Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Levensbeschouwing & Filosofie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=90)
-   -   Waar zou je alles voor over hebben (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=218970)

Rufus 16-09-2002 16:37

Waar zou je alles voor over hebben

Waar zou je alles voor over hebben. en waarom.

Hardcore 16-09-2002 17:26

Dat ik kon wensen wat ik wil.

TechXP 16-09-2002 18:00

Dat ik een ware liefde tegen kom, en zeer gelukkig zal zijn tot mijn dood en ook weer gelukkig zal zijn in het leven daarna,

Ook zou ik alles over hebben, voor een betere wereld. Ik zou alles over hebben voor mijn mening/principes. Ik zou daarvoor zelfs mijn leven geven.

TechXP

sublime 17-09-2002 16:59

vrijheid. omdat ik dat het allerbelangrijkst vind. ik weet niet of ik nu in volledige vrijheid leef en dat bedoel ik ook niet echt. maar als ik onderdrukt zou worden, als ons land nu bezet zou worden en ik kon niet zeggen wat ik wil, zou ik ervoor willen sterven om te proberen daar een eind aan te maken.

Angeloes 17-09-2002 18:34

Ik zal er alles voor over hebben dat mijn mama weer beter wordt( ze heeft kanker) zodat zij en papa samen oud kunnen worden.

Loes

Quiana 17-09-2002 18:39

Ik zou er alles voor over hebben om mijn moeder nog 1 keer te kunnen zien, om te zeggen dat het me spijt en dat ik van haar hou..
En, rust, vrede, een doel in mijn leven, daar zou ik alles voor over hebben..

Jadis 17-09-2002 19:32

Ik zou er alles voor over hebben om bepaalde herinneringen uit te wissen.
ik zou er alles voor over hebben om andere mensen dingen te besparen die ze niet verdienen. *eventhough you hate me I wish you luck and happiness*

Freyja 17-09-2002 21:16

Een geweldige stem hebben... Er is vrijwel niets dat ik liever doe dan zingen, maar het klinkt zo belabberd :D

Mh... liefde-van-mijn-leven lijkt me ook behoorlijk top... en mijn boeken schrijven en uitgeven. Maar die zijn allebei haalbaar en het is onmogelijk om van stem te veranderen :D

RalphLauren 17-09-2002 21:51

GELD en Gezondheid :o :D

damaetas 19-09-2002 10:56

voor niets, of voor alles

Knutselsmurfie 22-09-2002 19:34

Citaat:

Jadie schreef:
ik zou er alles voor over hebben om andere mensen dingen te besparen die ze niet verdienen. *eventhough you hate me I wish you luck and happiness*

ahhh das mooi...
en je neemt me de woorden uit de mond (y)

Rioto 22-09-2002 20:41

met een band op te treden en een geweldige show neer te zetten

drama 22-09-2002 20:52

[cliche]
betere wereld
[/cliche]

daar zou ik wel voor sterven.

miekmuis 25-09-2002 10:09

Doorbreken en gerespecteerd worden als zanegres....

sublime 25-09-2002 18:27

sommige mensen hebben het over zangeres worden en geld en gezondheid. en okee misschien wil je dat wel heel graag? zou je ervoor willen sterven. want dat is wat ik versta onder "Alles over hebben voor..."

zonnetje86 28-09-2002 16:32

voor slechts één persoon. Nl. Joshje, het is zo een veelbetekende persoon voor me. Ze verdient het om een gelukkig leven te hebben. Ze is lief en talentvol (kzeg nu NIET da mensen met minder talent niet het recht hebben op een goed leven hé!)
groetjes
lof joe

Soulflame 28-09-2002 21:37

Citaat:

Jadie schreef:

Dan ben je vast ook bekend met de bekende quote;
"I may not aggree with what you say, but I will defend, to the death (!), your right to say it" (ben naam even kwijt van filosoof)

Al zou ik graag de ware liefde ontmoeten, daar zou ik niet voor willen sterven, dat vind ik egoistisch. Ik zou wel voor haar willen sterven als ik de ware al gevonden heb en met mijn leven de hare kan redden.
Voor de rest valt het meeste onder "ik zou er alles voor over hebben om andere mensen dingen te besparen die ze niet verdienen."

D@mien 28-09-2002 22:05

Om van al mn psychische zooi af te zijn...kbenet nou wel zat na bijna 4 jaar...

Joël 28-09-2002 22:06

Citaat:

Hardcore schreef:
Dat ik kon wensen wat ik wil.
Heb ik ook wel eens gedacht, maar dan geeft op den duur toch helemaal NIETS meer voldoening? Ik zie hier een beetje de cultuur van tegenwoordig is; zien is willen hebben, maar dan nog een stukje verder. Ik denk niet dat ik daar gelukkig van zou kunnen worden, alleen maar moe en verveeld.

D@mien 28-09-2002 22:37

Citaat:

Joël schreef:
Ik denk niet dat ik daar gelukkig van zou kunnen worden, alleen maar moe en verveeld.
als je alles kan wensen, dan wens e toch dat je er vreselij blij mee bent en dr nooit moe van wordt?? :D:D

Nefratete 03-10-2002 10:13

Mezelf :D ;) :D

FF serieus: om de relatie met mijn vriend goed te houden en mijn school te halen. En om gewoon te kunnen 'zijn'.

Liefs

ShoarmaSchaap 03-10-2002 15:24

Het antwoord op alle vragen.

Artemis 06-10-2002 19:31

MIJ!!!! :)
god wat hou ik toch ontzettend afgruwelijk vele van mezelf! heerlijk is dat

Lafhoofd 07-10-2002 21:25

Citaat:

[SAC]Artemis schreef:
MIJ!!!! :)
god wat hou ik toch ontzettend afgruwelijk vele van mezelf! heerlijk is dat

:D :D

------------------------------------------------------------------------------------

geluk...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.