![]() |
Wat vind jij het mooist?
Ik ben net terug van een weekendje Milaan. Was super! :) Veel mooi kleding gezien ook en dat is de rede dat ik op dit topic kwam.
Kijk even naar de volgende link!: http://www.elle.com/fashion/runwayco...York/index.asp Op die site zie je fashionshows van de herfst/winter-collectie 2002 van verschillende bekende modeontwerpers die 4 mode steden (New York, Londen, Milaan, Parijs) 'vertegenwoordigen'. Welke modestad zou jij kiezen qua kledingsstijl? Dus welke vind jij (over het algemeen) de mooiste ontwerpen hebben over het algemeen? Ik ga toch wel voor Milaan! Klassieke collecties, mooie stoffen, erg stijlvol :) New York heeft trouwens ook wel een paar mooie ontwerpen er tussen zitten. (net als vorig jaar!) |
Ik ga voor Londen.
Leuke ontwerpers met een beetje aparte , gewaagde kleding. En daarna Milaan. |
Londen, de rest vind ik allemaal redelijk 'standaard'
|
Ik ga voor Milan. dat vind ik sjieke kleding :)
|
Ik zou het niet weten, sorry :o
|
Ik ga voor Parijs. Daar zitten toch wel de meest chique ontwerpes. Lekker ouderwets, daardoor juist wel weer heel erg hip.
|
heb je me meteen weer geblockt op msn? ;)
|
Milaan en Parijs! Mooie kleren die ik zelf wel aan zou trekken. Rest is wel geinig, maar k zou ut nie echt aan gaan trekken.
|
new york -- hmm beetje chique.. er... niet echt mijn smaak beetje leisig allemaal eigenlijk... Vreeeeeeemde broek
Londen -- trouwjurk... :rolleyes: zegt genoeg.. wel mooi om in te trouwen... maar om in te lopen?! :confused: Milaan -- wel grappig... eigenlijk wel normaal/doorsnee maar wel mooi.. alleen veeeeeel te mantelpakkerig voor mij. Parijs -- vin wel leuk dat zwart witte met al die frutsels. Laarsen zijn wel.. uuh... appart :) maar verder cool conclusione: ik ga voor parijs :D |
Citaat:
|
New York en Londen, de enige 2 die nog een beetje verrassend zijn, Milaan en Parijs houden wel erg vast aan de traditie. Beetje saai.
|
1. Milan
2. Paris 3. London 4. New York Ik vind vooral de kleding van Gianni Versace, Emanuel Ungaro, Julien MacDonald en Ralph Lauren mooi! :)(y) |
idd New York
|
Parijs :)
en Londen, dat merk Blaak vind ik wel cool :cool: |
damn als ik zo die foto;s zie lijkt het me echt cool om zo'n model te zijn en me in die kleren te mogen hijsen *zucht*. niet dat het modellenleven me zo lokt (helemaal niet) maar die kleren, fantastisch!
|
Milaan is wel standaard maar ook zeker wel stijlvol ja :)
|
1.parijs. leuk!
2.london. Gave jurk 3.new york. Te netjes 4.milan. Is me te netjes |
London.
|
hmm london of parijs... kanniet kiezen
|
modeschapen
|
New york en Milaan, echt vet stylin' om t zo maar even te zeggen :D
Kuzzje IK ;) |
Zutpuntje
|
hehe zutpuntje klopt
|
parijs jean paul gaultier
|
o en chanel
|
parijs vind ik het mooist, heel wat anders dan de anderen, modern, gwappig :)
|
new york togg wel.... nog een beeeeetje simpel.. k hou niet zoww van ingewikkeld :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |