![]() |
Wat doe jij als je een kater hebt?
Tis weer eens zo ver ---> KOPPIJN!! Echt niet uit te houden. Maar hebben jullie misschien tips die je iets minder kut doen voelen??
*Auw* :( |
kroepoek eten en appelsap drinken
:D |
Me eens goed afvragen of ik gisteravond geen rare dingen heb gedaan ;).
|
Haha, nee ik kan me alles nog heel goed herinneren en heb niks gedaan wat niet kon:p Alleen zit ik nog wel met die hoofdpijn, net maar weer een aspirientje ingenomen..
|
Ik heb zelf dan nooit koppijn. Het enigste wat ik ben is misselijk en af en toe wat kotsen heh.
|
Mediteren helpt bij mij.
|
Mijzelf bedenken dat ik niet meer zoveel moet drinken.
Vervolgens neem ik verantwoordelijkheid voor mijn gedrag, en ga over tot de orde van de dag. |
Zoveel heb ik echt niet gedronken.. twee breezers en 5(?) passoa-jus ofzo..
|
wachten tot het over is....
(nu ongeveer?) wat eten helpt wel, maarjah... |
Even de buitenlucht in. Gewoon zitten op een tuinstoeltje en even helemaal niks doen.
|
Citaat:
Zoals unexplained al zei; dit hoort ook bij de lol. |
lekker lang in bed blijven liggen, en daarna heel goed onbijten...
maar je kan er ook voor zorgen dat je geen kater hebt en toch net zo veel drinken....gewoon veel water drinken voordat je naar bed gaat, en misschien een glas cola tussen de breeeezers door. |
veel water drinken en of juist in bed blijven liggen of juist frisse lucht opzoeken.. en ik heb ook altijd de behoefte om veel te eten
|
Citaat:
|
volgende keer alleen maar vodka drinken! :p
|
De buitenlucht in jah, ff lekker op balkon zitten, en veel water drinken..
|
After Alcohol kopen bij de smart shop ik weet zelf niet of die werkt maar de After Ecstasy werkt wel ..
|
Veel water drinken... dat helpt echt
|
Als ik kater heb drink ik bijzonder veel water
|
In bed blijven liggen of nog een pilsje (of een ander alcoholbevattend drankje) erbij nemen. :) :D
Ripper |
Zo lang in bed liggen slapen tot de kater over is.
|
Melk drinken, zowel voor je uit gaat en ook wanneer je terug komt (met een bijna-kater). Het schijnt namelijk dat bepaalde dingen uit de melk óók in je bloed gaan zitten, net zoals de alcohol. Het zou dus een verdunnend effect moeten hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een ei koken.. chips en films inslaan.. de hele in bed films kijken
|
paracetamol achterover en veel water, als ik alleen brak ben en het is zondag dan begin ik met een pilsje dan is die brakheid het eerste over hehe
|
Heel veel water maar dat zegt iedereen natuurlijk en het helpt ook om lekker vet te eten, bij mij tenminste wel :D
En een jus tje voor de vitamientjes kan ook geen kwaad |
Ik weet niet of het ergens op slaat, maar een maat vertelde me dat ik na het uitgaan als ik bezop was, ik eerst 1 glas water moet drinken, dan een eetlepel suiker op moest eten en dan weer 1 of 2 glazen water moet drinken.
Doe ik nu tegenwoordig en volgens mij helpt het ook nog. De suiker zou het alcoholpercentage afbreken en het water heb je nodig omdat je anders te weinig vocht in je lichaam hebt, en dan zetten je hersens uit ofzo waardoor je koppijn krijgt... zoiets... Probleem is dat wanneer je slecht, bezopen en wel eindelijk thuis bent je erg veel moeite hebt met dat allemaal in te nemen. Daar moet je je dan effe doorheen bijten... ;) |
Ik heb nooit een kater (y)
|
vroeg opstaan, goed ontbijten en eventueel een asperientje.
|
in elk geval: lijden
|
nix doen.......in bed blijven liggen.....helaas kan ik hier niet over mee praten....kep 1 keer in mun leven een kater gehad, ik ben helemaal niet katergevoelig, ik kan zoveel drinken als ik wil, maar koppijn?? nog nooit gehad, wel beetje dus gevoel de volgende dag, maar kep gehoord dat je dan honing moet eten ofzow?
|
bij mij werkt het altijd wanneer ik gewoon een aantal glazen water drink.
ik heb ook ooit gehoord dat wanneer je dan ff heel intensief sport je de alcohol er zo uitzweet, en daarna gewoon ff flink douchen, maar of dat nou een prettige manier is ;) |
Een glas melk drinken voordat je je bed induikt! (het klinkt errug smerig en 9 van de 10 keer ben je zover weg dat je het toch vergeet als je thuis komt, maar het helpt echt!!!!)
En de ochtend heel veel water drinken zoals iedereen hiervoor ook zegt, serieus dat helpt echt! |
ik weet alleen dat als je last hebt van je maag smorgends,je de vorige dag (meer) had moeten overgeven :D
en idd veel water drinken,of droge boterham eten. |
Sporten! Actief zijn dan zweet je alle afvalstoffen eruit....:D Klinkt raar maar bij mij helpt t...... Aan het eind van de dag ben je helemaal om op te vegen, maar ach... :rolleyes:
Kuzzje IK ;) |
Een goed orgasme op de vroege ochtend met een kater is nooit weg.
|
Ik probeer de kater te voorkomen (nou ja voorkomen ;) ) door tussen alle biertjes door een paar colaatjes te drinken. Verder als ik echt een kater heb blijf ik net zo lang in mijn bed liggen tot ik weer kan opstaan
(en dat heeft vorige zondag/maandag 26 uur geduurd :o ) |
MIDDELEN OM KATER TEGEN TE GAAN:
puur vocht drinken voor het slapen gaan zoveel mogelijk water (LEES WATER) voor het slapen gaan dus geen cola, of iets dergelijks water en als het kan een stukje fruit of iets met wat vitamine en als je hem al hebt MINDER DRINKEN DE VOLGENDE KEER, of een paar keet spaatje blauw, krijg je meteen vocht binnen |
minder drinken???
wat denk je van MEER DRINKEN!! als ik een paar biertjes drink (8 ofzo) heb ik soms de volgende dag redelijke koppijn als ik echter gewoon 30 biertjes ofzo drink heb ik nooit last van koppijn, voel me hooguit beetje vaag :D |
melk of water drinken helpt het beste ja. niet dat ik vaak katers heb...ik drink namelijk eigenlijk nooit :) ik heb meer lol zonder iets op :cool:
|
Ik heb nooit een kater want ik drink geen alcohol en als ik t doe zo ontzettend weinig dat een kater niet tot de optie's behoort.
PUH! |
Ik heb nooit een kater.
nuttig...sorry |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |