![]() |
wat vin jij???????
effe een paar vraagjes: :rolleyes:
*hoe oud ben je : *wat kijk je op tv: *welke muziek station vin jij het beste:(tmf,thebox,mtv) *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: *van welke muziek hou je: *wat is jou top 5: *welke liedjes vin je nou helemaal (n) (n) :confused: wat zijn mijn antwoorden: :eek: *15 jaar *vooral muziek maar soaps ook en films *mtv *wel gaan alleen ik vin dat er verder niet veel is veranderd alleen dat mtv meer is voor echte proggamma's en tmf meer voor chat en geldverspilling is *r&b en trance(maar de meeste liedjes vind ik wel leuk hoor) * #1 las ketchup - ketchup song #2 truth hurts - addictive #3 tim (gevalletje) - just won't do #4 drunkenmunkey - e #5 anastacia - lie to me *onzin liedjes,liedjes van homo's(ouwe wijven liedjes van bv.ronan keating) -xxx-sabien |
blaat
|
:rolleyes: :p
|
je mot tog iets doen als je je verveel :D
|
ga buiten spelen
beetje onzin dit |
Citaat:
*17 jaren *van alles *Geen.... TMF, alles zuigt *boeid niet......... zuigt net zo hard *Rock, Metal *Geen zin om alles op te noemen *Alle trance en andere stampherrie |
buiten is et koud man ;)
|
dan trek je een jas aan
|
kan :D maar wat heb ik buiten te doen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
KOEL!!!!! homo liedjes!!!! :confused:
|
Citaat:
logisch... ik vind dit onzin, wat heb je aan die antwoorden, ga maar naar www.cu2.nl als je lompe vragenlijstjes leuk vind |
effe een paar vraagjes:
*hoe oud ben je : 17 *wat kijk je op tv: simpsons, nicolodeon (ofzoiets) tekenfilmpjes, die zijn echt stoer!!!! *welke muziek station vin jij het beste tmf,thebox,mtv) mtv *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: zonde! *van welke muziek hou je: veel, op et moment veel punk, maar dat kan morgen wel weer anders zijn *wat is jou top 5: living end bad religion deftones dreadlock pussy (ouwe cd) marilyn manson *welke liedjes vin je nou helemaal (n) It's gettin' hot in here - Nelly offtopic: even over je sig... breaker (punk mae en ik noemen et breaky) is heel lekker, don't mess with the breaky fans!!! |
zie je nou wel sommigë mensen :o vinden mijn topic tog niet zo'n onzin :rolleyes: hebben we tenminste iets te doen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tnx voor het veranderen van sig, addictive :o
ik was een beetje gekwetst Deze topic lijkt op zo'n ik-vind-et-koel-om-iets-stom-te-vinden-topic :( |
:D maare ben ik hier de enigste die r&b goed vin?????? :confused: :rolleyes:
|
ja r&b stinkt :p
|
ow :eek: hehe en metal punk enzovoord ruikt lekker? :confused: :p
|
Citaat:
Dus ben je alternatief en hoor je dr hier weer helemaal bij (slap me, ik kraam onzin uit .. :confused: ) |
Ja
Dus ben je alternatief en hoor je dr hier weer helemaal bij joepi :D |
Citaat:
nee, want erbij horen is niet alternatief |
Citaat:
|
Citaat:
Snap het nou een keer... :rolleyes: |
:confused: nu snap ik et helemaal nie meer :confused:
ennuh who the f*ck zijn dit??????? Incubus - Favorite Things Racoon - Side Effects en Biggest Fan, ow en ook Water By The Bed.. Artificial Joy Club - Psychic Man Everlast - What It's Like Jimmy Eat World - Hear You Me |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(joeghei, dit gaat nergens over.) |
Citaat:
|
okay ff een vraag als dit nergens over gaat wrm reageren jullie dan? :confused:
|
Citaat:
Het zijn dus gewoon liedjes... zo moeilijk te snappe moet dat toch niet zijn.....? |
Citaat:
(dus: -Glow's -"ik ben meer punk dan Sid Vicious" lesboek -Glow's -"Gothic en waarom hoor ik Within Temtation kut te vinden" en last but not least -Glow's - LeEr BrEeZaH DrInkEn, PrAten, DenKaAH en TyPaH iN 3 dAgUh ) ofzo .. :confused: |
konflict quote:
-------------------------------------------------------------------------------- addictive schreef: Ja Dus ben je alternatief en hoor je dr hier weer helemaal bij joepi -------------------------------------------------------------------------------- nee, want erbij horen is niet alternatief dat snapte ik niet eerst wel en dan weer niet ik kende die liedjes niet en daarom vraag ik et is dat zo moeilijk te begrijpen?mag ik et niet vragen dan? |
Citaat:
Heb wel interesse in die laatste cursus, zoals je ziet gaat het me nog niet echt goed af.... (kut, alweer een stukje getypt zonder spelfouten) :D :D |
Citaat:
|
wrm niet? :rolleyes:
|
*hoe oud ben je : 15
*wat kijk je op tv: kijk niet zoveel tv, hou mij meer met de pc bezig... *welke muziek station vin jij het beste:(tmf,thebox,mtv) tmf en mtv, allebei *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: mja, kan mij eigenlijk niet veel schelen, zolang ze maar goeie muziek draaien :p *van welke muziek hou je: sugababes en dido *wat is jouw top 5: goh ben te lui om na te denken vandaag, sorry :o :p *welke liedjes vin je nou helemaal (n) (n) zie hierboven :p xxx Ems |
Citaat:
|
addictive schreef:
[B]effe een paar vraagjes: :rolleyes: *hoe oud ben je :17 *wat kijk je op tv: Veruit nix, af en toe: that 70's Show, Alternative zone op mtv *welke muziek station vin jij het beste: Mtv denk ik *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: maakt nix uit *van welke muziek hou je: Death, Black en Trash metal, alle soorten rock, experimentele overversterkte chaos, zweverige dingen, drum 'n bass...vanalles wat af en toe excessief klinkt *wat is jou top 5: Ik geef je enkele dat ik goed vind, ik heb natuurlijk geen "top" 5 Venetian Snares - Number 7 Cryptopsy - Cold hate warm Blood ATR - The Future of War, Anarchy Nile - Black Seeds of Vengeance The Shizit - 32 bit whore Tool - Eleven Immortal - Where the dark en light don't differ Radiohead - Morning Bell Aphex Twin - vordhosbn Coil - The anal starcaise *somebody please stop me! :D * welke liedjes vin je nou helemaal (n) (n)...ik denk, r 'n b enzo, ben ik echt niet aan, alles wat in britney spears stijl is, zijzelf, christina, avril etc...en ook nog van dat boysbandsgedoe, die reeteshow er rond, ronan keatingachtig geslijm...das allemaal puur personlijk he...trance kan ik zelfs af en toe beter verdragen dan dat...verder niet echt iets waar ik me echt aan erger... |
effe een paar vraagjes: :rolleyes:
*hoe oud ben je : 16 *wat kijk je op tv: family guy en kopspijkers als dat is *welke muziek station vin jij het beste: geen *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: boeit me niet *van welke muziek hou je: punk enzo *wat is jou top 5: boeit niet *welke liedjes vin je nou helemaal (n) (n) die ene :confused: |
Citaat:
|
bv. wat ik eens een keer hoorde the weels on the bus go round and round liedje :confused: of she hates me van puddle mind ofzo andere voorbeelden kan ik nu ff op die vroege ochtend niet bedenke. :eek:
-xxx-sabien |
ik dacht dat we hier onzin voor hadden... kuttopic
|
maar de vraag gaat over muziek ;)
:o en als jij het een kuttopic :eek: vin ten eerste wrm reageer je dan :rolleyes: en ten tweede wrm kijk je dan :confused: -xxx-sabien |
a) wat hebben je leeftijd en tv-zenders enzo met muziek te maken?
b) ik geef graag overal mijn mening op, wat dat betreft ben ik een irritant rotwijf c) ene meneer glow wees mij heel vriendelijk op dit topic :) maar well... laat ik aardig zijn, dit is mijn top 5 nu: nofx - bottles to the ground less than jake - magnetic north the shandon - beautiful in venice guttermouth - she's got the look millencolin - fingers crossed ofzo |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |