![]() |
bang
je bent zo schattig
en zo klein je gezichtje is zo puur en je handjes zo fijn je word later mooi later zal je groot zijn ik ben zo bang voor wat gaat komen al die boze, enge dromen ik zou willen dat ik je altijd bij me kon houden niet loslaten kleine, als we samen lopen zouden ik ben zo bang dat er iets fout gaat je bent mijn kleine ik hou je nu wel van de straat maar al je weer wat groter bent doe je alsof je mij niet kent je loopt met je vrienden niet wetend wat er gebeuren kan en ik denk alleen maar, als er iets gebeurt, wat dan? ik ben zo blij dat ik je nu nog bij me kan houden dicht tegen me aan ik schrik al als je ziek bent, zelfs een beetje verkouden, je bent mijn schatje, en ik ben bang voor wat er kan gebeuren later zul je zeggen : ach je moet niet zo zeuren! ik ben zo bang, maar ik hou van jou, je bent mijn kleine en je bent er nou mischien dan wel niet meer maar nu ben je er keer op keer je bent mijn ster ik hou van je, kleine kusjes mama en dit, van een meisje die geen moeder is.. (maar wel bang....) |
ik ben zo bang, bang voor die taboe
die zal k0men als ik het doe als ik, dat jonkie, toch zwanger zou zijn.. zou niemand me meer aankijken en denken: ze is nog veel te klein! maar wat als het toch waar is je kan er niet aan ontvluchten alleen in de duisternis samen met die gene met wie ik heb genoten en mn leven heb geruineerd hoe konden we het zo verkloten?! en toch voel ik wel een sprankje hoop en zelfs wel wat geluk wat is er nou mooier dan een kleine, zo'n uk? het is een teken van liefde een leven die je geeft.. maar al die oordelen, over dat je slecht leeft.. alleen omdat ik van hem hou, en we samen een pleziertje hebben gehad? omdat ik tegen mijn schatje zij: zullen we dan maar schat? en dat we toen samen zulke onwijze lol hebben gehad? en zo ben ik normaal echt nooit, was maagd om eerlijk te zijn maar die ene keer toen, ontmaagd, het was zo fijn als hier dan toch een kind uitkomt, weet niet wat ik zal doen.. ik zal mijn kindje laten leven, uit liefde, respect en fatsoen ik weet niet of ik zwanger ben, en hoop het ook zeker niet maar mocht het zo zijn niet alleen maar pijn en verdriet toch ook liefde en zelfs wat hoop ik ga dit echt goed doen ik zal mijn kindje laten leven, uit liefde respect en fatsoen.. http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=217998 Je mag twee topics per dag posten (zie announcement). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |