![]() |
De Pil
Ik als man, wil graag even weten wanneer een pil veilig is...na 1 week of langer? mn vriendin der vriendinnen zeggen na 1 week...maar ze weet het zelf niet zeker want ze hoorde ook anders..
|
NIET GELOVEN
Om zeker te zin, bij een nieuwe pil (dus nog nooit genomen / veranderd van merk) zeker 1 periode helemaal innemen! (Dus wachten tot volgende maandstonden, en dan als ze ze teug inneemt) HET veiligste, nagenoeg feilloos, is toch 2 maanden wachten... Na een weekje helpt het juist niets. |
2 fokkin maanden?! dat geloof ik niet.
zo lang? nehh ze is allies aan de pil geweest...lang terug |
Hangt er vanaf wanneer ze begint.. Ze hoort op de eerste dag van haar menstruatie te beginnen, dan ist gelijk veilig.
Anders toch echt na maximaal 2 weken helemaal veilig. |
Citaat:
|
Hier uit leid ik af dat die NA 7 dagen WEL veilig is. [Dit bericht is aangepast door TAFKAB (28-10-2001).] |
7 dagen dus al.. naja m'n vriendin is op de 1e dag begonnen dus't was gelijk veilig.
En Boertje lult uit z'n nekje |
Ik vind condooms niet echt veilig meer om alleen mee te doen,dus ik wil ook aan de pil.
Weet iemand of je op dokters recept moet halen of dat je ook gewoon bij de drogist of apotheek kan halen?? |
Naar de doc.
|
Tss volgens mij ligt dat net aan de pil, staat wel in de gebruiksaanwijzing..
|
Als je met je menstruatie begint, is het meteen veilig hoor, alleen de dokter zegt wel dat je voor de zekerheid het beste 1 of 2 weken kan wachten.
|
Volgens mij verschilt het per pil, ik begon met mijne op de dag dat ik ongesteld werd en toen was ie meteen geldig. http://forum.scholieren.com/smile.gif
Maar als je vriendin aan de pil begint moet ze daarvoor toch bij de huisarts zijn en die weet wel wanneer die pil veilig is. Verder verplaats ik hem naar lichaam en gezondheid want daar hebben ze dit onderwerp al vaker gehad dus die weten het misschien (misschien moet je even melden over welke pil je het hebt?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |