![]() |
Ik hou je vast
Ik hou je vast
Je ogen Vol pijn Je handen Die niet doen wat jij wilt Je voeten Die ongewenst het verkeerde pad opgaan Je leven Waarin zoveel fout is gelopen Dat je de goede dingen vergeet De mensen om je heen Die je niet kunnen begrijpen Je gedachten Die soms overlopen Je schreeuw Als je het even niet meer weet Machteloos voel ik me Als ik naar je kijk. Niets is er wat ik kan doen Ik steek mijn beide handen naar je uit Maar ik kan je niet behoeden Voor de pijn Vechten blijf je Iedere dag opnieuw Lachen doe je Tegen alle mensen die om je geven Ook al kan ik je niet beschermen Tegen alle moeilijkheden en verdriet Ik sta voor altijd naast je En hou je vast Alsjeblieft, vergeet dat niet ------------------------------ Ik geloof niet dat het als gedicht heel veel voorsteld, maar het is geschreven voor iemand die het op dit moment heel moeilijk heeft, iemand die heel dicht bij me staat... En ik kan nix doen, behalve naar hem luisteren...dat is echt een k*tgevoel! |
tis idd een kutgevoel, maar ik vind de manier waarop je je woorden hebt neergezet ook wel mooi. Als rijmschema niet helemaal god, maarjah, fuck het rijmschema, dit is gewoon mooi om te lezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |