![]() |
wat wil je nou?
weten is zeggen dat je het weet
als weten dat voorstelt is dat weten mij niets waard kan ik ieder om lullen met de woorden ik weet het niet zeggen dat je het weet maar ervaren dat je het weet als doen is aangeven dat je het kan kan je dan wel zeggen dat je het gedaan hebt je kan zeggen dat je weet hoe je het moet doen en omdat je het gedaan hebt kan je het weten hoe moet je dan zeggen dat je het weet als je het nooit gedaan hebt als je niet weet wat zeggen dat je het gedaan hebt betekend zonder ervaring die je kan bijstaan op het moment dat je het moet doen vult de gedachte ervaring aan bij momenten als deze momenten die vaak berusten op ervaring gedachten die denken dat ze weten hoe het moet het doen omdat je denkt dat je het weet te weten niet wetend dat echte ervaring op gedane actie berust kwalijk nemen dat men dingen doen berust op ervaring of juist niet berust op ervaring wat is er nou erger als je niet weet wat je wil als je niet weet wat je doet... |
Warrig, let ook op spelfouten.
|
spelfouten boeien niet....
kvinnem goed.... kwam je ervaring te kort op werk? |
Citaat:
|
Als gedicht niet daverend is mijn mening, de inhoud is echter formidabel geformuleerd..
Genesis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |