![]() |
Covered in dust
The well of ages, tree of life
Usurps and wages, hides by time The root enrages, states of mind Weeping ageless, deceives mankind Stands forgotten, covered with dust His leaves are rotten, means unjust By time he stands, tall and fier His stretched hands, reaching near Timeless cycle, discontent This is how, life was ment |
Dude, that is beautiful. Simple, but great. (y)
|
Ik vind het idd ook wel simpeler dan anders :o Dat geeft mij dus de kans om het te "begrijpen" en ook eens op jou te reageren.
Simpel maar mooi is hier dan ook zeker op zijn plaats! Vooral je begin en einde spreken me zeer aan. (Enkel euh.. je rijm gaat miniscuul mis in je eerste strofe? :confused: ) Tblijft lekker lopen hoor. Het geheel heeft iets magisch over zich. Ja, jij kan spelen met de woorden en zinnen. Keep up the good work! *blijft wachten op nog iets van jou geschreven in onze o-zo-mooie nederlandse taal* |
Citaat:
(in de eerste eerste strofe gebruikte ik klankrijm, viel mij ook al op) Ik heb dit gedicht niet gemaakt om mensen aan te spreken, maar kennelijk doe ik dat. Ik gebruik hem om duidelijk te maken wat in mij speelt en fijn te weten dat mensen dat op die manier mooi vinden :-) (en op meeting krijg jij je zin :p) |
Citaat:
Blij dat je je iig kan uitdrukken in wat je schrijft en je hebt gelijk, als andere mensen het dan ook nog mooi vinden is het helemaal (y) Citaat:
|
:cool:
tis moojug:o(y) en tloopt lekker...:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |