![]() |
Bitter Is De Lucht
BITTER IS DE LUCHT
Uitgeademde lucht zindert niet weg Niet ontsprongen uit dit lege glas Dat ik daarnet niet nog vol goot Als een eerste echte wolk voor jou Zucht die daarnet nog iets betekende Maar samen met een ongesproken gedachte Als telepathie in slaap Van mij naar jou verdween Alleen, water, water zuivert mijn keel (het neemt mij, het verdrinkt een deel) Het smout de krop in mij En dan sterft morgen, morgen Opnieuw wat zucht, wat maakt het uit! Uitgeademde zorgen Groetjes, Dreampoet [Dit bericht is aangepast door Dreampoet (01-04-2002).] |
'Het smout de krop in mij'
die zin vind ik mysterieus. verder is dit een mooi gedicht, Tom, hoewel het toch ergens ook een geval lijkt van door-de-bomen-het-bos-niet-meer-zien... hier en daar ietwat onsamenhangend... maar mooi. een Droomdicht van een Oneindiger :) |
Grappig, mooi. Kan het zijn dat ie ergens op lijkt?, heb zo het gevoel dat ik hem al eens gezien heb.
|
Prachtig, vooral dit stukje:
Citaat:
|
echt super mooi.. echt waar
|
Citaat:
Bedankt voor de leuke reacties, allemaal :) (wat een leuke vernieuwing trouwens van het forum, wou ik toch even kwijt ;)) Groetjes, Dreampoet |
mooi
mooie laatste zin maakt het 'af'. een paar keer lezen, dan wordt 't nog mooier! |
Citaat:
jeps that's the dreampoet :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |