![]() |
Wie van de heren vindt neuken op z'n hondjes ook niet zo geweldig?
Mijn vriend vindt dit niet zo'n fijn standje, terwijl ik altijd dacht dat mannen dat juist lekker vinden!
Wie ook? |
Mijn vriend vind het juist wel een leuk standje.. Maar ik niet.. ik hou meer ervan om zijn gezicht te zien.. en zijn lichaam op die van mij tevoelen.. Maar af en toe is het wel grappig :)
|
Het is wel een lekker standje, mijn penis vind het fantastisch, maar de rest vind het aardig onpersoonlijk, en dus niet leuk. Zeer slecht dus.
|
nog nooit geprobeerd, maar het lijkt me een beetje ongezellig, omdat je elkaar niet kan aankijken
|
is best leuk als je eens lekker wil doordoen ;)
bart |
Ik vindt het zeker fijn, is iets heel anders.
Afwisseling rulezz!!! |
voor afwisseling ja maar krijg wel eens kramp in mn tenen en das dan wat minder :rolleyes:
|
ik vind er ook niet zoveel aan
|
mijn vriend zegt dat het te gevoelig is
of dat betekent dat het pijn doet, of dat hij bedoelt dat hij te snel klaarkomt weet ik niet :D |
mijn vriend vind t volgens mij wel geslaagd, maar ik vind t in t begin wat lomp,lijkt je net een loopse kat ofzo.
Maar verders is t wel heel lekker, ik kna er vaak en goed door komen,vandaar dat mijn vriend t wel leuk vind ;) |
ik vind er niks aan
het kost veels te veel energie |
Het is voor de man ook niet zo eenvoudig om in de hondjespositie de opening te vinden denk ik, toch niet als je een dikke kont hebt zoals ik :rolleyes:
|
op zijn hondjes heerscht :)-
|
Citaat:
Hoe lig jij in bed ? Als een zak aardappels ??????? |
Citaat:
|
Nou bij sommige mensen kan ik het me voorstellen dat je niet op z'n hondjes wil, want ik vind het niet zo'n fris idee om naar iemand anders haar kontgaatje te kijken (Om het zo maar ff hard uit tedrukken) :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend vindt het volgens mij wel heel lekker :) Ik ook, dus dat is mooi geregeld. Maar ik moet er ook wel een bui voor hebben, want meestal staat geilheid bij mij niet op 1 tijdens seks, maar gewoon het samenzijn. En als het om samenzijn gaat wil ik hem liever wel kunnen zien, kunnen zoenen en tegen me aan voelen.
Het ligt dus wel aan m'n gevoel, maar het standje is op zich, ondanks dat het behoorlijk afstandelijk en onpersoonlijk is, wel heel lekker! :) |
Citaat:
|
.
Nooit gedaan, maar het lijkt me ab-so-luut NIETS! |
ja op zijn hondjes is doop :D (y)
kun je lekker hard(er) en assview is ook mooi meegenomen. im an assman. nee niet anaal |
Citaat:
|
op zn hondjes roeleert ( is alweer een tijd geleden voor mij , maar het roeleert)
|
Citaat:
nou mn ex had ook geen strak kontje maar was geen probleem hoor |
Citaat:
|
Citaat:
Een meisje kan veel met dr heupen , dus even een tikje omhoog met kont en omlaag met buik lost je probleem al aardig op :) |
je kan niet naar 't gezicht van je vriendin kijken, das altijd een tegenvaller vinnik
|
Citaat:
|
ik kom er altijd heel snel door klaar, echt een superlekker standje.
|
Mja.. ik vind het een heerlijk intens standje.. en dan bij het klaarkomen weer naar missionaris om het gezicht te kunnen zien..
heerlijk |
Citaat:
|
is heel leuk, maar ook wel vermoeiend...
tenminste... ik put mezellef uit. ja, als ik het op zn hondjes doe ontwaakt het beest in mij... de wezel (finkers mopje) maar heel leuk om af en toe es te doen... |
Ik vind het op zich wel ok, maar het voelt wel erg krap, ben nogal groot enzo... dus soms voelt het niet zo prettig, maar het gaat er natuurlijk om dat het meisje het naar haar zin heeft dus als ze dat graag wil offer ik me wel op :rolleyes:
|
|
mmm echt onpersoonlijk vind ik het toch niet als hij bijvoorbeeld klaarkomt dan kan het meisje iets omhoog gaan mer dr lichaam en hij iets naar beneden met zijn boven lichaam...
En ik wist me wel zo te draaien dat ik hem toch kon zoenen :D en voor zover ik weet vond hij het ook wel lekker alleen hij kwam dan vaak heel snel al... das wat minder maar ja. |
Citaat:
|
Nooit gedaan, maar het lijkt me wel wat onpersoonlijker.. denk 'k.
*Cerberus Rvo, die niemand een stijve nek toewenst* |
onpersoonlijk? je steekt je pik in haar kut. persoonlijker kan niet lijkt me.
|
Aankijken, op elkaar liggen.. dat lijkt me iets persoonlijker. Maar ach, als we het al over 'kutsteken' hebben verwacht ik niet dat jij al te veel intimiteit (zal gaan) verto(o)n(t)(en) ..
|
je hebt gelijk. ik heb nog nooit veel intimiteit vertoonten
|
Ik vind het niet onpersoonlijk eigenlijk. Ik vind dat het geilste standje dat er is, kweenie...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*wacht geduldig op antwoord*:o |
:o *is verlegen*
:p |
Citaat: