![]() |
naar en van de brug
Het is een beetje een experiment met alliteratie, de rijm in een regel en niet met andere regels. Eigenlijk had ik alleen de derde stroof regel 1, 3 en 4, daar heb ik de rest bijbedacht, is wel te zien. Ook moet ik nog even zeggen dat ik niet meedoe aan die duivelsverering&Co die hier de kop op steekt, noch zelfmoord propageer.
vroege morgen, morgen vroeg eenzaam gaan naar eenzaamheid de spanning van de spanning diepzinnig diepe diepte lonkt niemand ziet me ik ben niemand pal op Noordoost ligt het dal kreunend leun ik op de leuning een been twee been dan de rest in stilte val ik val in stilte wie te laat lacht is nu af geniet vooral de laatste meter dan het wachten op de klap |
MWAH, idee en inhoud is wel aardig.... Het komt een beetje gezocht over... maarja het is dan ook een experiment. Suc6 verders.
[Dit bericht is aangepast door JCH83 (31-03-2002).] |
vergezocht is wel het juiste woord hiervoor jah...
|
Ik vinnum zeer koel http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
Sterke vormeving, wel wat standaard onderwerp http://forum.scholieren.com/smile.gif |
*ben met soulles eens*
|
ik vind hem eerlijk gezegt:
helemaal niks.. rijm op zich wel hoor spreekt me gewoon niet aan. |
Zeg, zit ik me uit te sloven experimentele dingen te doen hier, krijg je dit. Kunnen jullie alsjeblieft je mening proberen enigzins te beargumenteren? (Ja ik ben vervelend, zie sig.)
Ook vraag ik me altijd af wat er gewijzigd wordt aan replies, hoeveel beledigende bijvoeglijke naamwoorden werden toch te grof geacht? |
Mkay, er zit een ritme in, en je zinsconstructies zijn "anders" dan het gemiddelde gedicht...
Je woorden verder vertellen helemaal niets, de eerste 2 strofes zijn 2 vergezochte zinnen, die je met 3 woorden had kunnen beschrijven...Langdradig dus... "Wie te laat lacht is nu af" vat ik niet helemaal, ik zie er geen lijn in en hoewel je woordenkeus niet al te orgineel is, maar enkelt orgineel is neergezet, zie ik er ook gen einde aan. Het lijkt af, maar wat heb je nu eigenlijk verteld? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |