![]() |
Wat zijn jullie...
slechtste ervaringen ooit met drugs? (nou? :D)
|
Ghehe :o :D
Heb een keer op een feestje nogal wat gedronken, en ben vervolgens met mn ex gaan blowen.. Gevolg: lag kotsend in hun woonkamer, begon te janken, te lachen, en te gillen tegelijkertijd.. (jaja, slechte indruk op ouders :o) Kan niet zo goed tegen die mengeling :o ;) |
Behalve misselijk en kotsen niks bijzonders eigenlijk ..
|
Behalve een enkele keer out gaan of kotsen (enkel combinatie alcohol & thc) niets..
|
Toen was zo dronken dat m'n moeder me op moest komen halen (niet trots op).
|
een keer out gegaan
op een normale werkdag, hele dag gewerkt, savonds half uur op terras gezeten, 7 pilsjes gedronken op terras, naar huis gegaan, thuis 3 joints gerookt met een vriend in een uurtje tijd toen moest ik naar de wc en toen ging ik out, paar seconden maar en een paar keer gekotst, maar kotsen is wel lagge |
paranoia geworden van veel thc.
Gekotst van vieze sjag in joint, |
dit jaar Lowlands .. beetje veel geblowt in korte tijd, mn hart ging ineens supersnel kloppen, k begon te zweten, kwerd helemaal wit en koud, man, ik voelde me echt klote :|
|
Hmzz, ooit ns in t ziekenhuis beland wegens alcohol vergiftiging.
Dat was lichamelijk de meest onfijne ervaring. Op lowlands had ik laatst iets te veel gecombineert, alles flipte een beetje, dacht dat ik een hersenbloeding zou krijgen of zo, en werd paranoia. Maar na een uurtje was dat alweer over. |
heb vaak zat gehad dat ik helemaal weg kwijt was.
of dat ik op mysteryland stond en t idee had dat iedereen op m'n rug aan het tikken was :mad: of 2 dagen ziek zijn na combinatie van xtc en tequila maar slechtste ervaring was elektriciteit heb ik een paar keer gehad na meerdere avonden achter elkaar pillen en andere drugs gebruikt te hebben. op t moment dat in slaap valt zijn je hersens zo verstoord dat je dan elektrische schokken in je kop voelt, echt een vreselijk gevoel. 1e keer was ik ook doodsbang :( heb t daarna nog een paar keer gehad, met bizarre hallucinaties erbij. gewoon dromen (nachtmerrie) terwijl je wakker bent omdat je slaapfuncties zo verstoord zijn. ben toen ook nog een keer voor een paar seconden verlamd geweest. nee leuk was t niet :D |
vergeetachtig worden door blowen..
|
op een kampreunie knetterstoned naar je bed strompelen, sta je best wel voor lul kan ik je verzekeren........
|
Ik gebruik zelf geen drugs maar ik heb een keer een vriend gehad die constant stoned was. Dat is mijn slechtste ervaring met drugs.
|
Citaat:
|
dat ik geen reet merkte van die paddoos die ik had gegeten..
|
Dat ik paddo's nam en een badtrip kreeg...
ik vond het niet kick meer om te hallicuneren ... je bent dan in een soort wereld waar je niet uitkomt dat 5 uur duurt.... ik snapte nergens meer wat van... ik keek hele tijd naar de klok .. 20:30, tijdje later keek ik nog een keer ...20:30 ik werd helemaal gek van ''hoe kan dat .. brmzl" telkens als ik iets wou zeggen vergat ik waar ik het over had en brabbelde wat van 'laat maar zitte hmz...." Een vriend zei wat tegen me , ik hoorde alles maar ik verstond nog maar amper nederlands :confused: , geloof het of niet maar dat was de extreemste trip ooit... toen we buiten liepen hoorde ik ook de hele tijd een soort toon ,( dat hoge geluid als je in zo'n lange bus zit ) die van hoog naar laag ging en weer omhoog ... toen gingen we naar een snackbar (tip : wees zo weinig mogelijk met niet trippende mensen ) ik ging zitten en staarde 5 min naar de tafel, al die lijntjes bewogen door elkaar alsof er 100 wormen op krioelden!! ik bleef maar staren van "moet je dat kijke" wat ik in mezelf dacht... vaagheid he ? aanstaande zaterdag (morgen) weer paddo's :D dat wordt wel een goeie trip , we verblijven gewoon bij iemand thuis dat wordt wel lache :P paddo's zijn bizarre dingen... neem ze alleen als je in een goeie stemming ben... als je nog geen ervaring heb en je wil het een keer gaan doen , doe niet te veel dingen tijdens het trippen... DIT SCHRIJF IK NIET OM MENSEN AF TE SCHRIKKEN... als je goed voorbereid ben kan het een hele leuke trip worden! en een vage! :D:D majah |
Ik had een hele sterke trip van Salvia. Het was niet echt een bad trip maar omdat de trip zo sterk was (ik wist niet meer wie ik was en ik had ook niet meer door dat ik een mens was) leek het op een bad trip. Die keer was igg best wel kut. Ik heb ook een keer een echte Bad Trip gehad van blowen, toen ik nog helemaal niet ervaren was en iemand een pure joint (reefeer) had gedraaid van een 6 euro zakje (ik denk dak dat nu wel zonder problemen kan smoken :D )
|
hmm
blowen ergens tegenover het gemeentehuis, naar de burgerking, vervolgens naar een vriend en daar de wasbak vol kotsen :D |
hmmm ja eigenlijk niet echt kloteervaringen mee gehad alleen wel es dat ik iets te veel blow en zuip op 1 avond gevolg: nekken als gekken maarja shit happens hehe
|
paranoia geworden, half out gegaan.m gekosts.. dat was alles d8 iik wel....
|
Citaat:
|
Heeeeeeeeeeeeee hersenloze mossel! Dat ik jou nog eens HIER tegen zou komen, dat had ik nou ook weer niet gedacht. Ik ben nogal anoniem hierzo, maar als je ff goed nadenkt... Dat jongetje wat heel lang geleden bij jou op bezoek was in Cappelle a/d Ijssel & steeds van die brieven stuurde enzo & die nu lekker naar zuid-amerika gaat zeilen :D
Maar nu ff on-topic.... Heb alleen met alcohol een kutervaring gehad waarbij ik de badkamertegeltjes alle kanten op zag draaien terwijl ik met m'n hoofd boven de wc druk bezig was bewusteloos te raken... Dus geef mij maar een lekkere pijp met wiet :p |
uhm.. behalve me ontzettend moe en kut voelen en kotsen van teveel thc en alcohol niks..
paddo's waren ontzettend gaaf, we zaten met een heleboel mensen int stadspark en iedereen droeg allemaal fel gekleurde kleren dat was zo mooi. ik had echt het gevoel alsof dat 'Mijn wereld' was.. echt slechte ervaringen met drugs heb ik nooit gehad, khoop ook niet dat ik die zal hebben.. |
Slechtste ervaringen van mij zijn een combinatie van roken drinken en blowen, dan raak ik meestal zeker wel aan de kots. En dat een vriend van mij die paddo's had gedaan dacht dat ie kon schaatsen op zo'n meertje bij ons terwijl t zomer was. Die was dus helemaal gek :D
|
lopen kotsen 1 x van wiet op nuchtere maag, en 1x van een te sterk gemengde hasj-trip :p :o owjah dat van die supersnelle hartkloppingen had ik op lowlands ook maar dat kwam omdat ik f*ckin` veel ephedra had geslikt in combinatie met space-e`s (<--trip pillen) :o :D maar dat was niet negetief maar positief ik voond het echt wel gaaf :D dik energiek om 05:00 terwijl iedereen net ging slapen :o :D
|
nog geen slechte ervaringen gehad maja ik ben ook niet egt zown junk ofzo, ik blow alleen en ook niet egt vaak, trouens ook nog nooit gekotst van drank ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |