![]() |
Compleet Gefreakte maniakale psycho shit
daar heb ik nu zin in.
En ik wil dat jullie bands aanraden die ik niet ken, dus kom niet met een Atari teenage riot, shizit of een Converge aan. Rare shit. nu graag. |
Probeer Atari Teenage Riot eens. Of anders Shizit en Converge wil ook nog wel eens cool zijn!
|
steek een staafmixer in je hol en zing de ketchup song achterstevoren
|
Haus Arafna....
nr's: Last Dream Of Jesus The Hell Of A Word Next Door Geburt word je geheid geirriteerd tot gek van |
Merzbow, Shora, Born under saturn... ;) :D
|
Mortician ... yep definitely Mortician ... voldoet perfect aan je omschrijving "Compleet Gefreakte maniakale psycho shit"
hoewel ... dat psycho mag wel worden vervangen door 'Bruute' ofzo ... whatever :P |
Citaat:
|
kid606, vladislav delay, aphex twin, oude werk van squarepusher
|
dropdead heeft een nummer waar je letterlijk pijn van in je oren krijgt alleen maar hoofdpijn veroorzakende geluidsgolven met een loeisnelle drum eronder
|
angelcorpse
cryptopsy anata origin behemoth brutal truth brodequin malevolent creation regurgitate sepsism the berzerker |
lard is trouwens ook erg coel :)
|
oh ja
las days of humanity valt ook wel onder de noemer 'compleet gefreakte maniakale psycho shit' |
wat was de naam ookalweer van die grindcore band met altsaxofonis?
|
jazzgrind rules!!!
|
Als ik boos ben en ik wil harde muziek horen dan zet ik altijd ' we will rock you' van five op. Eigenlijk mag dat niet van mijn mama.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.mp3.com/core-tex_live
Boemboemboemboemboemboemboem ! ! ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor rest ken ik de shit wel, maar vind het nite bijzonder, except Circle of dead en drop dead, die container crusties ken ik trouwens niet, is dat crust? |
Citaat:
ik vroeg om gefreakte shit en krijg ik zulke namen. berzerker mag daar als enigste onder geschaard worden vind ik. |
Venetian Snares, Sommatic Responses, Hypnoskull misschien? nasenblüten of hoe schrijf je dat weer?
|
Citaat:
Ik heb daar uit de "good old scholieren ag group tijd" .. ;) namelijk een nummer van gekregen..Blunt Instrument.. ja dat is echt manische takkeherrie... (maarja, dat vond ik van Betercore eerst ook .. ...) |
haus arafna! :mad:
|
Citaat:
|
ik vind van mesjugah war echt ontzetten hard als je dat nummer hoort is de rest wat jullie opnoemde(oke ken de helft ken ik niet) andre hazes mee
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |