![]() |
dvd branden
heeey ik heb eeb fil gedownload met een avi bestand kan ik deze zonder speciale schrijver gewoon op cd branden en welk programma heb ik hier voor nodig.
een jongen die laatst hier bij mij thuis was zei dat het kon zonder speciale schrijver maar geloof er niet echt veel van. hoor het wel mzzl daan |
Citaat:
tuurlijk kan je een avi op een cd branden.. je kan ook een .WEETIKVEEL op cd branden... als je hem af wil spele in je dvd speler.. zou je er een VIDEOCD (gewone normale cd) of een DVD van meoten maken DVD kan je niet zomaar maken van een avi, tenzij het een dvd rip is.. want anders is de kwali gewoon kut :p vid cd kan je wel maken.. maar dan is kwali ook kut :p wil je een DVD branden heb je wel een DVD nodig en een DVD brander.. die dingen zijn al fackin duur dus die zal je wel niet hebbe... als je nu nog niet verder komt zal je toc heerst eens je vraag duidelijk moeten formuleren |
haha ja nu ik het zelf lees is het cker onduidelijk.
het zit dus zo. ik heb een film met avi formaat maar wil hem in mijn dvd speler kijken ik heb geen dvd schrijver en nu vraag ik mezelf dus af of een een programmaatje is om avi op dvd formaat te krijgen gr daan |
LOL!
jij hebt het over DIVX , als hij op je cd past kanje hem zo wegfikken MAAR je kan hem niet op je standalone DVD speler afspelen , dat kan nog niet iig neit met jouwn DVD speler. Een complete DVD is zo een 4-5GB, en je hebt daarvoor een DVD brander nodig. |
Citaat:
dan moet je 'm als vcd branden :) In Nero kan dat iig |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien een handige tip: Download volgende keer .MPG/MPEG |
Citaat:
VCD = MPEG-1 SVCD = MPEG-2 :) meeste dvd speler sondersteunen dat :) |
lkun je avi compilen naar mpeg?
|
Citaat:
|
nu we hier toch mee bezig zijn heb ik ook een vraagje:
hoe kan ik de formaat van een avi verkleinen? want ik heb een avi video die net niet op ee ncd-rom past dat sucks |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |