![]() |
Wie moet boven?
Ik had een vraagje. Wie moet er nou boven liggen?
Als ik met een meid naar bed ga, dan lig ik heel vaak boven. maar ik krijg het dan zo warm dat ik begin te zweten. en dat de druppels op mijn partner vallen. is het dan niet verstandiger dat zij bovenop ligt en wat is lekkerder?? |
Kan natuurlijk allebei... Mijn vriend vind het fijner als ik boven zit, ik vind het fijner als hij boven zit :) Je kan best een beetje afwisselen toch? Eerst eventje jij boven, dan zij enzo...
En met zweet hoef je je toch geen zorgen te maken?! |
Citaat:
Citaat:
En trouwens, with sex you're supposed to get all sweaty! Je kan het echt niet heel netjes en steriel houden, hoor. ;) Ripper |
Ten eerste: er moet niemand boven liggen.
Maar ik persoonlijk vind het fijner als hij op me ligt. Het allerfijnst is achterlangs, daar blijf ik bij. Als ik bovenop zit, vind ik het soms heel lekker, soms ook niet. Ik voel me daar meestal gewoon niet zo prettig bij. Wat dat zweten betreft: Daar ben ik ook niet zo gecharmeerd van, maar aan de andere kant kan ik er wel het geile van inzien.. :o |
Dan kun je der beter boven laten idd ;)
Of liggend op je zei.. Ik vindt persoonlijk lekkerder ik boven... maar misschien was de ritme van mijn vriendin voor mij niej zo okeej. |
jah euhm 't meisje boven ist lekkerst natuurlijk :D
|
ik als meiske, vind het zelf ook lekkerder om op hem te zitte.. kan ik hem goed zien geniete.. en peste :)
|
degene die niet vastgebonden ligt gaat meestal op de vastgebonden persoon zitten... en dat verschilt :)
|
kvind zelf alsk boven lig fijner voor mezelf.. onder is ook fijn.. alleen boven komk eerdre klaar,... en van hem ist dan ook heftiger (om t zo maar te noemen)
|
Citaat:
wel btje zeeuws lulle :rolleyes: |
Citaat:
AND!!!!!! hahahahahaha gaaaaaaf :D geweldig :D |
Ik had een vraagje. Wie moet er nou boven liggen?
niks moet:p onder liggen vind ik errug lekker Als ik met een meid naar bed ga, dan lig ik heel vaak boven. maar ik krijg het dan zo warm dat ik begin te zweten. en dat de druppels op mijn partner vallen. is het dan niet verstandiger dat zij bovenop ligt mjah het meisje kan ook ff je voorhoofd afvegen;) maar het lijkt me niet dat het verstandiger is...:p en wat is lekkerder?? per persoon verschillend...ik vind dat ik onder lig dus erg lekker, maar af en toe bovenop heeft ook wle wat |
Pfff moeilijk, allebei zo lekker! :o Mjah, dan toch maar hij boven! :confused: :D
|
Hangt ervan af hoeveel je gegeten hebt.... :cool:
|
Citaat:
Ik vind het wel geil als ie zweet, dat ie lekker aan het zwoegen is boven mij, dat geeft me toch wel bevestiging van dat ie mij helemaal wil en het echt lekker vindt :) Bovenop vind ik meestal ook niet zo lekker, ook al is het wel fijn om hem te zien genieten :) Heerlijk, maar het voelt zo veel lekkerder als ie op me ligt :) Lekker warm en persoonlijk :) |
wie boven moet hangt toch gewoon van je stemming af. als ik in een romantische bui ben, wil ik lekker warm, lief, zacht vrijen, en ligt hij dus boven. maar als ik in een "hetere" bui ben, wil ik ook wel eens vanboven. ik denk ook dat hij dat leuker vind.
|
Citaat:
|
t'kan allebei
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede: HIJ heeft gelijk.. |
het is verstandiger als je niets hoeft te doen. laat haar lekker al het werk doen. gewoon blijven liggen dus en aanmoedigen. dit moet je bij al je vriendinnen doen, gegarandeerd een succes
|
tjongejongejongejonge...
probeer het es uit??? tis maar een gedachte hoor... *is in zeikbui* |
Citaat:
|
ik ga voortaan maar boven liggen.
heb gister de hele dag buikpijn gehad omdat ze boven lag. (ze is trouwens niet dik, ik ben een beetje iel :)) of misschien kwam het van mn chronische erectie. :p hmm anyway, nog iemand anders die hetzelfde heeft? |
Meestal als hij moe was ging ik boven:D
maar meestal deden we het achterlangs vonden we allebei het lekkerst :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alletwee natuurlijk!
Een vrijpartij met maar één standje is geen vrijpartij, naar mijn mening. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |