![]() |
Alcohol grens?
Na hoeveel biertjes liggen jullie plat?
|
klust geen bier........
maar voor de rest hangt et er vanaf....als ik zittend drink gaat et wel goed..... totdat ik opsta....., maar ik weet niet wanneer ik plat ga want ik drink nooit teveel... |
ligt eraan of ik uitgeslapen ben, goed gegeten heb, erbij geblowd heb, ga zo maar door
|
Waarom zou je zoveel bier drinken dat je plat ligt..?
Leuk feestje dan, not |
Ik weet niet, zo rond de 20 bier ligt de grens wel.
Maar meestal hoe gezelliger, hoe langer ik kan doorgaan. :D |
Ik let er eerlijk gezegd niet op. Ligt ook aan vermoeidheid en/of dat ik een goede bodem heb.
|
Ik heb het nog nooit geprobeerd, en ik ben niet van plan het te gaan doen.
|
Deze hoort thuis op drugs en alcohol, maar ik kan niet beloven dat ie daar lang openblijft...
|
ligt eraan goede omgevening op een boiot meer dan in een kroeg/disco, lol, bodum etcetc
Heb er laatst op een bootfeest zo'n 25 gehad en ben alleen beetje lollig geweest :D maar het was kei gaaf |
uhm volgens mij zo rond de 25 a 35 biertjes maar dat kan ik toch niet betalen (en dan bedoel ik ook echt helemaal plat he dat ik echt nioet meer kan hebben)
|
ik ben nah 7 bier al lam :|
ach jah wel lekker goedkoop uitgaan (trouwens nah halfe joitn ook al knettertje ) jah zwak lichaam he alles sterkte heeft zich gevestig op een ander deel van me lichaam :p ;) haha |
Citaat:
|
Ik drink nooit bier, maar ik kan ook niet zo goed tegen alcohol denk ik.
Na een paar wijntjes stop ik toch meestal wel omdat dat fijn voelt ( lacherig enz. ) |
Citaat:
|
sowieso iedere zaterdag standaard meer als 30 biertjes.
plat van bier zal me niet snel gebeuren denk ik :D zullen er dan toch een stuk of 60 moeten worden :eek: |
25 bier ofzo... maar dan ben ik en gaar en arm :D , dus dat schiet niet op!
kan ik beter een joint roken en zuipen erbij, dat slaat wat harder in :D :D :confused: :o |
Na iets van 4 biertjes voel ik 'm al hangen.
Als ik dan verder zuip tot 8/9 bier, lig ik al half plat. Daarom stop ik meestal na 5/6 biertjes. :) |
Ik hou het eerlijk gezegd niet echt bij. Ik drink per avond ongeveer 7 biertjes, dan voel ik m nog echt niet hangen. Misschien wat losser maar verder niks. Als ik verder ga wel, maar ik drink dr ook nog andere dingen bij.
|
Jah de vraag is waarom zoveel bier drinken dat je plat ligt :) ik had een weekend van me studie in Den Haag, het bier ging er dus goed hard doorheen en ja dan weet je ergens wel dat je moet stoppen, maar toch zeg je geen nee tegen een aangeboden biertje. Om 12 uur toen het feest een beetje begon te lopen had ik dus al zo'n 30 tappies achter de kiezen en we gingen vrolijk tot 4 uur door :)
|
Citaat:
Citaat:
Wees consequent! |
14 Flesjes, dan ga ik zeker palt. En sta ik ook niet op de volgende dag voor het avondeten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |