Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   plek tussen ballen en anus... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=219246)

metalgirl 16-09-2002 18:46

plek tussen ballen en anus...

Er schijnt een plekje te zijn -bij de man- tussen de ballen en de anus, wat erg gevoelig is. Heren onder ons, is dat zo? Vind je het lekker als er aangezeten wordt? En op wat voor manier dan?
Voor de mensen die het welles doen bij een jongen: wat doe je precies? En hoe? Staat, zit, ligt hij? Lift je dan eerst het zaakkie op oid?

Ben benieuwd...

qghp 16-09-2002 18:55

das de milion dollar spot , en als je erop drukt vlak voor dat je klaarkomt schijn je niet te gaan 'spuiten' maar volgens mij voelt het niet echt lekker??? en het is ook schadelijk geloof ik als je het te vaak doet kan je er ontvruuchtbaar van worden

Roos 16-09-2002 19:05

Citaat:

mat-ice schreef:
das de milion dollar spot , en als je erop drukt vlak voor dat je klaarkomt schijn je niet te gaan 'spuiten' maar volgens mij voelt het niet echt lekker??? en het is ook schadelijk geloof ik als je het te vaak doet kan je er ontvruuchtbaar van worden
Ja doei, wat een onzin. Het enige wat je dan doet is de zaadleider (of urinebuis, 1 van de 2) dichthouden. Daar kun je niet onvruchtbaar van worden hoor.. kom maar eens met een bron anders.

DarkRaven 16-09-2002 19:08

nee

metalgirl 16-09-2002 19:48

Citaat:

mat-ice schreef:
Neehee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde echt een gevoelige plek. Waar je opgewonden van wordt bij stimulatie enzow...

Andijvie 16-09-2002 19:52

Mja, mijn vriend vind het fijn als ik vanaf daar naar voren streel... Ik zal hem eens vragen of het aanraken van het plekje zelf opwindend is...

! am mE 16-09-2002 21:02

Haha, mijn vriend wordt dan best een beetje gek als ik daar aan zit.

je$u$ crust 16-09-2002 21:14

das een vresenlijk vervelend plekje om aan te komen enorm tering gevoel

Mephisto 16-09-2002 21:37

Citaat:

je$u$ crust schreef:
das een vresenlijk vervelend plekje om aan te komen enorm tering gevoel
In
Der
Daad

Danique 16-09-2002 22:14

soms vind hij het wel fijn, maar het kriebelt ofzo, is idd erg gevoelig, soms wil hij er niet aangeraakt worden..verschilt dus :confused:

verbal-violence 17-09-2002 07:55

Dats een klote plekje om gestreeld te worden :eek: wil ook neit weten hoe het voelt als ze daar zou likken. Hoef eiglijk nergens voor bijnf te zijn wannt ik laat me niet pijpen en laat me ballen niet likken :)

Andijvie 17-09-2002 09:01

Gisteren eens geprobeerd bij mijn vriend en hij vond het fijn :) Maar je moet er niet constant álleen maar over aaien, je moet het zeg maar passeren door vanaf daar helemaal naar voren te aaien, anders gaat het kietelen...

Scorpion3000 17-09-2002 09:40

Is inderdaad een hele fijne plek. Wederom fijner als het geschoren is overigens ;) wel een klote karwei

)Vampje( 17-09-2002 14:10

Ik doe het meestal als hij ligt, met mijn tong of vingers. Maar ik doe dan niet specifiek dat ene plekje, maar gewoon de ballen. Daarbij raak ik soms dat plekje wel...

)Vampje( 17-09-2002 14:11

Citaat:

verbal-violence schreef:
ik laat me niet pijpen
Zo hee, jij bent wel een rare! ;) je weet niet wat je mist joh!

ZHAzha 17-09-2002 14:12

ik streel hem daar ook welleens.. vooral als hij bijna komt..

Het schijnt ook als op dat plekje de zon :confused: schijnt je een speciaal gevoel krijgt?

dat plekje heeft ook een naam.. maar ik kan er niet op komen..

sientjuh 17-09-2002 14:18

Jaaaaaaaaah!
Wordt vriendlief helemaal gek van!

Syphon 17-09-2002 14:44

Ooit gehoord van een prostaat mensen, maar k zou zeggen kijk hier is op http://www.sexwoordenboek.nl/prostaat.html

ps: weet niet zeker dat je dat bedoeld maar denk het wel

LM 17-09-2002 17:21

In iedergeval niej gevoelig ofzow :confused:

Bor 17-09-2002 17:22

bij mij zijn mijn ballen juist supergevoelig..

daaronder niet zo..

1337 17-09-2002 17:29

Citaat:

Scorpion3000 schreef:
Is inderdaad een hele fijne plek. Wederom fijner als het geschoren is overigens ;) wel een klote karwei
hehe idd
duurt wel ff voordat je je konthaar geschoren heb he

1337 17-09-2002 17:30

Citaat:

ZHAzha schreef:

Het schijnt ook als op dat plekje de zon :confused: schijnt je een speciaal gevoel krijgt?

:D :D muwahahahaha :D :D

ZHAzha 17-09-2002 17:41

Citaat:

1337 schreef:
:D :D muwahahahaha :D :D
nee serieus.. je kan zelfs van die dingen kopen.. die je tussen je billen ;) moet doen (soort dikke stok ofzow :confused: ) ing. zo'n ding die je billen open houd zodat de zon er op schijnen.. schijnt een lekker gevoel te geven :)

Maboq 17-09-2002 18:22

ik zou rollen van et lachen......

SuperS 17-09-2002 19:12

whahahaha, wat een flauwekul, dat plekje bestaat helemaal niet, alsof als 'k daar ff daar ff ga wrijven, dan kom 'k spontaan klaar ofzo :S slaat ech nergens op http://smileys.nl/images/small/beweeg/38.gif

StefanLovertje 17-09-2002 19:16

Citaat:

verbal-violence schreef:
Dats een klote plekje om gestreeld te worden :eek: wil ook neit weten hoe het voelt als ze daar zou likken. Hoef eiglijk nergens voor bijnf te zijn wannt ik laat me niet pijpen en laat me ballen niet likken :)
nu weet ik waarom het niet lukt een vriendin te krijgen, als je je meisje nie laat pijpe snap ik dat wel.. dan ga je ook spontaan naar een ander....

the_man32 17-09-2002 20:50

perineum heet t en t voelt UITERMATE KLOTE als eraan gezeten wordt (n)

mathfreak 17-09-2002 20:58

Citaat:

the_man32 schreef:
perineum heet 't
Ook wel bekend als bilnaad.

moison100 17-09-2002 21:15

tegevoelig...

verbal-violence 17-09-2002 21:43

Citaat:

StefanLovertje schreef:
nu weet ik waarom het niet lukt een vriendin te krijgen, als je je meisje nie laat pijpe snap ik dat wel.. dan ga je ook spontaan naar een ander....
sorry ik volg je oppervlakkige redenatie even niet. Jongens mogen toch ook hun eigen wil hebben of nie ? Als ik dat nie wil omdat ik het niet lekker vind dan wil ik dat toch niet ?

Ik ga haar toch ook niet dwingen om iets te doen wat zij niet wilt :S

verbal-violence 17-09-2002 21:44

Citaat:

Vampiria schreef:
Zo hee, jij bent wel een rare! ;) je weet niet wat je mist joh!
en toen was ik raar :S Is het zo erg dan ?

)Vampje( 18-09-2002 08:42

Citaat:

verbal-violence schreef:
en toen was ik raar :S Is het zo erg dan ?
Ehm...Ja? :)

verbal-violence 18-09-2002 08:57

Citaat:

Vampiria schreef:
Ehm...Ja? :)
ik vind het eiglijk zielig voor hun :S ik bedoel blijf gewoon ff liggen en geniet van mijn tong en zijn verkennings tocht ;)

mood indigow 18-09-2002 14:38

ik vind je niet raar...

verbal-violence 18-09-2002 21:54

Citaat:

mood indigow schreef:
ik vind je niet raar...
alleen daarvoor krijg je een hele knuffel van funkmeesterflex :)

*knuffelgeeft*

S 18-09-2002 22:00

Citaat:

verbal-violence schreef:
alleen daarvoor krijg je een hele knuffel van funkmeesterflex :)

*knuffelgeeft*

FMF?

Geef mij een handtekening, want wat je hebt gedaan met Big Kap vind ik echt kikke (y) ;).

verbal-violence 18-09-2002 22:11

Citaat:

S schreef:
FMF?

Geef mij een handtekening, want wat je hebt gedaan met Big Kap vind ik echt kikke (y) ;).

FMF 0wnage! :P Echte vinyl king! :)

Rabbi Daniel 18-09-2002 22:21

Ik ken het wel ja.

Is best (positief) gevoelig ja, maar ik red me eigenlijk meestal gewoon ook wel.

Overigens: we hebben het hier dus NIET over de anus, maar een plekje daarvóór, zeg maar, precies op het middelste punt tussen je benen.

En ja, is best gevoelig. :)

Kennelijk wisselt dat per persoon heel sterk...? :confused:

verbal-violence 18-09-2002 22:27

Citaat:

Fleet Admiral schreef:
Ik ken het wel ja.

Is best (positief) gevoelig ja, maar ik red me eigenlijk meestal gewoon ook wel.

Overigens: we hebben het hier dus NIET over de anus, maar een plekje daarvóór, zeg maar, precies op het middelste punt tussen je benen.

En ja, is best gevoelig. :)

Kennelijk wisselt dat per persoon heel sterk...? :confused:

weten we ook hoe jij jezelf stimuleert :|

Faery 19-09-2002 06:32

Citaat:

verbal-violence schreef:
weten we ook hoe jij jezelf stimuleert :|
Stel je niet aan, als een meisje d'r manier van zelfbevrediging zou posten was je waarschijnlijk een stuk enthousiaster :p (n)

verbal-violence 19-09-2002 06:58

Citaat:

Faery schreef:
Stel je niet aan, als een meisje d'r manier van zelfbevrediging zou posten was je waarschijnlijk een stuk enthousiaster :p (n)
dude dats normaal een jongen zal waarschijnlijk nooit meer doen dan rukken en in zijn tepels knijpen , maar tussen je noten en anus gaan friemelen :eek: dats iets wat ik liever niet wil horen :P

S 19-09-2002 15:26

Citaat:

verbal-violence schreef:
FMF 0wnage! :P Echte vinyl king! :)
- Funk Master Flex - Locked Up Tonight (ft. Dr. Dre & Eminem).
- Funk Master Flex - Freestyle.
- Funk Master Flex ft. Mobb Deep - Wu Tang Ain't Nothing To...
- Funk Master Flex ft. Big Kap - We In Here (ft. Ruff Ryders).

http://v-liempt.myweb.nl/FMF.jpg 0wnez :cool:.

Koen 19-09-2002 15:35

Citaat:

S schreef:
blablabla 0wnez :cool:.
Zeg, zou je dat geleuter voor buiten dit topic willen bewaren? Dank je.

Wim Wok 19-09-2002 16:58

echt sjil :D

*blue angel* 19-09-2002 17:45

dieje van ons vindt het ook best fijn als dat daar gestimuleerd wordt :) ma ja, dieje vindt het dan ook fijn als eender wat dat daar in de buurt ligt/hangt/staat/... gestimuleerd wordt... :rolleyes: :p :D

xxx

ufo2230 19-09-2002 17:50

Citaat:

*blue angel* schreef:
dieje van ons vindt het ook best fijn als dat daar gestimuleerd wordt :) ma ja, dieje vindt het dan ook fijn als eender wat dat daar in de buurt ligt/hangt/staat/... gestimuleerd wordt... :rolleyes: :p :D

xxx

:D Naja, kben een "gevoelige" jongen eh!!

groetjes jan

S 19-09-2002 17:52

Citaat:

Koen schreef:
Zeg, zou je dat geleuter voor buiten dit topic willen bewaren? Dank je.
Misschieeeeeeeeeeeen... :cool:

Faery 19-09-2002 18:12

Citaat:

verbal-violence schreef:
dude dats normaal een jongen zal waarschijnlijk nooit meer doen dan rukken en in zijn tepels knijpen , maar tussen je noten en anus gaan friemelen :eek: dats iets wat ik liever niet wil horen :P
Anderen wel. Breng maar respect op voor de wat 'ongewonere' dingen die anderen wél lekker vinden, ookal vind jij 't minder.

verbal-violence 19-09-2002 21:44

Citaat:

Faery schreef:
Anderen wel. Breng maar respect op voor de wat 'ongewonere' dingen die anderen wél lekker vinden, ookal vind jij 't minder.
neej zeggen tegen wat jullie noemen "Plezier" is toch een tikkie anders dan je vingers zowat in je kont steken :|

Winner 21-09-2002 09:24

Ehmm, ja er is wel iets mee met dat plekje, maar het is niet te vergelijken met een eikel of een clitoris ofzo natuurlijk. Aangezien de zone niet al te groot is is het ook niet bijster moeilijk om het te vinden, gewoon een vuist tegenaan houden ofzo dus. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.