![]() |
Oma mijn kan niet visselijn
Er was eens een schaaaaap en dat heette henk
ja dat schaap dat heette henk ja henk dat was zijn naam dat was een hele mooie naam toetoedoetoetoetoe Hij had witte wol ja zo wit als een paars blok beton zo wit als een paars blok beton zo wit ja was zijn vacht toetoedoetoetoetoe kwam er een kaketoe maar die was nog lang niet moe Want ik ben daar nog niet aan toe Aan zo'n grote koe Met een enge dwerg Dat vind ik heel erg Gaat door been en merg Zonder een vieze klerg Die is maar irritant En die is ook niet echt zeker goed helemaal wel misschien toch niet echt zeker goed soms bij zijn verstand maar is er nu iets aan de hand of verbrand in mijn ovenwant? sjalalalalaaaaaaaaa en toen kwam er een zon zo geel als een wit blok beton die past niet op mijn balkon groter dan de zon de vorm van een ballon ik wou dat ik hem lek prkken kon gigigigigieeeeoe Maar de aap had wel slaap en toen sloeg ie tegen zijn slaap maar toen had ie nog steeds geen slaap en toen sloeg ie weer tegen zijn slaap maar toen had ie nog steeds geen slaap en toen sloeg ie weer tegen zijn slaap maar toen had ie nog steeds geen slaap en toen sloeg ie weer tegen zijn slaap maar toen had ie nog steeds geen slaap maar toen had ie dus zeker weten niet echt geen slaap want hij kon niet slapen hoezeer hij ook wilde en iedereen ging testen met hem doen en hem onder stroom zettten en onder koud water maar dat hielp niet maar toen had ie nog steeds geen slaap whahah Hah dit was een dadaistisch gedicht maar jullie weten vast niet wat dat is [Dit bericht is aangepast door repetitie (26-03-2002).] |
*schiet repetitie van zijn ivoren toren.
-+=tchk tchk tchk tchk tsjpieew=+- (inslagen) ~~~sjuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiwwwww~~~ (val) !!!BOEM!!! (landing) Ja, dat was alles wat ik te zeggen had, behalve misschien nog: 'Dadaïsme schrijf je met een trema en wordt behandeldt bij ckv1 4VWO. |
Citaat:
volgens mij heb je niet alleen je dag niet... |
Citaat:
|
alt 139 = ï
|
Citaat:
Maar laten we het nu maar weer s hebben over de Inhoud van het gedicht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb jij bijkans een tijdmachine? Of een verjongingskuur gedaan? Ik kan me er vaag iets van herinneren dat jij vanochtend 22 was, of ijl ik nu?
|
Citaat:
Hij/zij is gewoon een beetje vreemd http://forum.scholieren.com/wink.gif Pfff. dada! |
Citaat:
|
<ontopic>
Hmz.........Ik vond "Marc groet 's morgens de dingen" toch net iets beter :P Maar ik moet zeggen: Leuk dat iemand eens iets probeert wat niet in de categorie candlelight thuishoort..... <einde ontopic> <offtopic> Wat een gezeur hiero....<einde offtopic> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |