![]() |
freestyle dichten :)
't idee is dus om hier nu en meteen neer te zetten wat je in je hoofd hebt, op poetische wijze...
zonder enige aanleiding gevoel zonder gedachten niets is belangrijk het besef, alles kan wel wachten in een lucht vol wolken een zee van overvloed slechts een fractie een golf, die er nog toe doet? dat was dus ff een gedichtje wat zomaar in me opkwam... hij 'loopt' nog niet echt maar kga 'm wat bijschaven edit/ ik pas 'm nu ff aan /edit [Dit bericht is aangepast door konflict (29-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door konflict (29-03-2002).] |
where all floating stops
and within miles you see all every inch of the sky turns round where tomorrows coming fast as hell might laughter be suprising? dude http://forum.scholieren.com/tongue.gif |
hmmm
wat nu in me opkomt is slechts 2 zinnen die niet rijmen, maar goed..... zet ze er toch neer Evil come forth out of desire.... So never desire and you will remain pure |
Ik wil niet dat jij
nu toch vertrekt met tranen in mijn ogen wacht ik af Ik zou willen dat je eeuwig bleef ik zou willen dat je wist dat ik nog zoveel om je gaf Blijf bij mij, bij ons laat me niet achter bij hun je bent de enige die weet hoe het hier is en werkelijk gaat Ik weet dat je gaat en ik weet dat het niet eindigt maar ik smeek je om te blijven Het is nu nog niet te laat Ik kan geen afscheid van je nemen 14, bijna 15 jaar zijn we al bij elkaar We zijn geboren in hetzelfde gezin Als zus en broer, ik en jij En nu ga jij, mijn grote broer die toch ook nog zo klein is en verlaat je me, verlaat je ons Straks ben je eindelijk vrij Gewoon meteen geschreven wat er in me opkwam, het gedicht klopt dus voor geen meter. Is een echt gevoelsgedichtje.. |
godverdomme, klotehoofd
ben je nou zo zwaar dat je onzin gelooft ? ben je nou gewoon verloren omdat, je de interne machtstrid hebt verloren ? kut hoofd hou gewoon op stop met die pijn in men kop |
Hoe ging dat nou in z'n werk?
Hij een kruis Een doornenkroon En wij ei'ren in het perk.... |
[QUOTE]konflict schreef:
[B]'t idee is dus om hier nu en meteen neer te zetten wat je in je hoofd hebt, op poetische wijze... zonder enige aanleiding gevoel zonder gedachten niets is belangrijk het besef, alles kan wel wachten in een lucht vol wolken een zee van overvloed slechts een fractie een golf, die er nog toe doet? ~~~~~*herkenning*~~~~~ liefs, Mariamne [Dit bericht is aangepast door iamre18 (31-03-2002).] |
Citaat:
|
Behind the veil called my face
Deep beneath it lies Something that you could never see Cuz you are too fucking blind Blind inside Blind for what's real Blind for problems that won't just leave When you close your eyes |
all the lost reasons
you try to find are faded away in the midnight light everything looked that bright it wasn't real, no it was not look up, straight up you're dead ------------- ik snap hem niet http://forum.scholieren.com/confused.gif |
In a moment of lonelyness
My heart screams out For a way to tender-acces My heart not degree with everything around Can't find the real sound Or do my eyes not really see? ~~~~~~~~~~~ http://forum.scholieren.com/confused.gif~~~~~~~~~~~~ |
Citaat:
|
Eigenlijk zijn we al een tijd aant puzzelen met een nieuwe songtext, dit is het voor nu:
You never walk right to that door, when the magicman is on his way. You never seems so in love before, when he ask it, you would stay. And it feels a little lonly. You never walk right at my side, when he ask, you run to him. You never look and realise, that that's all you've ever been. It feels a little lonly. *refrein waar we nog niet helemaal uit zijn* njah tot zo ver dus... |
*gaat ook maar wat proberen*
Inspiration running out feel it flowing out of me no more pain inside my heart but the lonelyness remains Deep inside me i feel silence a dark and restless nothing will you help me find my peace? and in the night that comes I will be healed I need pain and sorrow otherwise I cannot write I hate the sorrow and the pain but they're a part of me Now there's nothing more to say nothing left but silence Enjoy the comfort lonelyness untill the darkness finds us |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |