![]() |
playstation 2 spelletjes uit usa?
Ik wou graag weten of je die ook kan spelen op een 'nederlandse' playstation. Ik las een keertje iets over NTSC Specificaties uit Amerika. In Europa heb je PAL specifikaties of zo.
|
Bij mijn weten is dit door de regio-beveiliging (wat jij ook al aanhaalde: NTSC, PAL etc) niet mogelijk. Dan zal je "zelf wat aan je ps2 moeten klooien" om dit te verhelpen ;)
|
die regio beveiliging is alleen voor dvd films en niet voor de spellen, maar met een simpele boot-cd heb je dat al verholpen en is je ps2 voor films al regio vrij.
er zijn wel wat manieren om usa spellen op een pal ps2 te spelen. je moet hem dan zowiezo laten chippen(ombouwen) en dan afhankelijk van de chip die je neemt kun je dan usa spellen spelen, en usa back up's(kopietjes) kun je dan zowiezo spelen. en niet vergeten als je usa(NTSC) spellen wilt spelen moet je een RGB-kabel hebben anders heb je zwart wit beeld. |
Ik zag op internet ergens dit:
Region X Maakt je PS2 regiocodevrij. In combinatie met Neo 2.2 kan je ook weer alle back up games spelen. Bedoelen ze hiermee dat als je Region X hebt ook japanse / amerikaanse spellen kunt spelen? |
cool
|
Weet je ook waar je je playstation 2 kan laten ombouwen, en hoeveel dat gaat kosten?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |