![]() |
Grafische ding
okay haai,
ik ben hier net nieuw en weet ook niet of dit op t goede forum staat enzo maarja. Ik was bezig met een spel overtypen op mijn rekenmachine (83-plus) en ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen en hoe en of ik dit moet overtypen? :confused: okay dit staat er als code die ingetypt moet worden (of niet duz?) : Volledig CoİrdUit RoosterUit AssenUit LabelUit WisBasisscherm WisTek HaalOpAfb 7 Tekst(50,15,"PIKACHU PROJECT") Tekst(57,21,"PRESS ENTER") Pauze HaalA) CoİrdUit oke kan iemand mij pleazzzze helpen want ik ben al een week bezig ofzo en het lukt me gewoon niet en sorry als dit een super domme vraag is ofzo maar oke alvast bedankt :) RoosterUit |
ga eens naar www.ti83games.cjb.net daar vind je wel info en goeie links.
|
staat je rekenmachine wel in het Nederlands??
Zo ja: Volledig [mode] => helemaal onderaan CoördUit [2nd]+Zoom => het tweede RoosterUit idem als hierboven => het derde AssenUit idem als hierboven => het vierde LabelUit idem als hierboven => het vijfde WisBasisscherm [PRGM] + naar rechts duwen (I/O) => nr 8 WisTek [2nd]+[PRGM]+ENTER HaalOpAfb 7 [2nd]+[PRGM]+nr links duwen=> nr 2 Tekst(50,15,"PIKACHU PROJECT") [2nd]+[PRGM]+ nr 0 en typen Tekst(57,21,"PRESS ENTER") Pauze [PRGM] + nr 8 HaalA) [PRGM] + naar rechts duwen (I/O) + A CoördUit [2nd]+Zoom => het tweede |
dat spel is hoogdt waarschijnlijk geschreven in ASM en dat kan je niet zien op scherm ti en dus ook nie overtypen. de regels die jhe hier ziet zijn waarschijnlijk slechts een inleiding of een programma dat het daadwerkelijke spel in ASM opstart.
als je zeker weet dat dat niet zo is zou ik idd de bovenstaande tip eens bekijken. |
Citaat:
asm houdt zich echt wel niet bezig met van die commando's Code:
main: |
bedankt :) mijn rekenmachine is idd niet nederlands wel vaag want ik d8 dat het wel zo was. Maarja kga wel opzoek naar een ander spel dat gewoon in het engels is gemaakt. Toch bedankt enzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |