![]() |
Choq
De een waardeerd
de ander verweerd toch komt alles samen in de smaak van het geheel Met soms een lekker met een kraag en dan weer een mooie slagroomlaag het zachte tedere schuim op m'n mond laat me krabben aan m'n wang mjammie dit gaat zo op wat een heerlijke choq zat er in m'n mok ---------------------------------------------- Ehm....tja iedereen kan choq schrijven :mad: zijn er ook mensen die iets normaals kunnen schrijven? Dit is een dringend verzoek aan de mensen die met hun kling klare onzin dit forum proberen te verpesten: "Kappen!" Bedankt :) En nu weer lief naar jullie warme nestjes... |
Chocolademelk zonder schuim
het kan me niet bekoren omdat ook gedichten over onzin hier simpelweg niet horen Waar het ooit begon als geintje werd t al sneller een begrip en waar t begrip toch snel vervelend werd kregen we van die-hards snel de tip: verlaat dit forum zo snel als je kunt maar verlaat het niet stilaan laat weten dat je weggaat daar hebben we wat aan maar is het nodig te vertrekken vanuit een plek ooit zo vertrouwd? Post natuurlijk gezellig veel maar doe dat onderbouwd.... tot hier en niet verder Genesis |
Plop, zei de kabouter
hij werd steeds stouter Want met zijn grote neus kietelde hij de reus Met een DDoS op z'n 3com router |
"Het is nu 02:00 uur"
Riep de uil op een stokje in de boom hij maakt het leven best wel zuur van al dat geklaag over de tijd dat willen we echt niet horen er is al heel veel ellende het is al jaren zo, tot onze grote spijt de uil gaat slapen wij worden wakker nog een paar uur en ook wij beginnen weer te gapen :rolleyes: |
Genesis, Doc, prachtig :D, tja deze choq is gewoon lekker :)
En verder kan ik mij alleen aansluiten bij Genesis, Amen |
nu moet je grenzen kunnen stellen lijkt mij, en niet eens zo heel moeilijk
|
Een heerlijk kopje choq
Daar kikkert iedereen toch van op De lekkere geur van choq Echt weer iets anders dan drop Het fijne gevoel da'k heb bij choq Wil het in een beker, een kopje of een mok? :\ |
chocolademelk moet warm zijn
warm als een kruik zacht en romig geruststellend na een klote-bui met buikpijn in een hoek een stripboek, een knuffel en chocolademelk. warm. leve de uitvinder van chocolademelk. ik vind alle gedichten (met uitzondering van dit gevalletje hierboven van mijzelve) geweldig! Mensen ik hou van jullie (en van chocolademelk, mits warm). |
choq mij!
shock jou! stop jij! stop nou! choq hier! sjok daar! stop klier! stop maar! ;) |
Tha, Ik heb ook maar wat geprobeerd met Choq
<B>Choq de Choq</B> De ultieme choq is het gevoel van Een kraakpand Een kiezelstrand Een aardbeving Een verkiezingskrant Een hartstilstand Choq geeft hoop Choq doet leven Choq is met alles verweven Choq na de schok na angst en beven Choq, een manier van leven Probeer ook eens: choq de chique...net even lekkerder... Mocht je het in de winkel niet kunnen vinden, prikkel dan eens je fantasie wat vaker... (net zoals je vaker in de spiegel van de kapper zou moeten kijken) |
Ja, deze gedichten hebben wel wat, maar ze missen enkel (naar mijn gevoel) nog wat emotie. Ze komen wat bloedeloos op mij over, maar dat kan ook aan het weinig spannende thema, chocolademelk, liggen. Misschien missen deze gedichten een wat dieper fundament, te zeggen: een onderbouwing. Maar ja, dat is misschien iets voor jullie volgende gedichten.
|
Citaat:
Schaam je! :) |
Idd, wie lust dat nou niet; dan ben je geen echte (tja..) Hollander?
Choq me hier Choq me daar Choq me helemaal door elkaar Choq-de-Choq |
Citaat:
PS. Ik ben ook geen Hollander, ik ben een Nederlander. |
chocolademelk
nieuwe light editie is ontzettend vies die gouwe ouwe is wat ik verkies! chocolade melk roeleert maar dan wel van die lekkere met echte suiker en geen zoetstoffen! :D |
we weten onderhands wel dat Choq
rijmt op het woordje mok dat het ook in een flesje kan intereseert ons geen fuck we stoppen dat ge-choq allemaal in hetzelfde hok met de kippen op stok we weten wel dat choq draait om de gok is het mooi of sta ik nu voor blok? men neme voor een glaasje choq een overgewaardeerde kok en de poëzie stijgt ons naar de kop het moet als gevloek klinken en naar strond stinken dat is de kunst van choq geleuter dat is de bezigheid van een peuter |
Citaat:
De diepgang ontbreekt...en wat is nou belangrijker dan dat..ik bedoel een banaan zonder schil is toch enkel een dood organisme? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat OhBOEMah ook dit gedicht niet zal kunnen bekoren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eén schizofreen is nooit alleen! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Lieve naive mensen |
Beste doc
Bedankt voor je shoq. Ik had eigenlijk gehoopt dat jij als forumbaas gewoon die shoq's kon afluiten met zo'n mooi slotje. En als mensen vinden dat hun shoq's bij dop tuishoren. Laat ze dan shoq topics maken. Zoeentje met de titel klinkbare onzin. Want ik kan uit zo'n shoq, echt geen gedicht halen. |
Dit wordt teveel chat. Het spijt me Doc, maar deze gaat dicht. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |