![]() |
michelle branch vs avril lavigne
liggen ze op 1 lijn net zoals britney en christina, of zit er wel degelijk verschil in hun muziek...wat vinden jullie
|
Ik heb aleen die van avril gehoord een keertje maar als ut allebei ut zelfde is zuigt ut allebei focking hard.
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
michelle branch maakt toch wel iets betere muziek vind ik....avril lavigne mag van mij in ieder geval op haar bek in de stront vallen.
[nutteloos :o] |
Michelle Branch is koeler en Avril Lavigne denkt dat ze koel is maar is gewoon alternative trash bah
|
http://www.kiss108.com/avril.html
cast yer votes :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar qua muziek, hmm.... die avril heeft wel lekkere feelgood-nummertjes :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
trashen... thrashen... boeit niet, ik heb er nog nooit een post voor hoeven te verwijderen :D
en of ze op een lijn liggen... geen idee, boeit me niet |
tsjah.....
|
opzich met muziek lijken ze veel op elkaar, maar Michelle is wat rustiger en schattiger en Avril is drukker en brutaler, ik vind dat Avril en P!nk wel op 1 lijn liggen.
|
Britney en Christina liggen niet echt op een lijn qua muziek. Ze willen wel degelijk andere dingen. Zeker als je het nieuwe Britney-spul hoort (kheb de eer 'ns gehad...eMpTyV :D) is dat duidelijk. Qua hoerigheid hebben ze wel veel gemeen.
Avril en Branch liggen qua zuigendheid en attitude op een lijn. Muziek weet ik niet, ik denk het op zich ook wel. Ik weet wel dat ze een stuk aantrekkelijker zouden zijn als ze zichzelf niet zo aan zouden stellen en hun mooie lipjes op elkaar zouden houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ripper |
Michelle Branch, is dat die van Everywhere? :confused:
Zoja, zij is stom, dan kies ik voor Avril |
mja waar slaat dit op?
ze maken totaal andere muziek en ze lijken niet eens op elkaar! :eek: |
nee, die michelle branch vertoont in de verte nog enige sporen van muzikaal talent, maar avril is alleen goed in een image ophouden en gitaren kapot smijten.
|
Michelle Branch, is knapper en ze heeft een mooi nummer wat door Yellowcard nog mooier is. Ik kies voor Michelle Branch. Hopelijk kiest zij ook voor mij..
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kies voor MB alleen al omdat zij niet zo desperate zichzelf een rock/punkchick image aan wil meten. |
kun je beter michelle branch en vanessa carlton met elkaar vergelijken..lijken meer op elkaar qua muziek stijl vinnik..
|
avril is geiler.
en je kan om haar clips lachen. :) |
Citaat:
|
Ik zie geen verband tussen die 3 hoor..
alle 3 verschillende personen, alle 3 andere muziek.. |
nou, p!nk en Avril zijn beiden nogal druk vind ik en Michelle is een onschuldig meisje!
|
Citaat:
Ehm btw Wouszer (een V) beetje Bi ?? (nix mis mee) :D:D Citaat:
|
Citaat:
|
Michelle komt op mij ook intelligenter over dan Avril, en helemaal niet nep ook.
Ripper |
Michelle Branch, is knapper en ze heeft een mooi nummer wat door Yellowcard nog mooier is. Ik kies voor Michelle Branch. Want zij kiest ook voor mij..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe mij maar avril! ik ken die andere niet.
Bovendien is Avril koel, ze luistert naar punkrock zoals system of a down (letterlijk geciteerd naar een interview) :D |
Citaat:
[toch>?] |
Citaat:
das vanessa carlton :D |
Vanessa Carlton:
http://www.vanessacarlton.com/images/photo04.jpg Michelle Branch: http://www.michellebranch.com/photos...s/Stills-1.jpg |
soms he, kunnen die 2 bovenstaande meiden errug op elkaar lijken.. heel vaag..
|
dan vind ik michelle branch wat beter
qua appearance k'vind de muziek van beide niet zo boeiend maar avril lavigne is kut stomme das |
Citaat:
:eek: moet jij om die clip lachen? dan is jouw gevoel voor humor wel errrrrrug hoog sorry dattik het zeg hoor, maar die clip is dus echt niet grappig... |
die Avril voelt zich heel wat.. ook op die mtv awards laatst..het enige wat ze bij een presentatie uitbracht was: whatever..
en meteen andere 'collega's' dissen is natuurlijk ook zeer stoerrrrrrr.. |
Héhé!!!
Dacht ik toch ff dat ik de enige was die die Avril meid verschrikkelijk vind...... Gelukkig denk ik daar niet alleen zo over!!!! Michelle is gewoon 100% beter dan Avril |
Citaat:
Alleen doe ik ook teletekst erover heen. |
Citaat:
|
Citaat:
maar er zit dus wel een 'beetje' verschil qua muziek, ok het is beide pop/rock, maar misschien moet je hun cd's maar een keer beluisteren.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |