![]() |
Wat is de slechtse live band?
Go your gang...
|
de slechtste die ik tot nu toen gezien heb is Fenix TX
op cd wel goed, live moeten ze nog effetjes oefenen |
ik denk toch wel kitty, ten minste, eiglijk mag ik dat niet zeggen want ik heb ze nooit life gezien, maar wat ik op tv heb gezien, was niet zo best... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Slechtste live concerten die ik gezien heb zijn tot nu toe The Prodigy en Soundgarden (beiden op Lowlands, lang, lang geleden).
|
verderf
camp |
Incubus
Limp Bizkit Soapbox Icarus Line Geen twijfel mogelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja had wel iets harder gekunt |
sum 41
|
Citaat:
Dat je de muziek minder vind is iets anders dan dat ze slecht spelen. Toen ik ze in de 013 speelden waren ze erg goed en strak vond ik. Professioneel. |
kvond ze ook wel goed spelen, alleen de sfeer was niet zo, allemaal kleine kinderen met mama en papa en gillende 13 jarige meisjes naast me
maar ik vond sum zelf wel goed spelen hoor |
kittie met red hot chili peppers als goeie tweede.
|
the Exploited
Foei wat een ruk-band is dat live, zeg... |
Citaat:
|
Bambix
|
Citaat:
|
Kittie op ozzfest, op cd zijn ze al niet zo indrukwekkend maar dit was echt slecht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn muziekschoolbandje
|
Avail!
|
De slechtste (topicstarter is een 't' vergeten) liveband zal ik ze niet noemen maar de RHCP zijn nou niet bepaald op hun best live.
NERD >> Waar heb je Prodigy gezien en waarom waren ze slecht? |
k'heb nog niet teveel concerten gezien
maar ik vond deftones best slecht aangezien ik 3 keer tussendoor in slaap viel :o (en ik had de avond daarvoor wel geslapen) |
Deftones
|
ik heb blink182 een keer gezien op lowlands, toen speelden ze vrij belabberd, dat was wel jammer, maar het was toch wel cool, maar over het algemeen spelen die wel goed
offspring vind ik vaak erg slecht maar dat komt door die zanger maar undeclinable vind ik echt slecht, keb ze nu 12 keer gezien waarvan ze ongeveer de helft van alle optreden erg slecht speelden, op lowlands en in 013 doen ze het altijd wel goed |
Citaat:
|
Dødheimsgard
Maar op cd zijn ze geniaal! (y) |
Citaat:
|
Hmm ik von Undiclinable nou nie echt intressant maar da's misschien kwestie van smaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
et slechtste dat ik gezien heb was "A" op LowLands
|
Citaat:
op jera ok air 2 jaar terug ook, het leek wel alsof ze allemaal zat op het podium stonden keb een beetje het idee dat ze voor grote optreden wel hun best doen en voor de kleinere zaaltjes doet het er niet zo toe de eerste 4 keer ofzo dat ik ze zag was ook allemaal supergoed en strak |
hmmm....kvon ze wel goed eigenlijk....wat ik slecht vond op lowlands was green lizard...sjiezus zeg.....absoluut geen schwung
|
Citaat:
|
Citaat:
Kheb trouwens nog nooit iemand live slecht gezien limp bizkit idd heb ik ooit op tv gezien en dat was niet geweldig goed |
slotje
1 cradle of failed topic is genoeg |
Beer for breakfast wat een ongeloofelijke kut band is dat zeg
|
Fenix Tx in Melkweg
|
tricky op Lowlands 2001 was echt belabberd,
within temptation was ook verschrikkelijk dit jaar (te grote tent voor hun) en bij incubus stond het geluid gewoon kut (helaas) |
Ehm... Racoon?
Ja... Racoon :( |
Citaat:
bron |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja, op die manier snap ik het wel, maar ik dacht dat je appart voor undeclinable er heen ging zeg maar, anyway, op de cd klinken ze geniaal, maar ja welke beetje profie band ook niet trouwens :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |