![]() |
Alleen is maar alleen
Alleen is maar alleen,
alleen ben je in je kist allen is dat iest wat je zelf niet wist. alleen is vaag is alleen is vandaag. alleen is ook maar een woord je bent alleen als je bent vermoord. alleen in gedachten in je leven alleen als enige overgebleven alleen pijnlijke splinters in je been alleen.. |
Als je bent vermoord ben je niet alleen, ben je bij het grootste gedeelte van de mensen. Heb je dit doorgelezen voor je postte (Jaja, anglicismen vervoegen!)? Het staat vol tikfoutemn.
|
hee tacidvs, je schrijft: hij staat vol tikfouteMN, haha. maargoed; het is wel zo. ik vind dit gedicht niet echt mooi, het heeft wel wat, maar er staat gewoon te vaak het woord alleen in...
|
Zucht, dat krijg je dan. Dat doe ik ook niet expres ofzo? Leer toch eens na te denken.
|
Citaat:
anglicismen vervoegen ? ben je dronken.. ofzo en verder is het jou meing dat je als je vermoord bent onder de meweste mensen zit. wat boelshit is |
hum kvind t maar vaag..
|
Het anglicisme hier is 'post'. Dat is niet zoals in het Nederlands brief~, maar een bepaald stuk tekst op het forum. Als je dan een werkwoord uit 'post' maakt: 'posten', heb je een anglicisme. Vervoeg je dat tot postte, heb je een anglicisme vervoegd.
Ik ben nooit dronken, zij het van liefde... |
ik ga hem weer ff naar mijn zin maken http://forum.scholieren.com/smile.gif Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |