![]() |
Verdronken & ¿Waar? (2 gedichten)
in hoop verdronken
ver weggezakt in wat het had moeten zijn in liefde verzonken jouw gedachten de mijne waren zo klein die vernietigende vonken alles wat ik jou bracht en jij mij, is pijn ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ¿ waar is het perspectief, de lijn die heldere gedachten, mijn bewustzijn waar is de hoop, het praten het lachen, het mij niet verlaten waar is mijn ziel, mijn identiteit mijn eigen ik, zonder die zwaarmoedigheid waar ligt mijn kracht, of het zwakke punt mijn sterkte, is het slechts kop of munt waar vind ik wat moed, om te zien om eerlijk te kijken, alles doorzien waar kan ik jou vinden, in al je oprechtheid van hart tot hart praten, al mijn zorgen bij je kwijt waar stopt alles, en ga ik door met leven weer opkrabbelen in wanhoop, mezelf vergeven ? |
2 vinnik het best...geeft wat meer van je gedachten weer dan 1.
|
Citaat:
|
Thanks.. Het 2e gedicht zegt alles waar ik op dit moment mee bezig ben en mee zit. Ik vind alleen de rijm 'zien, doorzien' niet goed, maarja ik kon ff niks anders bedenken. Ik vond het wel leuk om nu eens gedichten te maken met rijm http://forum.scholieren.com/smile.gif dat doe ik eigenlijk nooit maar is dus ook wel leuk.
|
hmZ .. 2 vind ik erg herkenbaar, voor mij dan! ..maar 1 is ook cker mooi!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |