![]() |
Wat was voeger (ja of nu nog:)) je lievelingslied van kinderen voor kinderen?
De mijne Annemiek, die vond ik zo zielig... moest echt altijd bijna huilen dan... ow en vuur en vlam dies ook zwaar cool :cool: Maarja, ik luister ze nu nog dagelijks :)
|
Ik haatte kinderen voor kinderen :o :p
|
dat ene nummer: ik hou van je meneer pedofiel
|
ik trek me terug op het toilet ofzoiets... die wilde ik altijd 20 keer achter elkaar horen :)
|
Citaat:
( topic is net geweest btw) |
Meidengroep, Met een been op de stoep, Wakker met een wijsje en Vuur en vlam.
En eigenlijk alles wel van kindern voor kinderen, van vroeger dan, want waar ze tegenwoordig over gaan...!? |
Citaat:
vuur en vlam hebben we nog een keer met de hele klas op de playbackshow op school gedaan :cool: |
Vierkante ogen! Hoe koel? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
op het beef msg board dezelfde topictitels gebruiken! |
Citaat:
ik ben altijd alles kwijt was ook cool... heel kinderen voor kinderen 13 trouwens |
aah kinderen voor kinderen!
de lek er is er eentje jarig (heet anders da liedje) miepie een been op de stoep brugpiepers mijn boom verliefdheid waaah nog zoveel meer!!! :D |
annemiek :(
ouders te koop :D met een been op de stoep mijn boom sneu kussen liegen dat is leuk :p de lek :( stuntelkampioen poster :( als niemand kijkt de kerstezel allemaal kabaal stom hoor :( onderweg heb jij 't al? moeders wil is wet mijn ouwe kamer ik ben toch zeker sinterklaas niet? droeverig gevoel :( en zo kan ik nog wel ff doorgaan *kinderen voor kinderen fan :D:o* |
Een tweedehands jas (y) :D
|
sluit je aan!
(y) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Schiet me net nog eentje te binnen die vroeger erg op mezelf van toepassing was: "Stuntelkampioen". Als m'n moeder me vroeger kwijt was in een winkel hoefde ze alleen maar af te gaan op het geluid van kapotvallende produkten :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Stuntelkampioen,
Tussen Venus en de Grote Beer |
'Stuntelkampioen' ja :D.
En: "Op een onbewoond eiland" :D. Ik hate 't vroeger, maar eigelijk was 't gewoon gaaf. Mijn zussen keken altijd en ik dus ook. Ookal wilde ik niet, maar afgelopen vrijdag was ik blij dat ik wel gekeken had toen ik klein was. Heb samen met een vriend allemaal liedjes lopen zingen en na een tijdje stapte we over naar kinderen voor kinderen liedjes en dat wa echt gaaf :D. |
Citaat:
|
op een onbewoond eiland iig wel.. en de albums 11 t/m 13 gloof ik en idd ook wakker met een wijsje en vierkante ogen
|
op een onbewoond eiland jah..enne baas van het journaal ossow? :confused: :D
|
en natuurlijk:
ik heb zo wawawawaanzinnig gedroomd |
Tieten is humor :D
|
Citaat:
magoed.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik haatte al dat brave gedoe.....bah
Rat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Op een onbewoond eiland! ja daar zou ik willen zijn!..* (zo, ontopic (y) ) |
Citaat:
|
ik vergeet maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake up helemaal ;) (ik weet dat toen ik klein was alleen maar zong: 'maaaaaaaaaaake up geef me je maaaaaake up' en dat was het, toen ging ie al op de repeat ;))
|
hahaha,m Je vader & Verliefd.
|
Ik haatte het, verschrikkelijk.
|
Citaat:
en als ik de baas zou zijn van het journaal, kriebeltrui, Ik ben toch zeker sinterklaas niet? En toen wist ik het ff niet meer... |
Ik trek me terug op het toilet is goed.
Maar ik vond kinderen voor kinderen 11 een van de beste jaren met de beste liedjes. En ik vond Herman Van veen ook wel goed :) |
Ik heb vet veel video's van kinderen voor kinderen en ik wou er vroeger ook aan mee doen, alleen moest je dan in de buurt van Hilversum wonen en daar woon ik dus niet :mad:
Ik heb niet echt een lievelings liedje maar ik vond mijn vader is een ster altijd heel erg mooi en stuntelkampioen (lijk ik namelijk wel een beetje op). :D |
owww mijn mam kocht die cd's vaak ja.. maar eigenlijk is me er niet veel meer van bijgebleve.. :o
Als ik sommige nummers hoor, kan ik ze misschien nog wel mee zingen, maar zou zo uit het hoofd niet veel titels meer kunnen noemen.. Keek dat trouwens ook altijd op tv.. :D |
m'n zus is er nog steeds verslaafd aan, dus je pikt nog wel 'ns wat mee...
'ik ben groen' is ook een goed nummer, gaat over altos |
spinnen
|
Citaat:
en ik wil een kangoeroe en op een onbewoond eiland en groen is ook wel een leuk liedje kon ze vroeger allemaal meezingen. :D |
Citaat:
als er 1 ding is waar ik een tyfushekel aan heb dan is het kinderen voor kinderen....irritante kutliedjes, allemaal van die lelijke trollen die het zingen...gatverdamme vroeger vond ik wel geinig geloof ik... |
moeders wil is wet ofzo? heet dat nummer zo? nja, ze gingen iig een soort van foodfight houden :eek: :cool:
en wawawawaanzinnig gedroomd, 1 been op de stoep, onderweg, ik wil een kangoeroe ik wil een kangoeroeeeeeee toevallig nog een keer in een melige bui op een vrijdagnacht al m'n kinderen-voor-kinderenceedees zitten luisteren :cool: |
Vroeger: 2e hands jas
nu vind ik alleen het tietenlied leuk eigenlijk. |
mmz, ik heb hier nogsteeds een 'best of' cd thuis.. "als ik de baas zou zijn van het journaal" is wel vet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |