![]() |
plek tussen ballen en anus...
Er schijnt een plekje te zijn -bij de man- tussen de ballen en de anus, wat erg gevoelig is. Heren onder ons, is dat zo? Vind je het lekker als er aangezeten wordt? En op wat voor manier dan?
Voor de mensen die het welles doen bij een jongen: wat doe je precies? En hoe? Staat, zit, ligt hij? Lift je dan eerst het zaakkie op oid? Ben benieuwd... |
das de milion dollar spot , en als je erop drukt vlak voor dat je klaarkomt schijn je niet te gaan 'spuiten' maar volgens mij voelt het niet echt lekker??? en het is ook schadelijk geloof ik als je het te vaak doet kan je er ontvruuchtbaar van worden
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
Mja, mijn vriend vind het fijn als ik vanaf daar naar voren streel... Ik zal hem eens vragen of het aanraken van het plekje zelf opwindend is...
|
Haha, mijn vriend wordt dan best een beetje gek als ik daar aan zit.
|
das een vresenlijk vervelend plekje om aan te komen enorm tering gevoel
|
Citaat:
Der Daad |
soms vind hij het wel fijn, maar het kriebelt ofzo, is idd erg gevoelig, soms wil hij er niet aangeraakt worden..verschilt dus :confused:
|
Dats een klote plekje om gestreeld te worden :eek: wil ook neit weten hoe het voelt als ze daar zou likken. Hoef eiglijk nergens voor bijnf te zijn wannt ik laat me niet pijpen en laat me ballen niet likken :)
|
Gisteren eens geprobeerd bij mijn vriend en hij vond het fijn :) Maar je moet er niet constant álleen maar over aaien, je moet het zeg maar passeren door vanaf daar helemaal naar voren te aaien, anders gaat het kietelen...
|
Is inderdaad een hele fijne plek. Wederom fijner als het geschoren is overigens ;) wel een klote karwei
|
Ik doe het meestal als hij ligt, met mijn tong of vingers. Maar ik doe dan niet specifiek dat ene plekje, maar gewoon de ballen. Daarbij raak ik soms dat plekje wel...
|
Citaat:
|
ik streel hem daar ook welleens.. vooral als hij bijna komt..
Het schijnt ook als op dat plekje de zon :confused: schijnt je een speciaal gevoel krijgt? dat plekje heeft ook een naam.. maar ik kan er niet op komen.. |
Jaaaaaaaaah!
Wordt vriendlief helemaal gek van! |
Ooit gehoord van een prostaat mensen, maar k zou zeggen kijk hier is op http://www.sexwoordenboek.nl/prostaat.html
ps: weet niet zeker dat je dat bedoeld maar denk het wel |
In iedergeval niej gevoelig ofzow :confused:
|
bij mij zijn mijn ballen juist supergevoelig..
daaronder niet zo.. |
Citaat:
duurt wel ff voordat je je konthaar geschoren heb he |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou rollen van et lachen......
|
whahahaha, wat een flauwekul, dat plekje bestaat helemaal niet, alsof als 'k daar ff daar ff ga wrijven, dan kom 'k spontaan klaar ofzo :S slaat ech nergens op http://smileys.nl/images/small/beweeg/38.gif
|
Citaat:
|
perineum heet t en t voelt UITERMATE KLOTE als eraan gezeten wordt (n)
|
Citaat:
|
tegevoelig...
|
Citaat:
Ik ga haar toch ook niet dwingen om iets te doen wat zij niet wilt :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind je niet raar...
|
Citaat:
*knuffelgeeft* |
Citaat:
Geef mij een handtekening, want wat je hebt gedaan met Big Kap vind ik echt kikke (y) ;). |
Citaat:
|
Ik ken het wel ja.
Is best (positief) gevoelig ja, maar ik red me eigenlijk meestal gewoon ook wel. Overigens: we hebben het hier dus NIET over de anus, maar een plekje daarvóór, zeg maar, precies op het middelste punt tussen je benen. En ja, is best gevoelig. :) Kennelijk wisselt dat per persoon heel sterk...? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Funk Master Flex - Freestyle. - Funk Master Flex ft. Mobb Deep - Wu Tang Ain't Nothing To... - Funk Master Flex ft. Big Kap - We In Here (ft. Ruff Ryders). http://v-liempt.myweb.nl/FMF.jpg 0wnez :cool:. |
Citaat:
|
echt sjil :D
|
dieje van ons vindt het ook best fijn als dat daar gestimuleerd wordt :) ma ja, dieje vindt het dan ook fijn als eender wat dat daar in de buurt ligt/hangt/staat/... gestimuleerd wordt... :rolleyes: :p :D
xxx |
Citaat:
:D Naja, kben een "gevoelige" jongen eh!! groetjes jan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehmm, ja er is wel iets mee met dat plekje, maar het is niet te vergelijken met een eikel of een clitoris ofzo natuurlijk. Aangezien de zone niet al te groot is is het ook niet bijster moeilijk om het te vinden, gewoon een vuist tegenaan houden ofzo dus. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |