![]() |
oi polloi vanavond??????
oke ik wil even alles weten over het concert van oi polloi van vanavond:
waar is het? hoe kom ik daar? in welk gebouw dinges spelen ze? hoe duur is het? hoe laat begind et? tot hoe laat is het? tnx alvast tis wel belangrijk |
Dat klinkt ook best interessant enzo..
|
tis erg cool alleen moet ik weten hoe en wat :confused:
|
Citaat:
Google helpt ook niet echt mee tot nu toe.. (n) |
the Oi Polloi dates are:
fri 13 sept: Blauwe Aanslag, Den Haag Sat 14 sept: Vrankrijk, Amsterdam Wed 18 sept: ACU, Utrecht Thu 19 sept: Poortgebouw, Rotterdam Fri 20 sept: Innocent, Hengelo voor verdere details moeten jullie zelf ff verder zoeken! |
tnx :)
vrankrij spuistraat 216 entree 2 euro zaal open 21.00 vanaf het station is et te lopen :) |
wat zijn aardige nummers van oi polloi?
heb nl. een paar nummers van ze gehoord, en et klonk zeer goed. |
Ook de bands
- Sillicon Fest (PL, streetpunk) - Super Girl and Romantic Boys (PL, New wave disco chaos) spelen Het is een benefietavond voor een autonoom centrum in Israel. |
Wie is er allemaal gisteren (vrijdag dus) in de Blauwe geweest? Het was vet gaaf, heel anders dan op plaat vond ik. M'goed, silikon fest vond ik ook wel leuk en de laatste band heb ik niet/nauwelijks gezien.
|
ik kom als ik niet te moe ben :)
|
esther en ik stonden ongeveer 10 meter van het podium...
maar we konden Vrankrijk niet in omdat het te fokking druk was. Damn. Om 12 uur waren we pas binnen, net te laat. Maar goed, de heren spelen volgende week op Robodock, ook in amsterdam dus...:) |
en toen zaten we samen in ons zgn kraakpandje.
Weet je wat... de volgende keer gaan we gewoon samen, dan ga je in ieder geval! :o xxx |
Citaat:
en niet lot en dat heb ik je al vaker gezegd en ik vraag me af waarom ik dat nu weer doe en ik lul offtopic en ik ga het dus toch nog iets ontopic maken dus welke nummers van oi polloi zijn aan te raden? Bash The Fash vind ik bijzonder koel .... |
ik heb er toch een / tussen gezet, maar ik kan ook gewoon een nieuwe sig nemen, want deze is toch al oud en dan maak ik er weer een fout in en dan kunnen we et daar weer over gaan hebben :p
|
Citaat:
|
en deze dan... :D
l l l V |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |