![]() |
het (nog) onaffe gedicht: maak ook een zin!!
Okay, aanschouw hieronder het begin van het onaffe gedicht, ik zou zeggen: iedereen, vul een zin aan en laten we es zien hoe poetisch we met zijn alle zijn!!
Good luck! :) Zou het iets uitmaken als ik nu |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou het iets uitmaken als ik nu
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld |
Citaat:
|
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu mijn lul keihard in haar bek ram [Als ik een andere zin moet nemen, zeg het maar] |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu mijn lul keihard in haar bek ram want bloeden doet ze toch al |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu mijn lul keihard in haar bek ram want bloeden doet ze toch al Geen god of messias zal kunnen voorkomen |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu mijn lul keihard in haar bek ram want bloeden doet ze toch al Geen god of messias zal kunnen voorkomen Dat mijn zaad door haar zal stromen |
Citaat:
|
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu mijn lul keihard in haar bek ram want bloeden doet ze toch al Geen god of messias zal kunnen voorkomen Dat mijn zaad door haar zal stromen Dus blijf ik hier, eenzaam en alleen mijn ellende afgeven op de dode aarde |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu mijn lul keihard in haar bek ram want bloeden doet ze toch al Geen god of messias zal kunnen voorkomen Dat mijn zaad door haar zal stromen Dus blijf ik hier, eenzaam en alleen mijn ellende afgeven op de dode aarde die toch kloppende haar lijfje bedaarde |
Citaat:
die mij de berg op gooide |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu mijn lul keihard in haar bek ram want bloeden doet ze toch al Geen god of messias zal kunnen voorkomen Dat mijn zaad door haar zal stromen Dus blijf ik hier, eenzaam en alleen mijn ellende afgeven op de dode aarde die toch kloppende haar lijfje bedaardeen als ze dan stikt in het dal van de strijd die mij de berg op gooide Doe ik haar muilkorf af en vervolgens kets ik haar oogkas vol met zaad splurt, splurt... splurt..... |
en dan goed hard raggen, flinke vegen geven zodat
|
Citaat:
|
na een korte 'na-blaf'...
|
Citaat:
|
Waardoor het geile ervan afdroop,
|
Citaat:
|
er was maar EEn oplossing....hap-slik-weg..
|
Diep door die buis naar binnen
|
Inseminatie smaakte nooit zo vies
|
Maar ik vond het gezeur dus
'k sloeg haar met mn lul |
sonde hoor
|
Citaat:
|
Kan een forumbaas alsjeblieft de post na die van OhBOEMah (de voor laatste weghalen). Mijn inziens was het tot daar een redelijk gedicht.
|
Citaat:
|
driven mad by restriction?
|
Zonde.
|
Water, in een zondeval
|
Zijn sperma zorgeloos rondbrabbelend
|
Boring
|
Dit gaat niet echt ergens heen. Ik sluit deze, er mag een nieuwe topic geopend worden. Ook met dit gedicht er in als die behoefte er is, waar dan weer mee verder kan worden gegaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |