![]() |
Info
Oki Hallo tezamen, ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen... Tis nie netjes neej ik weet het :P maar ja, ik moet info hebben over psychedelische kunst, enig iemand die me daarmee kan helpen, aangezien, ik het nodig heb voor mijn profiel werkstuk, kan ik wel een tip gebruiken :( bij voorbaad heeeeeel errug bedankt!
|
wat voor kunst? :confused:
Ow jah, zou je de titel in het vervolg wat duidelijker kunnen doen? :) |
Probeer namen op te vangen op sites die over Pink Floyd gaan. Volgens mij is dat toch wel een vaste rots in de zee van het psychodelische.
LUH-3417 - We don't need no education... We don't need no thought-control... en zo voortgaande. |
thanx! ik had al gekeken op die site3s van pink floyd, en het heeft me een hoop informatie opgeleverd, harstikke bedankt :)
|
psychedelische kunst: TOOL video's
|
Psychedelische kunst... probeer ook richting Op-art te zoeken,
veel verwantschap af en toe. En natuurlijk.... deze website http://psychedelicart.com/_borders/checked.gif |
Citaat:
En nee, ik ben niet stoned. |
Citaat:
mijn hersens verwaarlozen bepaalde vlakken in willekeurige volgorde waardoor telkens een andere tekening en/of ordening de aandacht krijgt... ofzow :S |
zekerz wel kewl, mjah, ik doe dit allemaal heel erg fijn vinden, aangesien ik nie veel verder kwam met die info diek had, heel errug bedankt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |