
in de map temporary internet files zit ook nog een onzichtbare map (compleet onzichtbaar) die je volges mij alleen inkan door et in te typen.
de map 'Content.IE5' neemt walgelijk veel onnodige ruimte in. Onder andere de files die je afspeelt in kazaa staan dr vaak in...dit kan zo oplopen tot een paar honderd Mb....in die map staan submappen met getallen, en daar staat dus al die troep in...gooi die mappen gewoon weg. (Ik kwam hier vandaag achter, toen mn PC zat te zeiken dat mn XP partitie nog maar 100MB over had...terwijl ik altijd 1 GB vrij hou.. Ik ging dus scannen met 'Tree size Pro' en die gaf dus aan dat ik voor 700 mb aan files had ziten in die map...) |
Citaat:
|
Citaat:
'Tree size Pro' was dat? trouwens control A pakt altijd alles :D |
Citaat:
|
als ik control A
doe zget die heel vaak dit bevat xzo en zoveel onzichtbare mappen wilt u deze ook selecteren dus dat verhaal is bull |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CD \ dir /as Systeembestanden zie je niet, ook al heb je onzichtbare mappen/bestanden aanstaan. |
Citaat:
dos laat ze ook niet zien? |
Citaat:
|
die content.ie5 kan ik hiero gewoon zien in windows explorer hoor. zowel in win 98 als in win 2000, dusseh, of et ligt aan Xp (dat ken ik nie) of je doet iets fout
|
Citaat:
|
lekker 138 mb downloaden als je niet eens cker weet,
ik zla eerst die treesize pro proberen |
trouwens?
wrom verwijder je niet gewoon de complete map? windows maakt die map zelf wel weer aan indie nodig (dus als je op internet gaat) |
Treesize Pro werkt fantastisch. Zojuist 750 MB aan in WINXP onzichtbare tempfiles verwijderd! :D
fraaie grafiekjes ook :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |