![]() |
The Used
dope band, emo...echt mooie nummers..aanraders volgen hieronder, kent iemand ze, heb jij een mening? laat even een berichtje achter...foto is 100% antwoord...
buried myself alive noise and kisses maybe memories the taste of Ink |
kusje :)
|
koele naam iig
kga ff wat downen |
goh, hoeveelste The Used topic is dit al?
Download iig Taste of Ink :) |
jaaaaaaaaa die zijn vet! Daar had ik het album een keer van gedowned op mirc, erg mooie nummers, mooie zang, met af en toe zo'n diepe schreeuw er doorheen
die cd is heel goed, heeft geen titel trouwens...is hun 1e album (als het goed is) ik vind "poetic tragedy" en "buried myuself alive" erg mooi. The june spirit is een band die je wel leuk zal vinden als je the used goed vind.. |
het album heet:
something to burn. |
Citaat:
oh ja en hier staat ook dat eht the used heet http://www.cdnow.com/cgi-bin/mserver.../ArtistID=USED |
Citaat:
je hebt gelijk zie ik. (y) ik heb trouwens een demo-cd van ze , voor dit album. Wel grappig. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die hele cd heb ik nog niet gehoord, is dat wat harder? want oudere materiaal was beetje in lijn van een get up kids enzo |
Citaat:
ze klinken allebei wel hetzelfde eigenlijk. alleen de laatste klinkt iets beter qua geluid enzo, maar ja dat kan aan van alles liggen. het bandgeluid/stijl is wel hetzelfde. |
taste of ink is leuk, maar verreweg het beste nummer is box full of sharp objects
|
wel ok
|
HEEEE
taste of ink is helemaal niet zo goed vond ik box of sharp objects en poetic tragedy zijn veeeeeeeel beter. en luister glassjaw mensen. dikke emo core band (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |