![]() |
covers
Valt het jullie ook zo op dat er tegenwoordig zo veel covers verschijnen?? Heeft men dan zo weinig ideeen tegenwoordig?
Niet dat ik ze allemaal zo slecht vindt, sommigen zijn zelfs beter dan het origineel, maar toch even een greep uit het (lange) lijstje covers die in het laatste jaar zijn uitgebracht: Britney Spears- I love rock and roll Atomic Kitten-Eternal flame Kate Ryan-Desenchantee Solid Solution-Logical Song Jan Wayne-Because the night Mad House-Like a Prayer Hermes House Band-Country Roads Gigi D'agostino-the Riddle Elvis vs JXL- a little less conversation Marilyn manson-Tainted Love DJ Sammy-Heaven Mnc feat Silvy-Sweat Dreams ........... |
En welke van dat rijtje is dan beter dan het origineel?? :confused: Ik zie (bijna) alleen maar brute verkrachtingen. Alleen die van Marilyn Manson en Junkie XL vind ik wel geinig maar ook die staan nog altijd in de schaduw van de originele nummers.
|
ik geloof dat je de steengoede covers van dj boozywoozy en drunkenmonkey vergeten bent
|
nou ik vind HHB met country roads en the Logical song van Solid Solution wel beter dan het originele, maar ih algemeen inderdaad, zoals ik zei, verkrachtingen MAAR toch hits.
Desenchantee van Kate Ryan is ook helemaal geen slechte cover, oogste zelfs meer succes dan het origineel denk ik. |
och new noise gaan we intellectueel doen??Iets op tegen dat ik Country Roads een vettig ambiance-nummer vindt??En ik niet alleen, want het wordt op talloze fuiven, voetbalwedstrijden,... gespeeld...
|
Citaat:
maar goed, ieder z'n ding enzo *politiek correct* |
Ik vind het stuitend, schokkend en walgelijk. En nóg hebben de platenmaatschappijen niet in de gaten dat die eerste klas BAGGER inderdaad niet goed genoeg is voor veel mensen om legaal te kopen. Inkomstenderving door MP3's? Lik m'n harige reet. Kom eerst maar eens met intelligente muziek! -- Overigens hoort Marilyn Manson niet in de categorie "hersenloze kutcovertrance".
En al die infantielen die dit slikken, fijn iedere vrijdag- en zaterdagavond de Ketchupdans staan te doen kunnen wat mij betreft een nekschot krijgen. |
Citaat:
Covers zuigen bijna altijd. Zeker als ze echt gemaakt worden met de intentie om een goedkope hit te scoren. Maar schijnbaar zijn dr malloten zat die dr in trappen en het allemaal wel slikken.. Ik heb trouwens gigantisch veel punkrock covers, die zijn best leuk/grappig maar verder absoluut niet beter dan het origineel... (hoewel, Stretch Arm Strong - Get This Party Started... :D ) |
Life of Agony heeft Dont you Forget About Me nog ooit eens n keer gecovered...keith caputo de man! :)
|
Dillinger Escape Plan - Come to Daddy (Aphex Twin) (y)
|
nu die cover van Marilyn Manson vind ik anders best belachelijk hoor ! maar ja voor sommigen MAG je niks commercieel zeggen of het is al belachelijk voor hen... DAT is pas belachelijk !!
|
die van Marilyn is zekers belachelijk, ik zeg niet dat alle covers slecht zijn maar zeker 90% is bagger, ja OOK metalcovers!!!
hier nog wat covers: Novaspace - Time After Time Atomic Kitten - The Tide Is High Kelly Osbourne - Papa Don't Preach Liberty-X - Got To Have Your Love Jan Wayne - Only You Safri Duo - Sweet Freedom Corry Konings en zoon - Hup Hop (ofzoiets :rolleyes: ) en alles van Mad'House *kots* Hoezo 2002 - jaar van de covers |
en dan vinden ze 't gek dat het zo slecht gaat met de platenindustrie...
|
beter goed gejat dan niets verdiend...
|
Citaat:
|
Citaat:
dat was niet echt een cover geloof ik hoor |
Citaat:
Wat ik zeggen wil: MM <> Atomic Kitten. |
Citaat:
En de beste man verdient er zelf geen concrete cent aan. Wel naamsbekendheid, of course. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Second lennart.
|
Citaat:
|
Citaat:
:zucht: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |