Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   In bed liggend (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=218022)

droomkoningin 15-09-2002 16:48

In bed liggend

Hey
Als je bij je vriend/in hebt geslapen en 's morgens word je in zijn/haar armen wakker en hij/zij slaapt nog, heb jij dan zin in seks?Als ik dan aan de afgelopen nacht denk, of gewoon aan seks met hem, dan word ik 'geil' (wat is t toch een stom woord :rolleyes: ) Hebben hier meer mensen 'last' van?Of ben ik de enigste?

LM 15-09-2002 16:51

Heeft bijna iedereen, man of vrouw.

*mystery* 15-09-2002 16:53

Citaat:

aannitaa schreef:
Hey
Als je bij je vriend/in hebt geslapen en 's morgens word je in zijn/haar armen wakker en hij/zij slaapt nog, heb jij dan zin in seks?Als ik dan aan de afgelopen nacht denk, of gewoon aan seks met hem, dan word ik 'geil' (wat is t toch een stom woord :rolleyes: ) Hebben hier meer mensen 'last' van?Of ben ik de enigste?

het schijnt dat vrouwen hetzelfde hormoon als mannen krijgen 's morgens waardoor een man een stijve krijgt. Nou wil het niet gelijk zeggen dat elke man die 's morgens wakker wordt geil is, maar het ken wel is voorkomen he...

substantial 15-09-2002 17:05

hmz jah ik heb meestal wel zin in sex
maar dat komt niet omdat ik aan de vorige avond denk
meer omdat ik vind dat men vriendin er nogal mooi uitziet sochtends :o
maar me vriendin heeft niet altijd zin in sex sochtends :P

..:PieP:.. 15-09-2002 17:17

neej .. :(
kan er ook niks aan doen :(
maar savonds is een ander verhaal :P

substantial 15-09-2002 17:19

Citaat:

..:PieP:.. schreef:
neej .. :(
kan er ook niks aan doen :(
maar savonds is een ander verhaal :P

hmz :D
savonds is ook veel leuwker als sochtends :D

framboos 15-09-2002 17:58

jep..en kdenk dat we daarom ook wel geregeld sochtends sex hebben...ik vind savonds leuker maar ik vind absoluut niet vervelend om sochtends te sexen..

my baby 15-09-2002 18:25

HeLLuP~!~
ik mag niet eens bij me vriendje slaapies doen :rolleyes: :(

maarre gewoon lekker 's avonds naast um ligge en dan bijna in slaap vallen is ook lekker.... :)

Bor 15-09-2002 19:30

ochtendsex is geniaal

Maartenpaarten 15-09-2002 19:30

nee, niet altijd, maar als zij duidelijk maakt dat zij wel zin heeft, krijg ik meestal wel weer zin...

Alicia Silverstone 15-09-2002 19:37

had ik ook. ("had" slaat op dat ik nu geen vriendje meer heb)

metalgirl 15-09-2002 19:54

Citaat:

aannitaa schreef:
Nou, waarschijnlijk vindt je vriend je wel de enigste (sorry flauw, moest ff)...
Ligt er bij mij maar aan. De ene keer heb je dan zo´n lieve knuffelbui. Maar soms ook zo´n gevoel van: whaaa ik ga je bespringen als je niet gauw ophoudt met zo aantrekkelijk te zijn (???).
En ik vind "geil" geen dom woord.

verbal-violence 15-09-2002 19:57

naja ben dan wel geil maar doe meestal niks en laat haar ook niks doen. Kweenie sex sochtends vroeg is gewoon niet zo geweldig :)

lig veel iever gewoon lekker snoezig naast haar te knuffelen ;)

! am mE 15-09-2002 20:25

Citaat:

aannitaa schreef:
enigste
ENIGE, wanneer leren de mensen nou eens dat enigste geen nederlands woord is... (sorry, ben erg geirriteerd op het moment)

verbal-violence 15-09-2002 20:35

Citaat:

! am mE schreef:

ENIGE, wanneer leren de mensen nou eens dat enigste geen nederlands woord is... (sorry, ben erg geirriteerd op het moment)

Ik ben ook echt geirriteerd en ik kan geen nederlands dus flame away :) MAgk erna ok een knuffel dan ?

Severus 15-09-2002 20:39

'Enigste' wordt vooral veel gebruikt door de Limbo's in Limboland (a.k.a. Limburg). :) :D :o

Ripper

metalgirl 15-09-2002 20:55

Citaat:

Ripper schreef:
'Enigste' wordt vooral veel gebruikt door de Limbo's in Limboland (a.k.a. Limburg). :) :D :o
Ook hier in Gelderland (ben ik dan een Gelderlando ofzo?) hoor, en iedereen verbetert mij ook altijd als ik het zeg, dus ik kon het niet laten.

Kirk22 15-09-2002 21:24

Citaat:

! am mE schreef:

'enigste' is wel een NL woord... dat is degene die het meest enig is. "aaaaaah wat eeeeeeeeenig"

Skydancer 15-09-2002 21:28

Citaat:

metalgirl schreef:

Ook hier in Gelderland (ben ik dan een Gelderlando ofzo?) hoor, en iedereen verbetert mij ook altijd als ik het zeg, dus ik kon het niet laten.

Ik zeg et ook vaak...kom ook uit GLD

WelcomeHome 15-09-2002 23:07

ik ben best te porren voor ochtendsex hoor :)
Een beter begin van de dag kun je eigenlijk niet hebben he!
Maar die ochtend beklucht moet er wel eerst uit door tanden poetsen of kauwgom! :D

nare man 15-09-2002 23:44

Meer een intens warm gevoel van liefde. Vrijwel geen geilheid.

..:PieP:.. 16-09-2002 09:52

Citaat:

WelcomeHome schreef:
ik ben best te porren voor ochtendsex hoor :)
Een beter begin van de dag kun je eigenlijk niet hebben he!
Maar die ochtend beklucht moet er wel eerst uit door tanden poetsen of kauwgom! :D

hahaha :D ja idd

ZHAzha 16-09-2002 16:22

hehe ja... ik heb s'ochtends ook vaak zin :)
Maar snachts/s'avonds is het wat spannender, licht uit.. lekker onder de dekens :p :o

Candle04 16-09-2002 17:00

als ik mijn ogen open krijg...

Grenwiel 16-09-2002 17:58

Limboland, Limbabwe, noem t wat je wil maar in heel nederland is het met de grammatica slecht gesteld.
Elke dag worden er 4 Nederlandsdocenten overspannen door toedoen van foute grammatica.
Maar nu kunt U het verschil maken!
Door te doneren aan
Stichting Neerlands Trots
op giro 4563

Want denk eraan;
Het is jij wordt ,met dt, maar word jij ,zonder t !

Belladonna 16-09-2002 18:30

Citaat:

my baby schreef:
HeLLuP~!~
ik mag niet eens bij me vriendje slaapies doen :rolleyes: :(

maarre gewoon lekker 's avonds naast um ligge en dan bijna in slaap vallen is ook lekker.... :)

Psies...ik mag ook niet bij mn vriend slapen

! am mE 16-09-2002 21:00

Citaat:

Kirk22 schreef:

'enigste' is wel een NL woord... dat is degene die het meest enig is. "aaaaaah wat eeeeeeeeenig"

Tuurlijk, je hebt gelijk, maar in deze context klopt het niet en vet veel mensen gebruiken het wél zo en dat klopt dus niet. Maar verder offtopic:
Ja, ochtendsex is lekker (daar ging het toch over?)

je$u$ crust 16-09-2002 21:22

Citaat:

*mystery* schreef:

het schijnt dat vrouwen hetzelfde hormoon als mannen krijgen 's morgens waardoor een man een stijve krijgt. Nou wil het niet gelijk zeggen dat elke man die 's morgens wakker wordt geil is, maar het ken wel is voorkomen he...

een man heeft meestal een erectie sochtend omdat ie moet piesen.....

oh ja ochtend sex is geniaal perfect begin van de dag me dunkt :)

IKKE (V) 17-09-2002 07:35

Ik vind het heerlijk als ik in de armen van mijn vriend lig en hij me 's ochtends zachtjes wakker maakt voor een vrijpartij. En andersom ook natuurlijk. (y)

Heb ik al 'ns gedaan trouwens... Hij lag nog te 'slapen', begon ik 'm zachtjes te zoenen overal en gleed m'n hand al naar beneden... daar wilde hij wel wakker voor worden hoor!
Gebeurt niet altijd, soms gewoon lekker knuffelen enzo, maar als we allebei zin hebben...:P :rolleyes:

verbal-violence 17-09-2002 07:40

Citaat:

IKKE (V) schreef:
Ik vind het heerlijk als ik in de armen van mijn vriend lig en hij me 's ochtends zachtjes wakker maakt voor een vrijpartij. En andersom ook natuurlijk. (y)

Heb ik al 'ns gedaan trouwens... Hij lag nog te 'slapen', begon ik 'm zachtjes te zoenen overal en gleed m'n hand al naar beneden... daar wilde hij wel wakker voor worden hoor!
Gebeurt niet altijd, soms gewoon lekker knuffelen enzo, maar als we allebei zin hebben...:P :rolleyes:

\

nasty ;)

kastdeur 17-09-2002 11:55

Citaat:

aannitaa schreef:
Hey

`s ochtends, `s avonds, overdag.... (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.