![]() |
Laat het me weten.
het is alsof de lente is aangebroken
in mijn hart, een strakblauwe lucht net als buiten de zon weer schijnt als ik straks alleen ben zal ik overleven laat me weten wat je denkt het is alsof al het onvermijdelijke nu op mijn pad komt, laat maar komen de slagen en de wolken ik kan het wel aan jouw zon kan de mijne niet overschijnen laat het me weten ook als je blijft het is alsof blijven vechten nu nog het enige is, blijven bestaan maar er is meer want kans op kans dat kan niet slagen de trucendoos raakt op laat me weten wordt het alles of niets |
Loopt niet zo goed. Verder wel mooi.
|
Ik vind het echt heel raar. Sommige stukken zijn gestroofte proza, andere rijmloze poëzie, wat is dit?
|
Citaat:
Vind de verhaallijn en je vat het wel... Poezie hoeft niet te rijmen en proza is alles behalve dit zo'n beetje...het is een stukje poezie hoor... |
Secreet, bedankt voor het verdedigen van mijn stukje poëzie http://forum.scholieren.com/wink.gif Het is misschien een beetje warrig opgezet, maar toch zeker wel een gedicht naar mijn mening.
|
Ik dacht alleen aan proza omdat sommige stukken in regels gehakt lijken te zijn. (Germanisme?)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |