![]() |
Thief
Ik heb laatst het stof van een CD afgeblazen en las Thief: The dark project. En gelijk dacht ik "Ow ja, dat was dat kei gave spel waarbij je tactisch in de middeleeuwen kastelen enzo moest binnendringen, en dan ongemerkt spullen stelen". Maar als het dan zo gaaf was, waarom speel ik het dan niet meer, en ben ik nooit verder als level 2 gekomen?
Dat kan ik je vertellen. Het idee achter Thief is geweldig goed, maar de uitvoering een heel stuk minder. Level 1 was kei gaaf. Daar had je een kasteel, gelijk zie je daar 3 soldaten die de ingang verdedigen en je hoort ze gewoon een heel gesprek voeren !!! (Ej, i'm going to the barpit tomorrow http://forum.scholieren.com/wink.gif) Je gaat het via een andere manier het kasteel in dan via de hoofdingang(die is veel ste bewaakt), en je komt in het kasteel. Daar hoor je weer soldaten praten. Je wacht tot ze klaar zijn, ze lopen weg en e achtervolgd er een. En zodra die niet oplet, kom je achter de muur vandaan en mep je hem bewusteloos. Dat is toch prachtig? Jazeker, het spel is super realistisch. Iedereen heeft zijn FOV(field of view) en hoort jou als je teveel herrie maakt. Maar waarom is het dan iet leuk? Wat dacht je hier van, je koopt een tactisch spel, en in level 2 is het alweer een shooter http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif. En niet zomaar een shooter, je moet ZOMBIE'S en SPINNEN afmaken. Dat is toch te gek voor woorden! Level 3 is weer hetzelfde. Na 2 level skips(cheats ja, maar ik had geen zin in een mideleeuwse shooter) wordt het weer normaal. Level 4 dus. Welke levels hierna komen, weet ik niet. Maar ik weet nu dus wel weer waarom ik vroeger nooit verder als level 2 was gekomen. |
Ik heb dit niet voor niets getiept http://forum.scholieren.com/tongue.gif http://forum.scholieren.com/mad.gif
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja en een bijzonder gevatte en originele.. |
Thief 2 is wel lachen, maar na verloop van tijd wordt t allemaal wel erg veel van t zelfde. Bovendien is dat bank-level kut http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zover ben ik dus nooit geweest, tijd geleden dat ik het gespeeld heb maar dat is wel erg mager, 3 leuke levels. |
Gewoon even doorzetten; kijk eens bij mijn eigen forum hierboven (Thief is een meesterlijk spel), daar vind je genoeg informatie over waarom je even door moet bijten.
|
Doenie zo dom; er zijn veel meer dan vier vette levels: 1, 2, 4, 5, 8, 12. Zelfs zombielevels kunnen vet zijn. Voor zombies hoef je trouwens niet bang te zijn: gewoon neerhakken en je niet meer laten zien als ze weer opstaan, of gewoon simpelweg wegrennen, ze zijn echt supersloom en superstom.
|
Citaat:
|
Sneaksie> Inderdaad ja, het spel is echt fantastisch, op het verhaallijn na.
|
Citaat:
|
lol wist al niet wat Thieves was en nu wel http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif :-) ga snel thieves 2 *downloaden*/kopen
|
twee maanden geleden ofzo thief 2 gekocht (was in de aanbieding voor 15 piek, en ik dacht, waaromniet, laten we het proberen)
En ik vond het een goed spel, nog niet uitgespeeld, redelijk moeilijk... In thief 2 is het (op moeilijkste modus) zo dat je nooit iemand mag doden...dus dat shooter zal wel meevallen |
Waarom heb iedereen toch altijd wat tegen zombies? Laat ze toch eens met rust!
|
Citaat:
|
Citaat:
Zombies hebben bij mij, en menig ander de originaliteitstatus van -212 bereikt. |
Thief 2 is gewoon een addon voor Thief 1. Niets veranderd. Een paar bug fixes en nieuwse levels. That's all. Het menu graphics en alles is hetzelfde als in thief 1.
Owja, een nieuw verhaallijn http://forum.scholieren.com/confused.gif In thief 1 zegt Garret(de dief) dat ie nu stopt, en in 2 gaat ie gezellig door opeens(niet eens uitgelegd waarom!) |
Zijn geld was op????
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.