![]() |
Ontstaan der Geheimen
Zinnen gebonden, een onzichtbare band
Soms ietwat verkreukelt, een blinde hoek Vertellend over de herspinsels van allen, van iedereen, vaak zelfs van niemand Verhalen dwarrelend, boven een vuur Soms oplichtend, verschroeide rand Samensmeltend tot één groot boek vol met de geheimen der natuur |
Ik snap m niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen. :D Maar daarom kan ik nu even ook geen zinnig commentaar geven. Sorry.
|
Het klinkt mooi, je gebruikt mooie woorden. Alleen vat ik het helemaal niet. Je kan dus duidelijk "diep dichten".
|
Tja, het was een soort plaatje dat ik mn hoofd zat en dat probeer ik te beschrijven, die beetje mystieke sfeer op te roepen. Zal proberen te beschrijven/uit te leggen.
Een soort open plek in het bos, waar een, in mijn gedachten, een groot vuur brandt. Daarboven zijn een soort van allemaal gekleurde stromen, die ik zie als een soort zinnen, woorden van een onbekende, onverklaarbare macht. Door een soort onzichtbare band worden deze bij elkaar gehouden zodat ze niet wegvluchten. Dan uiteindelijk versmelten al deze dingen samen tot een groot verhaal van onbekende dingen/geheimen etc Weet niet precies hoe ik erbij kom, maar hoop het nu verduidelijkt te hebben. Zoniet roep het, dan zal ik het anders proberen. Kus Kimry |
erg mooie woorden gebruikt, je had het misschien nog iets mooier kunnen maken, iets magischer, maar het beeld dat je wilt scheppen is erg mooi...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |