![]() |
resident evil ROCKS!!
Ik heb zaterdag RE voor de ngc gehaald, wat is dat spel gruwelijk mooi zeg, en lekker moeilijk!!!
zow moet je voor de gein dat spel 's avonds in het donker met het geluid hard eens spelen! Ik schrok me de tering toen er ineens zo'n zombie uit het bad kwam opstaan nadat ik de stop er uit haalde, en dan die bliksem effecten of die kapotspringende raampjes WOW!! HEb je een cube? KOOP DIT SPEL NU, WAAR WACHT JE NOG OP>>??!!??<< |
hier is al een topic over geopent :rolleyes: :
kijk voortaan eerst |
I Know 't spel is MASTER VETT!! gewoon je schrikt erg wat jij ook doe savonds spel spelen pikdonker in je kamer en hard geluid? dat doe ik ook, so dan schrik je erg ja COOLE SPEL maar het kan beter :) ja en het is idd moeilijk
spel is VET :cool: |
Citaat:
:o |
Spel is zekers VET. Erg mooi en moeilijk ja, zo'n zombie moet een stuk of 8 kogels door z'n lichaam genaaid krijgen!!! En ook om deuren te openen is al moeilijk. Maar das wel beter..des te langer doe je erover, 2 cd's. FLEX
Met leuke spellen heb ik vaak dat ze te leuk zijn om te spelen hehe. Heb nu ook Battlefield 1942 ook een tof spel voor op de pc, en dan vraag ik me af: WAAROM?? WAAROM nu als ik in 5 havo zit. In de vakantie verveelde ik me nog de t*ring |
wauw eindelijk 1 leuk niet-kiddy spel voor de gamecube..goh w00t! ik zou er bijna 1 kopen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
om er nog maar een schepje bovenop te doen ik denk trouwes dat Eternal Darkness nog beter wordt dan RE |
Citaat:
|
www.capcom.com
dan resident evil echt mooie site....per kamer filmpies en plaatjes |
Citaat:
|
Citaat:
Resident evil 0 resident evil 2,3 resident evil code veronica x eternal darkness ravenblade?? is toch ook best NIET-kiddy of denk ik aan het verkeerde spel? |
Citaat:
|
Hoi
Ik zit vast bij resident evil, Ik heb net zo'n hond dood geschoten :o en in die hals zat een steen. Wat moet ik daarmee doen?? :confused: :confused: ALvast bedankt |
Die steen onderzoeken.. dat wordt een sleutel, die je kunt gebruiken om de sleutel te vervangen die je uit die steen haalt en waar dan dat beeld op je af komt :)
|
Citaat:
Die honden moet ik nog afknallen ga in het weekend weer spelen! Die sleutel die je DAN krijgt is zeker helmet sleutel??? Zoja....dan kan je gelijk 5 deuren verder ofzo...maarja hoef het verder niet te weten :p |
Citaat:
Er is nothing unuseal :( :( |
onderzoeken bedoeld hij misschien iets anders mee. Ik heb wel een plek gezien, dat is buiten waar ook een hond liep dat je iets ronds in de muur kon stoppen...ik weet niet of dat zo'n steen is...
|
nee dat heb ik ook al geprobeerd :(
|
Hond doodgeschoten.....Bedoel je op dat balkon na die hondenfluit???
In die hals zit dus een soort steen en als je weer op die steen checkt achterop dan wordt het een sleutel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |