Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   voor de jongens...te snel klaarkomen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=219542)

Ruby_temp 16-09-2002 22:12

voor de jongens...te snel klaarkomen

Hoe snel kwamen jullie klaar tijdens de eerste keren seks?
Mijn vriend en ik vrijen nu al ongeveer een maand met elkaar, maar hij komt nog steeds vrij snel klaar. Er zit geen progressie in nog dat het heel lang duurt. Het is toch wel zo dat dit naarmate je het vaker doet overgaat?
Wat zijn jullie ervaringen?

je$u$ crust 16-09-2002 22:12

de eerste keer belachenlijk snel :s

daarna steeds minder snel en nu kan ik het wel een behoorlijke poos uithouden eigenlijk :)

jojoba! 16-09-2002 22:24

Nou ik niet, blijkbaar ben ik zo geil dat ik het niet lang uit hou :-)

grtzzzz :)

SuperS 16-09-2002 22:45

ik heb er geen last van.... 'k kom nie te snel klaar hoor, 'k vind het wel goed zo

Ruby_temp 17-09-2002 08:31

En hoe lang duurde het dan precies voordat je het wel langer uit kon houden?

verbal-violence 17-09-2002 08:46

lol jij bent vastberaden langer vanje vriend te genieten of nie :P jongens kunnen ook makkelijk 2x klaarkomen, 2e keer duurt alleen wat langer en sommigen schijnen ook nog moeite te hebben hem omhoog te houden voor de 2e ronde :S

Mijn eerste keer zal ik neit zeggen dat ik te snel klaarkwam, zij kwam toen ook al klaar dus het kon in princiepe wel :P Door de jaren ler je zoiets echt wel beheersen ikbedoel orgasme uitstellen is nu echt niet moeilijk. Ik zit dan meestal aan andere dingen te denken , hij blijft stijf en ik stoot vrolijk verder. Tis alleen klote als je aan iets grappigs denkt dan schiet je welles in lach en dan heeft zij zoiets van WTF? :P

Tipje: Stel jij wilt vanmiddag sex met je vriend hebben he moet je hem es een paar uurtjes van tevoren afrukken ofsow dan duurt het zoiezo wat langer :)

Ruby_temp 17-09-2002 12:54

Bedankt voor de tip...verbal voilence

verbal-violence 17-09-2002 13:03

Citaat:

Ruby schreef:
Bedankt voor de tip...verbal voilence
geen dank , geef maar een knuffel :)

Oen 17-09-2002 15:49

Citaat:

verbal-violence schreef:
lol jij bent vastberaden langer vanje vriend te genieten of nie :P jongens kunnen ook makkelijk 2x klaarkomen, 2e keer duurt alleen wat langer en sommigen schijnen ook nog moeite te hebben hem omhoog te houden voor de 2e ronde :S

Mijn eerste keer zal ik neit zeggen dat ik te snel klaarkwam, zij kwam toen ook al klaar dus het kon in princiepe wel :P Door de jaren ler je zoiets echt wel beheersen ikbedoel orgasme uitstellen is nu echt niet moeilijk. Ik zit dan meestal aan andere dingen te denken , hij blijft stijf en ik stoot vrolijk verder. Tis alleen klote als je aan iets grappigs denkt dan schiet je welles in lach en dan heeft zij zoiets van WTF? :P

Tipje: Stel jij wilt vanmiddag sex met je vriend hebben he moet je hem es een paar uurtjes van tevoren afrukken ofsow dan duurt het zoiezo wat langer :)

Niks aan toe te voegen.

LM 17-09-2002 18:19

In het begin is heel spannend, en dus daarom kun je veel sneller klaarkomen!
Vraag hem gewoon is of hij het wil uitstellen, ff stoppen ofzow.

Bor 17-09-2002 18:21

durex performa..

1337 17-09-2002 18:37

Citaat:

verbal-violence schreef:
Ik zit dan meestal aan andere dingen te denken , hij blijft stijf en ik stoot vrolijk verder.
:mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad:

anyway, ik kan dan toch echt niets aan iemand anders denken hoor.

dat stootgevoel heerst dan gewoon

jungle_brother 17-09-2002 18:48

Citaat:

1337 schreef:
:mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad: Erica Terpstra :mad: *Stoot* :mad:

Dit is echt ziek :D

whizzer 17-09-2002 20:01

Citaat:

1337 schreef:

Hij zei dat ie em wel stijf wilde houwen :)

Jadis 17-09-2002 20:19

Citaat:

1337 schreef:

weet je vriendin wel dat je aan een andere vrouw ligt te denken? :p

SuperS 17-09-2002 20:22

Citaat:

Jadie schreef:
weet je vriendin wel dat je aan een andere vrouw ligt te denken? :p
vrouw????
OLIFANT!!!

Faery 17-09-2002 20:44

Citaat:

SuperS schreef:
vrouw????
OLIFANT!!!

waarschijnlijk valt 'ie op dikke vrouwen

mathfreak 17-09-2002 20:45

Citaat:

SuperS schreef:
vrouw????
OLIFANT!!!

Maar dan toch wel een vrouwtjesolifant... :D

SuperS 17-09-2002 21:27

Citaat:

mathfreak schreef:
Maar dan toch wel een vrouwtjesolifant... :D
ja man, die moet je geloof ik beffe met 'n snorkel ofzo

1337 17-09-2002 22:09

wat ik dus bedoelde...

ik kan niet aan iemand anders denken als ik n meisje lig te "stoten" om vē 's woordenboek maar te gebruiken.

verbal-violence 17-09-2002 22:41

hey mensen weer ff ontopic :P

SisterOfMercy 21-09-2002 01:09

Een vriend van me bekende pas dat hij aan z'n moeder denkt als hij bijna klaarkomt.. Vreemde gozer..

Sir Smoke-A-Lot 21-09-2002 02:09

Als je weet dat het er aan komt gewoon de dag/nacht van tevoren 1 of meerdere keren aan die lul van je trekken dat je zakkie zo leeg is dat je de dag erna er wel weer ff tegen kan! (y)

Aaaaaart.. 21-09-2002 02:17

Ik heb daar gelukkig nooit last van gehad..

Goezz 21-09-2002 17:05

Citaat:

1337 schreef:

:p

Bor 21-09-2002 18:19

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
Ik heb daar gelukkig nooit last van gehad..
er werd niet gevraagd of jij je in wilde dekken..

er werd om tips gevraagd ;)

Aaaaaart.. 21-09-2002 20:32

Citaat:

Bor schreef:
er werd niet gevraagd of jij je in wilde dekken..

er werd om tips gevraagd ;)

Sorry ik heb geen tips.. Ben een natuurtalentje :p

ChuCky16_:-) 22-09-2002 23:43

laat ik nou net sinds zaterdag geen maagd meer zijn :)

jah ik kwam ook erg snel..vond ut nogal kut...maar er zit ook nog een goeie kant aan...op de een of andere manier kan ik meerdere malen achter me kaar...vond zij niet erg geloof ik... (y)

GRRR 23-09-2002 01:40

ik denk altijd aan honkbal, mannen in strakke pakjes. moet wel oppassen dat hij niet slap word tegen de tijd dat ze bij de 9e inning zijn.

Ce-El-Wan 23-09-2002 02:04

Citaat:

GRRR schreef:
ik denk altijd aan honkbal, mannen in strakke pakjes. moet wel oppassen dat hij niet slap word tegen de tijd dat ze bij de 9e inning zijn.
:D

DJ Incompetent 23-09-2002 07:40

Citaat:

GRRR schreef:
hehe

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.