![]() |
De zon is weer gaan schijnen
Manier om te leven
zonder drama's in mn hoofd geen trauma's, geen spreuken Geen vuur dat word gedoofd Zonder haat of zonder angst Herinneringen leven voort geen twijfel geen pijn geen drang naar zelfmoord Tranen zijn gedroogt een lach op mijn gezicht de zon is weer gaan schijnen eindelijk weer licht |
goed gedicht..niks op aan te merken, gewoon goed geschreven.
|
Dit is heerlijk om te horen van je.
Ben trots op je dat het je is gelukt en wel helemaal alleen. Kusjes |
Lief van je, hou van je....
DIKKE KUS |
ik vind het een mooi gdichie.. en zo te lezen zit r ook veel emotie achter..
ben blij voor je dat je het licht in het leven weer ziet(gnagna lekkur wijs) kussies |
Citaat:
Verder wel leuk, alhoewel ik altijd wel de voorkeur geef aan iets minder 'letterlijke' gedichten.. Probeer eens een symboliek te vinden, een metafoor.. Of een situatie neer te zetten die niet meteen letterlijk verwoordt wat je voelt, maar het wel kan omschrijven.. Begrijp je wat k bedoel?? hope so http://forum.scholieren.com/smile.gif Genesis |
ja ik begrijp je heel goed en heb dat al vaak geprobeerd, maar sommige zijn daar gewoon beter in als andere....
|
Citaat:
just keep on trying http://forum.scholieren.com/smile.gif Genesis |
Citaat:
|
tacidvs schreef:
Chronisch gevalletje? Ik vind het gedicht niet goed lopen. De tweede stroof heeft in de laatste regel 5 lettergrepen, de eerste 6. Daarna ga je verder op het ritme van stroof2. Ach ja sommige dichten om het nederlands andere dichten vanwege het gevoel dat ze hebben. Als je wist waarom dit gedicht geschreven is zal je het misschien begrijpen. Ik heb alles van dichtbij mee gemaakt en vind het knap dat ze het nu weer kan. Zo heb ook eens respect voor mensen in plaats van kleine taalfouten af te zeiken, meneer van dale. |
Als je geen dicht-technische reacties wilt, maar alleen psychologische, waarom dan hier posten? Zijn jullie een twee-eenheid, dat mevrouw niet voor zichzelf kan bepalen welke reacties ze wil? Als ze gezegd had psych-reacties te willen, had ik niet zo gereageerd. Er staat echter alleen een gedicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |