![]() |
Onderweg
Onderweg Verschillende landen, verschillende mensen Verschillende culturen en natuur Het steeds ontdekken blijft een verlangen Maar gaat ook vervelen op den duur Immer zwerven van stad naar stad Je nergens aarden, nergens echt horen Altijd op zoek naar de juiste weg Steeds zoekende naar nieuwe oorden Geen plekje om op terug te vallen Zonder een basis geen bestaan Met jouw eigen, fijne dingetjes Een plek om herinneringen op te slaan Zo is doelloos reizen een leven Vol plezier, geluk, pijn en verdriet Om op het einde te beseffen Nederland is zo gek nog niet! |
Ik vind het een beetje braaf en cliché, maar dat zal aan mijn post-school-humeur liggen.
|
waar gedicht. en je hebt misschien wel gelijk! liefs
|
Citaat:
Maar cliché is het niet, want het is naar het leven geschreven. (Ik geloof alleen niet dat je mijn reisepilogen hebt gevolgd) Citaat:
Heeeeeeeeerlijk, naar huis!!! Liefs, Caroline |
Is het leven geen cliché?
|
Citaat:
Ik vind het namelijk wel meevallen, het is maar wat je er zelf van maakt. Liefs, Carolin |
Ik vind het ook een beetje cliché, een beetje teveel gerijmd ook op sommige stukjes...vooral in het begin, de laatste twee strofes vallen wel mee. Vooral de tweede lijkt het alsof het echt per sé moest rijmen. Daarom vind ik vooral dat stuk minder.
Verder vind ik 'dingetjes' een beetje 'klein' klinken...het zal bewust gedaan zijn, maar ik denk dat 'dingen' mooier staat...als een ander het leest dan tenminste. De inhoud en de 'boodschap' vind ik wel mooi. [Dit bericht is aangepast door Milyssa (15-03-2002).] |
vind het een mooi gedicht, denk wel dat je na maanden reisen inderdaad opeens op een punt komt dat je het liefste rustig thuis in nederland bent.
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed, doet er niet toe. Het gaat inderdaad om de boodschap, ben blij dat je die mooi vindt. Citaat:
Citaat:
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Liefs, Caroline |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |