![]() |
Dieren slachten
Aangezien dit flora en fauna is past dit hier het beste. Ja ik wil graag weten hoe je een kip en konijnen moet slachten, ons pap doet het af en toe maar ik vergeet altijd om mee te helpen. Mischien dat iemand hier er wat verstand van heeft?
P.S. Als je een dat ook van een vis weet vertel je dat dan ook? |
K vind het een vrij bizarre vraag... :-s Kben trouwens niet zo voor het slachten van dieren. Ik kan je dan ook niet verder helpen,
misschien moet je het een keer niet vergeten of aan je vader vragen ofzo :-s |
ik dacht dat dit een dieren-slachten-is-vies-topic was, maar dat is het dus niet (n)
ik weet het toevallig omdat mijn oom dieren heeft geslacht, kippen. mijn oom had een soort van trechter en daar hang je die beesten om hun kop in (zielig) dan hakte hij hun kop eraf. hij slacht inmiddels niet meer omdat hij het gewoon niet meer wilde (nadat de kip weg was gevlogen (zonder kop) en op het dak ging zitten, hij kwam er na een half uur vanaf rollen. sommige kippen hebben dat, "spiertrekkingen" zegmaar). ik vindt dit een vreeeeeeeeeeeeeeemd topic :eek: |
(n)
|
Boe...
Ik denk niet dat de bezoekers van dit forum je topic waarderen, dit zou een soort van diervriendelijk forum moeten zijn ofzo :o Dus daarom knetter ik een hangslotje op dit topicje :p Als je toch een diertje wilt slachten kun je het net zo goed aan je vader vragen, je probeert hier enkel te provoceren :p Doei! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |