Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   wie neemt het initiatief in bed? jongens..... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=219000)

Ruby_temp 16-09-2002 16:56

wie neemt het initiatief in bed? jongens.....

Vinden jullie het leuk als een meisje vaker het initief neemt, of is voor jullie spannender je meisje te veroveren, zelfs al heb je al een lange relatie..
Mij is altijd verteld dat je de "ongenaakbare maagd" moet uithangen om zo meer respect af te dwingen. Ik ben het hier vrijwel mee eens, want vindt het leuker als de jongen goed mijn best voor mij doet.
Wat vinden jullie?

Candle04 16-09-2002 16:57

hangt er van af waar ik zin in heb.... is dus niet altijd hetzelfde

ZHAzha 16-09-2002 16:57

hm ik vind het leuker als hij het initiatief neemt! en hij vind het veel leuker als ik het doe..
Meestal doet hij het :)

kastdeur 16-09-2002 17:00

Citaat:

Candle04 schreef:
hangt er van af waar ik zin in heb.... is dus niet altijd hetzelfde
naja waar we allebei zin in hebben.... :p

Candle04 16-09-2002 17:01

Citaat:

ikheetfroukje schreef:

naja waar we allebei zin aan hebben.... :p

het ging er hier om wat IK leuker vond.. niet wat WE leuker vonden en/of wat WE uiteindelijk deden.. dacht ik :p

kastdeur 16-09-2002 17:05

Citaat:

Candle04 schreef:
het ging er hier om wat IK leuker vond.. niet wat WE leuker vonden en/of wat WE uiteindelijk deden.. dacht ik :p
jah maar nu staat het er zo als of jij toch in ieder geval altijd het initiatief neemt...

actief of passief (door te zeggen, nu heb ik geen zin aan initiatief, dus nu doe jij het maar)

:p

Candle04 16-09-2002 17:08

Citaat:

ikheetfroukje schreef:

jah maar nu staat het er zo als of jij toch in ieder geval altijd het initiatief neemt...

actief of passief (door te zeggen, nu heb ik geen zin aan initiatief, dus nu doe jij het maar)

:p

jij die froukje heet, ik ben gewoon zo een goede eenheid met mijn vriendin, dat er niet meer van meerdere personen te spreken valt, maar er een samensmelting van twee persoonlijkheden plaats gevonden heeft en ik dus in de ik-vorm kan praten over ons. :p

kastdeur 16-09-2002 17:12

Citaat:

Candle04 schreef:
jij die froukje heet, ik ben gewoon zo een goede eenheid met mijn vriendin, dat er niet meer van meerdere personen te spreken valt, maar er een samensmelting van twee persoonlijkheden plaats gevonden heeft en ik dus in de ik-vorm kan praten over ons. :p
en zo heurt het:p

LM 16-09-2002 17:37

Citaat:

Ruby schreef:
Vinden jullie het leuk als een meisje vaker het initief neemt, of is voor jullie spannender je meisje te veroveren, zelfs al heb je al een lange relatie..
Mij is altijd verteld dat je de "ongenaakbare maagd" moet uithangen om zo meer respect af te dwingen. Ik ben het hier vrijwel mee eens, want vindt het leuker als de jongen goed mijn best voor mij doet.
Wat vinden jullie?

Het liefs afwisselend.
Maar bij mij tog altijd dat de jongen innitief neemt.
Vrouwen zoeken het niej ofzow ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.