![]() |
Trail of tears enz
Dat soort muziek zoek ik.
Of within temptation ofzo. Maar ik kan het nergens vinden. Help?:( |
Probeer anders eens The Sins of thy Beloved, Tristania en After Forever.
Imesh kan je vást helpen. |
Kan iemand me dan ook nog vertellen waar ik dat kan vinden in winzip of Mpeg audio?
|
Citaat:
Of je ruilt met mij. Ruilen per MP3-CD. |
Darzamat en Mid Autumn Nights zul je dan ook wel kunnen waarderen denk ik.
|
|
Trail of Tears past voor mij in het rijtje:
Tristania Theatre of Tragedy (pré-Musique) The Sins of Thy Beloved Within Temptation (Enter, The Dance) Sirenia (van ex-songwriter Tristania) Penumbra |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, zal jij ook wel vinden, maar die ben je vast vergeten te noemen :) effe on-topic: (oude) Beseech (met grunts) Calista (met zusje van Liv Kristine, zangeres van Theatre of Tragedy) Eternal Mourning (zeeeeer de moeite waard, Portugese band) de rest is al genoemd..... trail of tears, tristania, Sirenia enzo..... |
laat ik ALAS niet vergeten, "Absolute Purity" is mooi nummer, en de cd is ook nog wel leuk :)
|
Misschien Ambeon...ambeon is heel erg mooi
nummertje ashes en cold metal |
trail of tears maakt toch geen muziek meer á la within forever (after temptation?)
maken toch van die bijna brute deathmetal (doch met gothic invloeden) :confused: |
within forever, after temptation??!!
hihi :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The Dreamside!
Werd me aangereikt door onze schattige Dystopia. Erg fijn! Het is uhm.. Heel iets van.. Ehm.. Luister zelf maar naar -bijvoorbeeld- de nummers Mirror Moon, La Tempesta en This Quest. Voor het gemak te vinden op www.irrelevant.nl/mpeg1layer3/ . |
En voor de wat meer ambientere momenten stuitte ik ergens op Elend. Sfeervol en melancholisch. Erg fijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25. |