Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Wie moet boven? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=219933)

Rappie85 17-09-2002 13:10

Wie moet boven?

Ik had een vraagje. Wie moet er nou boven liggen?

Als ik met een meid naar bed ga, dan lig ik heel vaak boven. maar ik krijg het dan zo warm dat ik begin te zweten. en dat de druppels op mijn partner vallen. is het dan niet verstandiger dat zij bovenop ligt

en wat is lekkerder??

Andijvie 17-09-2002 13:15

Kan natuurlijk allebei... Mijn vriend vind het fijner als ik boven zit, ik vind het fijner als hij boven zit :) Je kan best een beetje afwisselen toch? Eerst eventje jij boven, dan zij enzo...

En met zweet hoef je je toch geen zorgen te maken?!

Severus 17-09-2002 13:16

Citaat:

Rappie85 schreef:
Zelf zou ik het liefste de jongen altijd boven op mij hebben liggen. Zelf bovenop zitten lijkt me niet zo veel aan.

Citaat:

Rappie85 schreef:
Als ik met een meid naar bed ga, dan lig ik heel vaak boven. maar ik krijg het dan zo warm dat ik begin te zweten. en dat de druppels op mijn partner vallen. is het dan niet verstandiger dat zij bovenop ligt
Ben je gek?! Zweet is juist heel erg sexy en daar kan je erg geil van worden als je opgewonden bent! (y) Ik bedoel, kijk maar naar de Coca Cola-spotjes van vroeger: een knappe, bezwete bouwvakker die zich een beetje afkoelt door een blikje Coca Cola over zijn nek te wrijven. Vrouwen worden daar echt opgewonden van, geloof me maar. Zweet is helemaal geen probleem.

En trouwens, with sex you're supposed to get all sweaty! Je kan het echt niet heel netjes en steriel houden, hoor. ;)

Ripper

)Vampje( 17-09-2002 14:00

Ten eerste: er moet niemand boven liggen.
Maar ik persoonlijk vind het fijner als hij op me ligt. Het allerfijnst is achterlangs, daar blijf ik bij.
Als ik bovenop zit, vind ik het soms heel lekker, soms ook niet. Ik voel me daar meestal gewoon niet zo prettig bij.
Wat dat zweten betreft: Daar ben ik ook niet zo gecharmeerd van, maar aan de andere kant kan ik er wel het geile van inzien.. :o

LM 17-09-2002 17:23

Dan kun je der beter boven laten idd ;)
Of liggend op je zei..
Ik vindt persoonlijk lekkerder ik boven... maar misschien was de ritme van mijn vriendin voor mij niej zo okeej.

SuperS 17-09-2002 19:27

jah euhm 't meisje boven ist lekkerst natuurlijk :D

StefanLovertje 17-09-2002 19:30

ik als meiske, vind het zelf ook lekkerder om op hem te zitte.. kan ik hem goed zien geniete.. en peste :)

Candle04 17-09-2002 21:12

degene die niet vastgebonden ligt gaat meestal op de vastgebonden persoon zitten... en dat verschilt :)

lake bodom 18-09-2002 12:47

kvind zelf alsk boven lig fijner voor mezelf.. onder is ook fijn.. alleen boven komk eerdre klaar,... en van hem ist dan ook heftiger (om t zo maar te noemen)

doossie 18-09-2002 14:52

Citaat:

StefanLovertje schreef:
ik als meiske, vind het zelf ook lekkerder om op hem te zitte.. kan ik hem goed zien geniete.. en peste :)
ja ari nu kan ik je een btje in de gaten gaan houwe :D nee orr
wel btje zeeuws lulle :rolleyes:

StefanLovertje 18-09-2002 16:00

Citaat:

doossie schreef:
ja ari nu kan ik je een btje in de gaten gaan houwe :D nee orr
wel btje zeeuws lulle :rolleyes:

AND!!!!!! hahahahahaha gaaaaaaf :D

geweldig :D

kastdeur 18-09-2002 16:02

niks moet:p onder liggen vind ik errug lekker

mjah het meisje kan ook ff je voorhoofd afvegen;) maar het lijkt me niet dat het verstandiger is...:p

en wat is lekkerder??

per persoon verschillend...ik vind dat ik onder lig dus erg lekker, maar af en toe bovenop heeft ook wle wat

Piccola 18-09-2002 16:19

Pfff moeilijk, allebei zo lekker! :o Mjah, dan toch maar hij boven! :confused: :D

Barba 18-09-2002 16:53

Hangt ervan af hoeveel je gegeten hebt.... :cool:

~Dark Voice~ 18-09-2002 17:14

Citaat:

Vampiria schreef:
Ten eerste: er moet niemand boven liggen.
Maar ik persoonlijk vind het fijner als hij op me ligt. Het allerfijnst is achterlangs, daar blijf ik bij.
Als ik bovenop zit, vind ik het soms heel lekker, soms ook niet. Ik voel me daar meestal gewoon niet zo prettig bij.
Wat dat zweten betreft: Daar ben ik ook niet zo gecharmeerd van, maar aan de andere kant kan ik er wel het geile van inzien.. :o

Ja inderdaad, hij boven en dan achterlangs, en dan lekker HARD :) Hmmm heerlijk :)
Ik vind het wel geil als ie zweet, dat ie lekker aan het zwoegen is boven mij, dat geeft me toch wel bevestiging van dat ie mij helemaal wil en het echt lekker vindt :)
Bovenop vind ik meestal ook niet zo lekker, ook al is het wel fijn om hem te zien genieten :) Heerlijk, maar het voelt zo veel lekkerder als ie op me ligt :) Lekker warm en persoonlijk :)

katje_vd 19-09-2002 20:11

wie boven moet hangt toch gewoon van je stemming af. als ik in een romantische bui ben, wil ik lekker warm, lief, zacht vrijen, en ligt hij dus boven. maar als ik in een "hetere" bui ben, wil ik ook wel eens vanboven. ik denk ook dat hij dat leuker vind.

Kirk22 20-09-2002 19:15

Citaat:

Wie moet boven?
:eek: jeez wat een fantasie. Probeer het eens af te wisselen. :confused:

fruitmand 20-09-2002 19:24

t'kan allebei

StefanLovertje 20-09-2002 21:12

Citaat:

Kirk22 schreef:
:eek: jeez wat een fantasie. Probeer het eens af te wisselen. :confused:
doos

~Dark Voice~ 22-09-2002 22:17

Citaat:

StefanLovertje schreef:
doos
Ten eerste: Het is een HIJ
Ten tweede: HIJ heeft gelijk..

GRRR 23-09-2002 00:45

het is verstandiger als je niets hoeft te doen. laat haar lekker al het werk doen. gewoon blijven liggen dus en aanmoedigen. dit moet je bij al je vriendinnen doen, gegarandeerd een succes

Embraced Pale Death 23-09-2002 23:41

tjongejongejongejonge...

probeer het es uit???

tis maar een gedachte hoor...
*is in zeikbui*

girlmetwijdebroeken 24-09-2002 08:50

Citaat:

Andijvie schreef:
Kan natuurlijk allebei... Mijn vriend vind het fijner als ik boven zit, ik vind het fijner als hij boven zit :) Je kan best een beetje afwisselen toch? Eerst eventje jij boven, dan zij enzo...

En met zweet hoef je je toch geen zorgen te maken?!

wij hebben precies hetzelfde :)

haas17 26-09-2002 18:18

ik ga voortaan maar boven liggen.
heb gister de hele dag buikpijn gehad omdat ze boven lag. (ze is trouwens niet dik, ik ben een beetje iel :))
of misschien kwam het van mn chronische erectie. :p
hmm anyway, nog iemand anders die hetzelfde heeft?

rabecca 26-09-2002 20:18

Meestal als hij moe was ging ik boven:D
maar meestal deden we het achterlangs vonden we allebei het lekkerst :D

GRRR 27-09-2002 01:24

Citaat:

iga schreef:
ik ga voortaan maar boven liggen.
heb gister de hele dag buikpijn gehad omdat ze boven lag. (ze is trouwens niet dik, ik ben een beetje iel :))
of misschien kwam het van mn chronische erectie. :p
hmm anyway, nog iemand anders die hetzelfde heeft?

mietje :p ben zelf ook iel, maar heb er geen last van. misschien moeten jullie niet zo hard tekeer gaan? :confused: :D

haas17 28-09-2002 14:39

Citaat:

GRRR schreef:
mietje :p ben zelf ook iel, maar heb er geen last van. misschien moeten jullie niet zo hard tekeer gaan? :confused: :D
lol, dat viel dus wel mee. nah ik kan ook zo'n spiermassa kweken dat het lijkt alsof ze op n blok beton ligt. dan heb ik iig nergens last meer van :p

Unexplained 28-09-2002 15:34

Alletwee natuurlijk!

Een vrijpartij met maar één standje is geen vrijpartij, naar mijn mening.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.